|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 09, 2015 12:49 pm | |
| - Mirajane Evergreen schreef:
- Rhaegys Maclou schreef:
- Hee guyss!
De vakantie met mijn vriend zit er al weer bijna op.. Kan daarna wel weer posten ;3 En heb eindelijk mijn tragus piercing! Yay ^^ Nu tijdje wachten en dan wil ik er eentje boven in mijn oor, weet even niet meer hoe die heet haha Een helix? Succes daarmee, die van mij was echt een little bitch haha. Nu na 10 maanden en een nieuw sieraad is ie eindelijk rustig Jaa een helix, klopt! Haha dankje, ik hoor inderdaad van veel mensen dat hij erg veel zeer moet doen omdat het door je kraakbeen heen moet. En die tragus was al een sneaky bitch ;p Maarjaa wie mooi wilt zijn moet pijnlijden ^^ |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| |
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 09, 2015 2:52 pm | |
| - Rhaegys Maclou schreef:
- Mirajane Evergreen schreef:
- Rhaegys Maclou schreef:
- Hee guyss!
De vakantie met mijn vriend zit er al weer bijna op.. Kan daarna wel weer posten ;3 En heb eindelijk mijn tragus piercing! Yay ^^ Nu tijdje wachten en dan wil ik er eentje boven in mijn oor, weet even niet meer hoe die heet haha Een helix? Succes daarmee, die van mij was echt een little bitch haha. Nu na 10 maanden en een nieuw sieraad is ie eindelijk rustig Jaa een helix, klopt! Haha dankje, ik hoor inderdaad van veel mensen dat hij erg veel zeer moet doen omdat het door je kraakbeen heen moet. En die tragus was al een sneaky bitch ;p Maarjaa wie mooi wilt zijn moet pijnlijden ^^
Een vriendin van mij heeft volgens mij ook zo eentje (die zit tenminste bovenin haar oor dus ik geloof dat het er dus ook zo eentje is?) maar bij haar deed die gelukkig niet zoveel zeer, alleen de eerste dagen deed het een beetje zeer en was het een beetje rood maar ze vond het niet echt super zeer doen Dus misschien dat het er ook gewoon een beetje aan kan liggen of iemand er gevoelig voor is? Zelf moet ik al die dingen maar niet proberen denk ik want ik heb ook al twee keer gewoon gaatjes laten schieten voor oorbellen en dat was beide keren helemaal fout gegaan, wat wel jammer is want ik wilde ze wel heel graag ;c maar goed, voor mij dus geen gaatjes in mijn oren xD &Jaa ik vind zelf persoonlijk van alle steden waar ik ben geweest enzo Groningen toch ook nog wel een van de mooiste (ben niet ik veel steden geweest maar goed xD) Misschien kunnen we elkaar er een keer tegen komen |
|
| |
Lydia Martin-Roden- Class 3
- Aantal berichten : 265
Character Profile Alias: Lydia Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 09, 2015 4:06 pm | |
| oke ik word sowieso te veel afgeleid door serie's, en posten wil ik zo graag maar echt veel te snel afgeleid
dus sorry als de posts een beetje lang duren ;) |
|
| |
Julian Moore- Class 2
- Aantal berichten : 43
Character Profile Alias: Julian Age: 20 year Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 09, 2015 7:28 pm | |
| - Lydia Martin-Roden schreef:
- oke ik word sowieso te veel afgeleid door serie's, en posten wil ik zo graag
maar echt veel te snel afgeleid
dus sorry als de posts een beetje lang duren ;) Welke series volg je? En Teen Wolf lijkt me al een logisch antwoord als ik naar je char kijk. =P |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 09, 2015 8:06 pm | |
| Haha, vind ik ook :) Vind het ook echt een raar idee dat ik hier over een jaar misschien al weer weg ben.. Ja, wie weet |
|
| |
Jace Griffiths- Class 3
- Aantal berichten : 229
Character Profile Alias: Quash. Age: Eighteen. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 09, 2015 8:20 pm | |
| @Jara; oei succes, een meisje had ooit een tragus als verjaardagscadeau van mijn moeder gekregen en die was zo gaan ontsteken dat het langzaam eruit is gegroeid met allemaal vuil enzo. Dat zag er echt zo vies uit haha. |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| |
| |
Julian Moore- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 10, 2015 8:50 am | |
| - Kellin Goodwin schreef:
Ik wil echt heel graag een Industrial hebben maar dat moet pas pijn doen .-.
& iemand wie misschien een topicje wilt maar niet te lui is om aan te maken want daar heb ik geen zin in Ik wil wel een topicje, Met Julian of Alex al wacht ik een week op toestemming voor te beginnenKan wel pas vanavond aanmaken, werk terug. Wou stiekem wel een topicje, vind hem echt geweldig in Hellboy. =P |
|
| |
Enzo Parrish- Class 2
- Aantal berichten : 26
Character Profile Alias: Desert wolf Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 10, 2015 10:48 am | |
| Enzo is eindelijk af.
Sorry dat het allemaal zo lang duurde maar er is veel gebeurt de afgelopen weken. |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 10, 2015 11:07 am | |
| HELLO LUITJES
Ik ben terug uit Londen en moet nodig eens bijposten. |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 10, 2015 11:20 am | |
| Jennifer | Haha is perfect ^^ zie maar met wie je het dan aanmaakt
|
|
| |
Julian Moore- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 10, 2015 11:30 am | |
| - Kellin Goodwin schreef:
Jennifer | Haha is perfect ^^ zie maar met wie je het dan aanmaakt
=D Tzal met Alex zijn als ze mss vandaag nog word aanvaard. ^^ |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 10, 2015 1:29 pm | |
| - Julian Moore schreef:
- Kellin Goodwin schreef:
=D Tzal met Alex zijn als ze mss vandaag nog word aanvaard. ^^ Excuses, normaal zijn we vrij snel met acceptaties en ik zou er de vakantie er de schuld van geven dat we het allebei druk hebben maar dat is niet helemaal de waarheid. V heeft het druk met sollicitaties en schoolzaken en ik word constant meegesleurd door m'n ouders of vrienden om dingen te doen en als we dan eens online zijn, like écht online ipv snel een sneak-peek op de site, dan werken we aan het plot.. dus het gaat allemaal even wat langzamer. Ik had gedacht dat de zomervakantie me meer tijd zou geven maar het haalt me alleen maar meer weg van de RPG. Ik ben bang dat ik vandaag ook niet heel erg actief zal zijn.. de laatste maand had Kess al last van z'n linker achterpoot omdat zijn botten tegen elkaar aan schuren en het kraakbeen versleten is en vandaag kan hij er helemaal niet meer op staan en hebben m'n ouders een afspraak bij de dierenarts gemaakt en fuck man, hoewel het enkel maar z'n linker achterpoot is en hij ook al 10 jaar oud is, het is seriously een klap in m'n gezicht omdat tijd nooit echt een ding voor hem leek te zijn en ik altijd met hem kon frisbeeën en dat is ineens ook niet meer mogelijk. :c |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 11, 2015 1:04 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Julian Moore schreef:
- Kellin Goodwin schreef:
=D Tzal met Alex zijn als ze mss vandaag nog word aanvaard. ^^ Excuses, normaal zijn we vrij snel met acceptaties en ik zou er de vakantie er de schuld van geven dat we het allebei druk hebben maar dat is niet helemaal de waarheid. V heeft het druk met sollicitaties en schoolzaken en ik word constant meegesleurd door m'n ouders of vrienden om dingen te doen en als we dan eens online zijn, like écht online ipv snel een sneak-peek op de site, dan werken we aan het plot.. dus het gaat allemaal even wat langzamer.
Ik had gedacht dat de zomervakantie me meer tijd zou geven maar het haalt me alleen maar meer weg van de RPG.
Ik ben bang dat ik vandaag ook niet heel erg actief zal zijn.. de laatste maand had Kess al last van z'n linker achterpoot omdat zijn botten tegen elkaar aan schuren en het kraakbeen versleten is en vandaag kan hij er helemaal niet meer op staan en hebben m'n ouders een afspraak bij de dierenarts gemaakt en fuck man, hoewel het enkel maar z'n linker achterpoot is en hij ook al 10 jaar oud is, het is seriously een klap in m'n gezicht omdat tijd nooit echt een ding voor hem leek te zijn en ik altijd met hem kon frisbeeën en dat is ineens ook niet meer mogelijk. :c
Ik moet me helaas bij hetgeen wat D heeft gezegd aansluiten. Ik ben volgende maand een eerstejaars studente en ik moet well, nog veel regelen - variërend van boeken tot betalingen en ik solliciteer atm op elk baantje dat maar beschikbaar is waardoor ik ook niet veel tijd heb om op PoF te kijken en daarom zijn de awards van deze maand ook nog niet bekend :c Maar ik heb nu de belangrijkste zaken geregeld waardoor ik meer tijd heb, dus ik zal zeker verdergaan met karakters accepteren en replyen vandaag ^^ En welkom terug Jennifer! Hoe was Londen? =D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|