|
|
Auteur | Bericht |
---|
Julian Moore- Class 2
- Aantal berichten : 43
Character Profile Alias: Julian Age: 20 year Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 04, 2015 1:25 pm | |
| Haha! Was het ookal tegen gekomen op Facebook, geweldig!
|
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 04, 2015 1:33 pm | |
| - Samantha Holt schreef:
- Dit heb ik 80 keer gezien ofzo en ik blijf het geweldig vinden :'D
- Spoiler:
https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpt1/v/t42.1790-2/11814661_10153419172090170_266356688_n.mp4?rl=408&vabr=227&oh=682dcb952c23c0b7089f528c4f5e23a0&oe=55C0BF76
HAHAHAHAHAH OMG JAA!! XDD Die had ik ook al een keer gezien en ik was er echt helemaal stuk om gegaan Nelleke zat er nog bij dat ik daar stuk om ging, echt geweldig xDD Zo is dit ook een vet grappig filmpje, die is van iemand die ik volg op youtube omdat ik vind dat ze dus wel leuke filmpjes maakt van haar twee paarden, maar deze is dus nog niet zo lang onder het zadel en gewoon hoe ze over die balkjes gaat xD https://www.youtube.com/watch?v=EC51hMlHUwI |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
- Aantal berichten : 271
Character Profile Alias: Lore Age: 18 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 04, 2015 3:58 pm | |
| - Thylíss Griphe schreef:
- Kijk, wat ik doe is op een RPG gaan en een dag later op vakantie gaan. But, I'm back :'D
Hii, welkom terug! ^^ Die filmpjes zijn te leuk xD |
|
| |
Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 04, 2015 4:44 pm | |
| Emma's film laat slecht, dus Emma is boos :c |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 04, 2015 5:59 pm | |
| oooooo m g
ik verveel me te erg. Ik moet echt iets gaan doen maar ik weet niet wat |
|
| |
Walsh Cadwaller- Class 4
- Aantal berichten : 166
Character Profile Alias: Pyric Age: 10 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 3:27 pm | |
| O god, ik ben echt stik kapot en ik sta onder de blauwe plekken van kinderen die stampen en slagen en bijten en tuffen en kopstoten geven, maar het was het allemaal waard. Op de momenten dat ze niet boos waren of iets dergelijks waren ze wel altijd lief en speelden ze wel goed mee. Gewoon die lachjes op hun gezichten zien maakte het allemaal de moeite waard en hoe blij ze waren met een klein snoepje <3 |
|
| |
Julian Moore- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 3:42 pm | |
| Weet hoe het voelt! Ik werk elke dag met kinderen van 0 tot 3 jaar en soms kunnen ze echt het bloed van onder mijn nagels halen, maar dat maken ze allemaal weer goed door lievigheid. Je kunt nooit lang boos op ze zijn. |
|
| |
Mattheüs Morlock- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Guardian Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 3:47 pm | |
| Deze kinderen waren van zes tot twaalf en ze werden allemaal wel een beetje verwaarloost door hun ouders of zaten in een instelling. De kampen die het rode kruis organiseert zijn kampen voor kinderen die niet naar een jeugdbeweging kunnen door geld gebrek of dat ze te 'speciaal' zijn. He tis gewoon leuk om te weten dat je die kinderen wel een kans kan geven om even 'vrij' te zijn. |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 4:09 pm | |
| Ik zou het echt niet kunnen om met kinderen van 6-12 te werken, dus knap dat je dat wel kan. Naja, ik zou het sowieso niet vol houden om met kinderen van eender welke leeftijd te werken xD |
|
| |
Julian Moore- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 4:49 pm | |
| Dacht ik vroeger ook en kijk ... Werk al drie jaar "vredig en wel" met kindjes. , ;-) |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 4:57 pm | |
| Ik heb al stages gedaan bij kinderen, en dat voor 4 weken aan een stuk maar nee het is toch echt niks voor mij xD |
|
| |
Heath Braxton- Class 2
- Aantal berichten : 39
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 5:29 pm | |
| oke ik moet echt ff een paar postjes typen haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 6:02 pm | |
| - Camden Dunaid schreef:
- Deze kinderen waren van zes tot twaalf en ze werden allemaal wel een beetje verwaarloost door hun ouders of zaten in een instelling. De kampen die het rode kruis organiseert zijn kampen voor kinderen die niet naar een jeugdbeweging kunnen door geld gebrek of dat ze te 'speciaal' zijn. He tis gewoon leuk om te weten dat je die kinderen wel een kans kan geven om even 'vrij' te zijn.
Zo'n kamp ga ik volgende week ook doen! Ik heb de doelgroep 9-12 jaar |
|
| |
Walsh Cadwaller- Class 4
- Aantal berichten : 166
Character Profile Alias: Pyric Age: 10 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 7:38 pm | |
| - Mirajane Evergreen schreef:
- Camden Dunaid schreef:
- Deze kinderen waren van zes tot twaalf en ze werden allemaal wel een beetje verwaarloost door hun ouders of zaten in een instelling. De kampen die het rode kruis organiseert zijn kampen voor kinderen die niet naar een jeugdbeweging kunnen door geld gebrek of dat ze te 'speciaal' zijn. He tis gewoon leuk om te weten dat je die kinderen wel een kans kan geven om even 'vrij' te zijn.
Zo'n kamp ga ik volgende week ook doen! Ik heb de doelgroep 9-12 jaar Het is echt.leuk. Na een week ben je wel dood, maar gewoon de gedachte dat je ervoor gezorgt hebt dat die gasten even hun problemen en stuff hebben kunnen vergeten maakt het weer heldmaal goed. Volgend jaar ga ik er misschien twee doen, eentje in juli en eentje in augustus dat er genoeg tijd tussenin is, anders hebben we snel ruzie denk ik. Zowel moni's onderling als met de kindjes. Vooral de avonden waren leuk. Kindjes in bed, even vergaderen + vijfde maaltijd en daarna lachen en grapjes maken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 05, 2015 7:43 pm | |
| - Walsh Cadwaller schreef:
- Mirajane Evergreen schreef:
- Camden Dunaid schreef:
Zo'n kamp ga ik volgende week ook doen! Ik heb de doelgroep 9-12 jaar Het is echt.leuk. Na een week ben je wel dood, maar gewoon de gedachte dat je ervoor gezorgt hebt dat die gasten even hun problemen en stuff hebben kunnen vergeten maakt het weer heldmaal goed. Volgend jaar ga ik er misschien twee doen, eentje in juli en eentje in augustus dat er genoeg tijd tussenin is, anders hebben we snel ruzie denk ik. Zowel moni's onderling als met de kindjes. Vooral de avonden waren leuk. Kindjes in bed, even vergaderen + vijfde maaltijd en daarna lachen en grapjes maken. Via welke organisatie doe jij dat? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|