|
|
Auteur | Bericht |
---|
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 7:27 pm | |
| - Nathanial Liv schreef:
- Valkyrie Skalksdóttir schreef:
- Welcome back R :D
Ik heb vandaag gekeken bij de paardjes die ik mag verzorgen Super leuk! Ze wil graag dat ik het liefst zo vaak mogelijk kon voor ze om ze aandacht en verzorging te geven, dus dat is helemaal mooi ^^ Heeft zelf ook al Parelli spullen en een touwhalstertje wat echt zo cool is Dus nu ga ik dan toch maar het Natural Horsemanship boek van Pat Parelli kopen Ik heb vorige week een clinic van Linda Parelli gevolgd, ze was naar België gevlogen. Super interessant! Weet ook gelijk wat mijn paarden zijn en hoe ik het best met ze werk. Doe zelf geen volledige parelli, maar al mijn toewijding ligt wel bij grondwerk, maak er beetje mijn eigen soort parelli van. =P Oeeeeehh nicee ;D Linda is ook echt vet goed! &Ik denk trouwens ook dat ik zelf ook wel weer mijn eigen stijl ga krijgen, maar wel afgeleid van Parelli dan Sowieso ga ik de komende weken nog alleen maar grondwerk doen, vind het altijd fijn om een paardje eerst beter te leren kennen en een band te krijgen en Rocket is nog niet zo super goed onder het zadel maar hij kan wel zonder zadel gereden worden met een touwtje, alleen wil dan eerst een beetje op de grond werken Hij is ook heel erg snel en vlug want hij is een Quarter horse en nog best jong (vooral in zijn hoofd) en grondwerk is ook goed voor hem &Thanks R ;D |
|
| |
Nathanial Liv- Class 3
- Aantal berichten : 75
Character Profile Alias: Ares Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 7:29 pm | |
| - Valkyrie Skalksdóttir schreef:
- Nathanial Liv schreef:
- Valkyrie Skalksdóttir schreef:
- Welcome back R :D
Ik heb vandaag gekeken bij de paardjes die ik mag verzorgen Super leuk! Ze wil graag dat ik het liefst zo vaak mogelijk kon voor ze om ze aandacht en verzorging te geven, dus dat is helemaal mooi ^^ Heeft zelf ook al Parelli spullen en een touwhalstertje wat echt zo cool is Dus nu ga ik dan toch maar het Natural Horsemanship boek van Pat Parelli kopen Ik heb vorige week een clinic van Linda Parelli gevolgd, ze was naar België gevlogen. Super interessant! Weet ook gelijk wat mijn paarden zijn en hoe ik het best met ze werk. Doe zelf geen volledige parelli, maar al mijn toewijding ligt wel bij grondwerk, maak er beetje mijn eigen soort parelli van. =P Oeeeeehh nicee ;D Linda is ook echt vet goed! &Ik denk trouwens ook dat ik zelf ook wel weer mijn eigen stijl ga krijgen, maar wel afgeleid van Parelli dan Sowieso ga ik de komende weken nog alleen maar grondwerk doen, vind het altijd fijn om een paardje eerst beter te leren kennen en een band te krijgen en Rocket is nog niet zo super goed onder het zadel maar hij kan wel zonder zadel gereden worden met een touwtje, alleen wil dan eerst een beetje op de grond werken Hij is ook heel erg snel en vlug want hij is een Quarter horse en nog best jong (vooral in zijn hoofd) en grondwerk is ook goed voor hem
&Thanks R ;D Inderdaad, altijd beginnen met grondwerk. Er is geen betere manier om een paard te leren kennen dan vanop de grond. Want als het op de grond niet gaat dan zal het zeker in het zadel niet gaan. Veel succes in ieder geval! |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 7:40 pm | |
| Heee Rootje! Welcome back girlll |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 8:14 pm | |
| |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 8:50 pm | |
| Pfff, morgen weer stage maar heb geen zin, ga blij zijn als ik na deze week vakantie heb :c |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:20 pm | |
| Ik was helemaal happy dat ik zo'n omzet 2de naar 1ste klas kaartje had voor de trein, zat de hele eerste klas al vol :( Jennifer ik heb dus ook niet kunnen posten met Nadya want moest het grootste gedeelte van m'n reis staan/op de grond zitten en kwam ook nog een vriend van de middelbare tegen, wat dan wel weer gezellig was Anyway, sorry! Ik hoop deze week een keertje te kunnen posten na het leren, want heb wel heel veel inspiratie (a) Piet, ja zulke mutaties uitschrijven duurt echt lang! Ik ben met die van Nadya ook echt heel lang bezig geweest, en ook met haar geschiedenis tbh. Ik ben trouwens echt heel benieuwd naar haar mutatie uitwerking Want ik heb bij Nadya mutatie echt helemaal een soort van familiegeschiedenis/oorsprong in m'n hoofd. Haar vader was trouwens bijna net zo oud als de zusjes iets jonger, dacht ik xD |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:26 pm | |
| Ben ik de enige die door het Halloween feest hier opeens naar Halloween liedjes gaat luisteren? Zoals de liedjes van Nightmare before Christmas enzo |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:31 pm | |
| Hahahahahaha Neee! je bent niet de enige! XD Nelleke en ik luisteren ook Halloween liedjes, gisteravond ook al Tis gewoon te leuk |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:32 pm | |
| Ja wij ook Jara xD maar NIET die van the nightmare before christmas.. Silke had een tijd toen ze kleiner was dat ze die film elke dag op repeat had staan, zo leuk vond ze het. Dus ik kan de liedjes en alles niet aanhoren op één of andere manier xD Gister kwam hij langs in de playlist en dan schreeuw ik heel hard NEEE |
|
| |
Octavia Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 225
Character Profile Alias: Thyra Age: 1247 years old Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:34 pm | |
| Daphne: Ja inderdaad, ik ben net een paar uur klaar met de Dragon Transformation, maar echt die uitwerking was gewoon 2 a4tje's. Nu moeten de Immortality en Chemical Smoke Creation/Manipulation nog en d'r geschiedenis... Ik ben echt benieuwd hoe lang het duurt tot heel d'r cs af is |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:43 pm | |
| @Nienke&Nelleke Jaa echt zo leuk! Ben nu overgestapt op Michael Jackson door Thriller |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:46 pm | |
| Jaa! Die is ook vet leuk! Vind zelf die mashup van Glee ook echt leuk met Heads will roll :) |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:47 pm | |
| @Nienke Haha jaa die staat op de wachtlijst voor dadelijk! Vind het zo jammer dat die serie gestopt is.. Was echt een die-hard gleek haha |
|
| |
Daphne Leto- Class 4
- Aantal berichten : 121
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 10:55 pm | |
| @Nien en Jara, Omg die mashup van Glee is zo geweldig <3 Ik was(ben) ook echt een die hard fan, ik vind het zo jammer dat de serie stopte ;-; En thnx voor de welcome back ^^ - Ik heb Waverly's kostuum iig al gevonden XDD:
|
|
| |
Charlie Garroway- Class 3
- Aantal berichten : 512
Character Profile Alias: Guardian Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 25, 2015 11:09 pm | |
| Eindelijk tevreden met Charlie zn nieuwe setje c: Nu huiswerk maken ;____; |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |