|
|
Auteur | Bericht |
---|
Trystan Vaughen- Class 2
- Aantal berichten : 31
Character Profile Alias: Speedy Gonzales Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 7:53 pm | |
| Janne// I hope so. ik heb sowieso al GON-begeleiding, dus dat kan al wel helpen, autisme and stuff hier.
Lisa// Ik had vier theorie examens (wiskunde, nederlands, frans en engels) en drie praktijk examens (webdesign, beeld, 2D animatie). Het enige waar ik echt voor moest leren en oefeningen en stuff maken was wiskunde, de rest was meestal best easy. |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 7:59 pm | |
| |Bigsby: Kijk eens aan, dus als je hulp nodig hebt dan weet je die ook te vinden :) Komt allemaal wel goed, is nu gewoon nog spannend afwachten..
|
|
| |
Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:04 pm | |
| Het moment dat je eindelijk je post af hebt en dan per ongeluk op iets drukt waardoor je HELE FREAKING POST WEG IS. I'm crying. |
|
| |
Aurélia Nyitrai- Class 3
- Aantal berichten : 301
Character Profile Alias: Aurélia Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:10 pm | |
| @Emma aawh jaa dat is vervelend, ik doe het meestal in Google docs zodat het automatisch opslaat @Kaat eigenlijk moeten Trystan en Aurélia meeten want mutaties |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:13 pm | |
| Kaat | Is wel handig als je voor het meeste eigenlijk niet moet leren c:
Kellin moet trouwens ooit echt eens een topicje met iemand die in een zeemeermin kan veranderen xD |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:27 pm | |
| Eindelijk thuis na een snikhete dag met men paard op clinic. Moe! Maar dat posten gaat wel nog. =P |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:38 pm | |
| |Emma: Nooooooooooooo, was dat die voor Ollie? :c
|Jennifer: Hoe was het? (: |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:39 pm | |
| - Oliver Marron schreef:
- Het Nederlandse systeem is inderdaad echt zooo verwarrend :'D
Ik ga nu naar mijn 2de jaar hogeschool voel me ooooooooud hier
Ik voel me bij andere mensen oud, en hier voel ik me echt jong cx |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:41 pm | |
- |Emma: Nooooooooooooo, was dat die voor Ollie? :c
|Jennifer: Hoe was het? (: Warm vooral. xD Voormiddag geweldig, super gevoelig, gewoon echt geweldig. De mensen begonnen de bieden om hem als het ware te kunnen kopen. Veel bewondering voor onze band onderling, een echt mamma'skindje. ;-) Namiddag was lastig, de warmte, de andere omgeving, het eiste een beetje bij hem en mij aan concentratie. Maar goed, ben weer trots op hem. ^^ |
|
| |
Trystan Vaughen- Class 2
- Aantal berichten : 31
Character Profile Alias: Speedy Gonzales Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:44 pm | |
| - Aurélia Nyitrai schreef:
- @Emma aawh jaa dat is vervelend, ik doe het meestal in Google docs zodat het automatisch opslaat
@Kaat eigenlijk moeten Trystan en Aurélia meeten want mutaties Ghehe, wedstrijdje voor het snelst xd Ik zie het al helemaal voor me: Trystan die nog eens wilt laten zien dat hij tien keer zo snel is als iemand en dan met zijn mond vol tanden staat als Aurélia even snel blijkt te zijn xd |
|
| |
| |
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 8:53 pm | |
| - Allison Argent schreef:
- Oliver Marron schreef:
- |Emma: Nooooooooooooo, was dat die voor Ollie? :c
|Jennifer: Hoe was het? (: Warm vooral. xD Voormiddag geweldig, super gevoelig, gewoon echt geweldig. De mensen begonnen de bieden om hem als het ware te kunnen kopen. Veel bewondering voor onze band onderling, een echt mamma'skindje. ;-) Namiddag was lastig, de warmte, de andere omgeving, het eiste een beetje bij hem en mij aan concentratie. Maar goed, ben weer trots op hem. ^^ Oh wauw Had ik maar zo een dagen! Alleen al lezen dat jij het zo leuk hebt gehad, vind ik zalig ^^ Heb je toevallig een foto van je knollie? =D |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 9:04 pm | |
- Ik ga nu naar mijn 2de jaar hogeschool voel me ooooooooud hier
Darling ik begin net aan mijn 5e jaar van m'n nieuwe opleiding, ik geloof dat ik zelfs de oudste ben op de site. Eerst was Selma dat maar aangezien zij echt een stoplicht relatie heeft met deze site, en dan praat ik over maanden, ben ik geloof ik de verantwoordelijke voor jullie allemaal hier, zelfs voor Veronica. Maar jij hoeft je echt niet oud te voelen hoor. xd @Emma, beetje laat maar omg druk snel de terug-knop in, of ctrl+shift+t in het geval je pagina er echt helemaal vandoor ging, of als je de hoop al opgegeven hebt en je die pagina weggeklikt hebt haal hem terug en doe alsnog de terug-knop! Also ik heb dus een fietspad in de buurt dat de Emmalaan heet, maak binnenkort wel een foto.
Laatst aangepast door Jean Grey op zo aug 30, 2015 9:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 9:07 pm | |
| |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 30, 2015 9:09 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Oliver Marron schreef:
- Ik ga nu naar mijn 2de jaar hogeschool voel me ooooooooud hier
Darling ik begin net aan mijn 5e jaar van m'n nieuwe opleiding, ik geloof dat ik zelfs de oudste ben op de site. Eerst was Selma dat maar aangezien zij echt een stoplicht relatie heeft met deze site, en dan praat ik over maanden, ben ik geloof ik de verantwoordelijke voor jullie allemaal hier, zelfs voor Veronica. Maar jij hoeft je echt oud te voelen hoor. xd Ohhhh in daaaaaat geval kan ik nog wel een paar jaartjes (ik typte net 'paartjes' ipv 'paar jaartjes' omg) mee |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|