Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 2:30 am
Ik kan echt niet met Howie's blije bakkes hierboven tbh Ik heb echt slaap nodig :')
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 12:32 pm
Hahahahahahaha ik moet echt telkens lachen om Aislin's onderschrift xDDD
Also, ik kwam even dit gifje tegen van Katerzyna die aan het dansen is met ananassen xD Maar ik moet meer lachen om Stella Maxwell aka Grace want, STAAT ZE DAAR NU MET EEN LEPEL OP HAAR NEUS TE SLAAN??
Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 1:01 pm
Oh girl, dat is echt heel spijtig nieuws! Veel sterkte toegewenst, het zal vast niet makkelijk voor je zijn op dit moment...
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 1:05 pm
Damn, veel sterkte!
Bij ons is vanmorgen de ambulance, brandweer en politie in allerijl bij de buurvrouw gestopt. Blijkbaar had ze iets gekregen, we weten niet wat en ze konden niet binnen. Pff Ze was gelukkig nog bij bewustzijn, vroeg ons om voor haar diertjes te zorgen, haar hond is helemaal van streek. Zal hem vanavond eens goed moeten vertroetelen, de kleine stakker.
Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 1:08 pm
Dankjewel allemaal! Het gaat opzicht wel, maar is toch heel raar gevoel.. @Jennifer Oef, ook veel sterkte!
En toen had Rhae opeens tattoo's
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 1:10 pm
Aaaaawhh Jara wat erg :c heel veel sterkte!
&Jennifer, Wow, dat is schrikken ;o gelukkig gaat alles nog goed met haar? Sterkte!
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 10, 2015 1:17 pm
Ik hoop dat alles goed gaat met haar. We zullen het wel te horen krijgen, ze is al ergens in de 60, ze woont ook helemaal alleen. Brr Hopelijk horen we snel iets van haar dochter ofzo. Dat ze bij bewustzijn pas vond ik al positief.