En toen lag het laatste ratje ook op sterven x.x ik hoop dat ik 't nog kan zien vanavond maar 'k moet wachten tot m'n vader me kan komen halen op m'n kot :l
Langs de andere kant had ik vandaag dus m'n introductiedag, en die was wel heel positief.. Ik wil er echt wel voor gaan dit jaar tbh, ik heb er wel motivatie voor deze keer c:
Onderwerp: Re: Randomness talk za sep 19, 2015 12:13 am
Moet morgen vanaf de middag gaan helpen verven in mijn mama's nieuwe huis, dusssssss: ofwel verschijnen er voor de middag nog posts van mij, ofwe zal het voor 's avonds zijn :D
Onderwerp: Re: Randomness talk za sep 19, 2015 12:14 am
Het is vastgesteld dat de begravenis van m'n overleden vriend alleen voor familie is.. zelfs de locatie is onbekend.. dus houden ik en een andere paar vrienden van hem zondag een memorial op skype.. kga het zo hard niet trekken, dat weet ik nu al aangezien ik nu ook al bijna zit te janken terwijl ik dit typ..
Enige lichtpuntje van vandaag is dat de Engels docente het me niet kwalijk nam dat ik 20 minuten te laat was en ze me na de les naar de teamleider gestuurd heeft om daar een kaart aan te vragen zodat ik 15 minuten na lestijd van het 1e uur nog altijd naar binnen mag aangezien ik er minimaal anderhalfuur over doe om te reizen en er een regel is van 5 minuten na lestijd mag je er niet meer in.. en die kaart heeft die man voor me gemaakt so.. mja atm vrolijkt het me niet eens zo heel erg op.
Werk gaat zwaar kut zijn morgen aangezien ik er ook nog een extra grote wijk bij heb gekregen vanwege m'n nieuwe 3+ uren contract. Miss moet ik maar proberen te slapen nu.. :\