INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Thalia Ryland

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Thalia Ryland
Thalia Ryland
Class 3
Aantal berichten : 8

Character Profile
Alias: Nyx
Age: 16
Occupation:
Thalia Ryland Empty
BerichtOnderwerp: Thalia Ryland   Thalia Ryland Emptydi sep 15, 2015 6:46 pm

In the land of Gods and Monsters
I was an Angel
Living in the garden of evil

Thalia Ryland Are%20you%20afraid%20of%20the%20dark_zpsjqtxbjzx

Full Name
Thalia Grace Ryland

Alias
Nyx

Age
16

Place of Birth
Paris, France

Sexuality
Bi

Height
1,72cm

Eye colour
Dark brown/black

Hair colour
Red/orange

Mutation
Fear manipulation
Door een korte aanraking kan Thalia achter je grootste angsten komen en ze dan tegen je gebruiken. Hoe banger je word hoe beter voor haar, ze kan energie uit die angst halen. Ze kan je angst als een illusie laten verschijnen, ze kan je alleen die angst laten voelen (soms zelfs met een paniek aanval als gevolg), en nog veel meer. Wat ze precies allemaal kan is nog niet duidelijk. Ze is dit allemaal nog aan het ontwikkelen.
Possession
Heel simpel: ze kan mensen bezitten. Hiervoor moet ze je wel kunnen aanraken, en dan kan ze je alles laten doen wat ze maar wil. Dit kost wel wat moeite, want in feite moet ze dan twee lichamen besturen, die van haarzelf en van de bezeten persoon.
Teleportation
Again, pretty simple: We weten allemaal wat teleportatie precies inhoud. Bij Thalia ziet het er letterlijk uit alsof ze in vlammen en rook opgaat. Voor een paar seconden staat ze in brand, en dan met een zachte pang is ze verdwenen, en het enige wat achterblijft is wat rook.
Hell fire
Thalia kan in brand vliegen, zomaar uit het niets, zonder echt te verbranden. De vlammen hebben een onnatuurlijke dieprode gloed - een beetje zoals haar haarkleur - en ze voelen heter dan normaal vuur. Dit vuur kan ze ook manipuleren en sturen. Met ander vuur kan ze dat niet, alleen met haar "eigen" vuur.
Shadow Melting
Thalia kan samensmelten met schaduwen. Ze is sowieso moeilijker te zien als ze in de schaduw staat, alsof ze transparant is. Maar ze kan dus ook helemaal samensmelten met de schaduw waardoor ze als het ware onzichtbaar is.

History
Bonjour, je m'appelle Thalia Ryland et je suis 16 ans. Ik ben geboren in een klein conservatief dorpje op het Franse platteland genaamd Noir Cygne. Mijn moeder is Frans, Mijn vader is Engels. Ik heb in Frankrijk gewoond tot ik 14 was. Toen ik twaalf was zijn mijn ouder gescheiden. Eerst bleef ik bij mijn moeder. Na een tijdje verhuisden we van ons kleine dorpje, waar ik altijd als al buitenbeetje werd gezien door mijn haar, naar Parijs, waar we bij mijn moeder's nieuwe vriend gingen wonen. Dat had een droom die waarheid werd moeten zijn, ik had altijd al in een grote stad willen wonen, niet een slaperig saai stadje waar iedereen gelooft in de duivel en dat soort onzin. Zeker in verband met mijn mutatie is dat niet handig.
Anyways, Ik kon het totaal niet vinden met mijn moeder's nieuwe vriend. Hij heeft het nooit expliciet gezegd, maar volgens mij had hij iets tegen mutanten.
Dus ik besloot bij mijn vader te gaan wonen. Mijn vader woonde inmiddels in een buitenwijk van Londen. Mijn vader had ook een nieuwe vriend, maar ik kon het met hem wel vinden, en twee vaders hebben is best grappig.
In het begin leek alles goed te gaan, Maar ik verloor steeds meer de controle over mijn mutatie. Ik vloog soms plotseling in brand, en soms als ik iemand aanraakte ging er iets mis waardoor ze perongeluk bezeten werden door mij. Ik heb ook een heleboel vrienden en familie laten schrikken door mijn angst manipulaties, of door zomaar te teleporteren, en ik raakte steeds meer vrienden kwijt. Uiteindelijk werd mijn familie ook steeds afstandelijker.
Dit had veel effect op hoe ik me ging gedragen. Ik was altijd al een stoer meisje, maar nu begon ik vooral zwart te dragen, en ik gedroeg me nogal als een kille bitch. Ik was sowieso al een redelijk rebelse en boze puber, dit maakte alles nog erger. Ik raakte bevriend met verkeerde mensen, bendes en zo. Ik was vaak tot laat in de nacht op straat en haalde vrij serieus kattenkwaad uit, waardoor ik steeds vaker met de politie in aanraking kwam. Ik was bang om de mensen om me heen pijn te doen, dus ik sloot mijn familie af, en ik zorgde er voor dat ik niet meer gehecht raakte aan anderen. Ook probeerde ik mijn mutatie zo min mogelijk te gebruiken, zelfs niet om weg te komen voor de politie.
Na dat ik voor de zoveelste keer in aanraking kwam met de politie besloten ze in overleg met mijn vaders dat ik niet meer in London kon blijven op deze manier. Ze besloten me naar Genosha te sturen.
Ik koos mijn Alias al vrij lang geleden, als een schuilnaam toen ik met een groepje grafitti artists rondhing. Sindsdien heet ik Nyx. In Griekse mythologie is ze de Godin of verpersoonlijking van de nacht en de duisternis, en ik denk dat dat wel bij mij past.

Thalia Ryland Tumblr_neesr9JC0y1u1qi6bo1_500

Screwed up, scared, doing anything that I needed
Shining like a fiery beacon


Laatst aangepast door Thalia Ryland op zo maa 20, 2016 6:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Thalia Ryland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thalia Ryland   Thalia Ryland Emptywo dec 09, 2015 7:37 pm

Thalia Ryland Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Thalia Ryland
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: