|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:21 pm | |
| Ik wil TWD game ook heeeeel erg graag, mijn broer heeft hem al wel O.O Maar ik zie hem bijna nooit, dus zal nog wel even duren voordat hij het spel geeft hahaha ;p |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:21 pm | |
| Heb me 1 keer achter dat spel van TWD gezet, maar vond het zot eng :D Al vond ik de serie wel geweldig...
Voor de rest speel ik nog League of Legends en Hearthstone |
|
| |
Melody Burton- Class 3
- Aantal berichten : 151
Character Profile Alias: Smokey Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:23 pm | |
| Duh, sowieso gamer for life. En damn kwou dat Until Dawn voor de PC kwam, ik ben een echte PC gamer.. helaas is daar nog niks over bekend en zal die voorlopig alleen nog maar voor de Playstation blijven. :c |
|
| |
Desert Saffron- Class 2
- Aantal berichten : 43
Character Profile Alias: Savvy Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:25 pm | |
| Ik ben echt super verslaafd aan Assassin's Creed *^*
Wat voor een pc heb je als ik vragen mag? Zou ook graag games op de pc willen doen, maar weet niet welke "sterk" genoeg is |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:27 pm | |
| @Sshhh Assassin's Creed is ook echt ontzettend gaaf. Vind de game echt prachtig in elkaar gezet! Zelf speel ik het niet, maar vind het veel leuker om te kijken als mijn broer of neefje het speelt ;3 Echt heel erg gaaf! Die is trouwens ook voor op de pc, weet niet of je dat weet? |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:28 pm | |
| Hello guys Ik ga kijken of het me vandaag lukt om tenminste twee topic's bij te werken, ja sloomheid ten top hier (a) |
|
| |
Desert Saffron- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:30 pm | |
| Ja indd. De verhaallijn is zo enorm, echt awesome *^* Uhu, ik weet het. Maar heb bijna de hele AC serie voor de xbox <3 |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:34 pm | |
| Ohja, ik speel ook GTAV op de playstation :D
Ik heb een gewone Lenovo laptop, eentje die amper €350 euro heeft gekost! En daarvoor had ik een Acer rond dezelfde prijs waar ik ook op kon gamen! League of Legends is geen súper zwaar spel en zolang je pc voldoende 'lucht' krijgt is het echt wel haalbaar! Al denk ik dat spelletjes op de aard van Skyrim ect. niet zo goed zullen bollen op mijn laptop, daar is ie niet 'goed' genoeg voor :P Maar die speel ik niet, dus daar heb ik geen problemen mee!
Voor de rest ken ik ook niets van goede laptops om te gamen.. Behalve dat Alienware hét van het is als het op gamelaptops aankomt :D |
|
| |
Desert Saffron- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:39 pm | |
| Oh wow, da's wel vrij goedkoop o-o I'll watch~ |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:47 pm | |
| Je moet gewoon een beetje zoeken :D Ben echt enorm tevreden van mijn laptop! |
|
| |
Desert Saffron- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:49 pm | |
| Was vandaag nog bij de media markt. Maar maii, ze vragen er zo 500/600 voor >~< Waar had je die van jou vandaan dan? |
|
| |
Devon Garnet- Class 2
- Aantal berichten : 831
Character Profile Alias: Ursus Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:52 pm | |
| Bij mij in het dorp waar in woon is er een kleine handelaar :) Daar heb ik die Lenovo gekocht. Mij Acer kwam van bij de Krefel.. Vind de service daar persoonlijk beter dan bij de Media Markt! Media Markt kan zo traag zijn als het op garantie of reparatie aankomt omdat het zo 'groot' is zegmaar |
|
| |
Melody Burton- Class 3
- Aantal berichten : 151
Character Profile Alias: Smokey Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:53 pm | |
| Tsja uh, ik kan je niet echt helpen ermee want m'n pa heeft hem zelf gebouwd.. maar hij's wel supersnel en heeft nooit problemen met lagg of iets c: Maar yaasss, League of Legends! =D En AC moet ik nog altijd mee beginnen, idk ik speel teveel games ahaha. Also dit moet ook in de slaapkamerhallen gebeuren hier op PoF: - Spoiler:
|
|
| |
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 4:54 pm | |
| AC IS ZO VET IK ZAG GISTEREN DE EERSTE DINGEN VAN SYNDICATE OP FACTS EN IK WOU HET FF SPELEN MAAR ER WAS TEVEEL VOLK EN IK MOEST SNEL WEG DUS HEB IK HET NIET GESPEELD MAAR DAAAMN HET ZIET ER VEEL TE COOL UIT
Also kent iemand de game For Honor? Die gaat ook uitkomen in 2016 en holy fuck man o.o #iamknight |
|
| |
Desert Saffron- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 27, 2015 5:00 pm | |
| Media markt afstrepen dus :p
Omg yes. Lavaaa
Syndicate lijkt me zo tegenvallen. Maar hoop sws dat ie beter is dan Black Flag~ Oeh, ik ga de trailer bekijken |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|