|
|
Auteur | Bericht |
---|
Brooke Eriksen- Deceased
- Aantal berichten : 45
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jul 28, 2015 4:52 pm | |
| |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jul 28, 2015 10:52 pm | |
| @V Ik ga hopelijk zeker naar Covent Garden :D Ik was er al eens eerder geweest, maar toen hebben m'n vriendin en ik 2 uur op de hokken waar tafeltjes in stonden gezetten *er kwam wel een schotse komiek naar ons toe tho ^^* omdat we naar the forbidden planet waren gerend in de regen *we hadden 2 minunten om dingen uit te zoeken* en we 3 dagne lang 50000000 km gelopen hadden of zo. Man i hate schooltrips. Maar ik ben dus nooit echt in Covent Garden geweest en ook niet echt 's avonds. En Hyde Park hadden we overgeslagen :') Dus daar ga ik ook heen ^^ Ik ben so excited btw. Gewoon omdat londen mijn stad is en ik ga volgend jaar stage lopen en hopelijk over 2,5 jaar daar studeren / wonen. So yay |
|
| |
Robb Jones- Class 4
- Aantal berichten : 63
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jul 28, 2015 10:57 pm | |
| Toen ik in Londen was ben ik verloren gelopen in Hyde Park xD |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
- Aantal berichten : 179
| |
| |
Robb Jones- Class 4
- Aantal berichten : 63
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jul 28, 2015 11:47 pm | |
| Ik krijg hier game of thrones vibes van man shit xd |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 12:11 am | |
| Heeft er iemand hier zin in een topicje? |
|
| |
Lucy Lovell- Class 3
- Aantal berichten : 34
Character Profile Alias: Light Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 1:01 am | |
| I fucking hate the game Life Is Strange. :/ Dat einde van ep 4. Hoe kan je me dat fucking aandoen. ;_; En nu 2 maanden wachten tot de laatste ep uitkomt en somehow alles terug op z'n plek komt. Tot die tijd lig ik wel op de grond ofzo. :c |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 2:02 pm | |
| Ik ga wenen. Ik ben een beetje heel allergisch aan het worden van mijn kat, maar Oliver is bae The struggle is real! |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 2:07 pm | |
| Kan je daar geen medicatie voor aanvragen bij de dokter of bij een apotheek of iets? :c Also als je het topic waar ik het gister over had dat ik die zou uitschrijven nog steeds wilt joinen, ik open hem zo meteen! c: |
|
| |
Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 2:52 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Kan je daar geen medicatie voor aanvragen bij de dokter of bij een apotheek of iets? :c
Also als je het topic waar ik het gister over had dat ik die zou uitschrijven nog steeds wilt joinen, ik open hem zo meteen! c: Dat is misschien wel een strak plan :'D Welk topic? Of was dat niet tegen mij? :'D |
|
| |
Lotus Brooks- Class 2
- Aantal berichten : 24
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 3:09 pm | |
| - Valentina De Zaragoza schreef:
- Jean Grey schreef:
- Kan je daar geen medicatie voor aanvragen bij de dokter of bij een apotheek of iets? :c
Also als je het topic waar ik het gister over had dat ik die zou uitschrijven nog steeds wilt joinen, ik open hem zo meteen! c: Dat is misschien wel een strak plan :'D Welk topic? Of was dat niet tegen mij? :'D Jawel toch? Tenzij je het niet wilt (a) Florence + The Machine d'r nieuwe 10 min video is zo geweldig, het nummer Queen of Peace fuckt me sowieso en ik jam het zo hard in m'n kamer. Kzie alle klimop al groeien in m'n kamer en ik krijg er zin van om alle muren in m'n kamer wit te schilderen en alles vol te zetten met planten. Deze muziek ah <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 4:18 pm | |
| - Lotus Brooks schreef:
- Valentina De Zaragoza schreef:
- Jean Grey schreef:
Also als je het topic waar ik het gister over had dat ik die zou uitschrijven nog steeds wilt joinen, ik open hem zo meteen! c: Dat is misschien wel een strak plan :'D Welk topic? Of was dat niet tegen mij? :'D Jawel toch? Tenzij je het niet wilt (a)
Florence + The Machine d'r nieuwe 10 min video is zo geweldig, het nummer Queen of Peace fuckt me sowieso en ik jam het zo hard in m'n kamer. Kzie alle klimop al groeien in m'n kamer en ik krijg er zin van om alle muren in m'n kamer wit te schilderen en alles vol te zetten met planten. Deze muziek ah <3 Ik wil wel een topic maar ik ben verward, een topic waar je het gisteren over had? :'D Emma volgt niet helemaal :'D |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 4:23 pm | |
| - Lucy Lovell schreef:
- Het is weer eens zover dat ik for some reason de laatste nachten huilend in slaap val en alsof dat nog niet erg genoeg is ben ik nu ook nog eens huilend wakker geworden. Kdenk dat het tijd is dat ik het eruit schrijf. :/
- Brooke Eriksen schreef:
- Gurl
Als je een topicje wilt om alles van je af te schrijven, Emma staat klaar :'D Helpt dit? (a) Maak eerst m'n post met Lotus af en dan open ik hem c: Het spijt me y'all voor de forum verstoringen, actieforum gaat weer lekker en zal vast wel weer aan hun al te *kuch* geweldige servers werken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 4:27 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Lucy Lovell schreef:
- Het is weer eens zover dat ik for some reason de laatste nachten huilend in slaap val en alsof dat nog niet erg genoeg is ben ik nu ook nog eens huilend wakker geworden. Kdenk dat het tijd is dat ik het eruit schrijf. :/
- Brooke Eriksen schreef:
- Gurl
Als je een topicje wilt om alles van je af te schrijven, Emma staat klaar :'D Helpt dit? (a) Maak eerst m'n post met Lotus af en dan open ik hem c:
Het spijt me y'all voor de forum verstoringen, actieforum gaat weer lekker en zal vast wel weer aan hun al te *kuch* geweldige servers werken. Juist ja :'D mijn geheugen werkt niet ik de vakantie :'D Welk van mijn monsterlijke karakters krijgt het genoegen voor dit topic? Sam, Tina of Brooke, voor Juliette heb ik niet zoveel inspiratie maar als je echt wilt kan ik wel wat proberen |
|
| |
Salina Dietrich- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Black dog Age: 147 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 5:53 pm | |
| - Aiden O'Reilly schreef:
- @V Ik ga hopelijk zeker naar Covent Garden :D Ik was er al eens eerder geweest, maar toen hebben m'n vriendin en ik 2 uur op de hokken waar tafeltjes in stonden gezetten *er kwam wel een schotse komiek naar ons toe tho ^^* omdat we naar the forbidden planet waren gerend in de regen *we hadden 2 minunten om dingen uit te zoeken* en we 3 dagne lang 50000000 km gelopen hadden of zo. Man i hate schooltrips.
Maar ik ben dus nooit echt in Covent Garden geweest en ook niet echt 's avonds. En Hyde Park hadden we overgeslagen :') Dus daar ga ik ook heen ^^ Ik ben so excited btw. Gewoon omdat londen mijn stad is en ik ga volgend jaar stage lopen en hopelijk over 2,5 jaar daar studeren / wonen. So yay HAHAHHAHA OMG DAT HERINNER IK ME NOG! XD Dat met die schotse kereltje was met mij (en hij was toen bang dat er een bom in een van die dingen zat, dat was echt grappig) en ofcourse dat met forbidden planets was echt cool, zo aardig ook dat we er nog eventjes in mochten Also, ik zal vandaag alle setjes maken (en waarschijnlijk ook wel weer wat manips) en zoveel mogelijk posten :) Even multitasken ofzo xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|