|
|
Auteur | Bericht |
---|
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 2:03 pm | |
| Uuuugh heimwee naar gisteren :'c ik heb eindelijk A$AP Rocky live gezien en het was zoooo d o p e Hij had Nast en Ant mee als supports en daaamn die vibe on stage is echt om voor te leven :'D je ziet gewoon dat ze het naar hun zin hebben en alles en dat is zo leuk om te zien c: Plus hij performde Hella Hoes en Lord Pretty Flacko live en daar ben ik zoooo blij om Alleen jammer datie Goldie niet heeft gedaan :c want dat deed ie in Düsseldorf wel :c |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 4:14 pm | |
| |Sasha: Thanks, dat ga ik proberen :D |Jara: Veel beterschap girlie |Jennifer: Sorry dat mijn post niet meer voormiddag gelukt is, Besefte opeens dat ik niemand had die me naar school kon brengen (kon niet met de fiets gaan) en ben toen in alle haast moeten vertrekken om nog op tijd mijn bus te halen :D |Max: Ohhhhh, ik ben blij voor je dat het zo leuk geweest is |
|
| |
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 4:20 pm | |
| Janne; jaaaaaaa het was zooo nice :D en ook omdat Reneej dr pa ons kwam ophalen, waren we echt nog lang buiten en de artiestenuitgang van Vorst Nationaal is naast de ingang :o dus wij stonden gewoon te chillen en ineens zien we de tourbus uit de garage komen en daaamn :D :D ik werd wild :c maar er is niemand uitgestapt dus :'c maar we weten wel dat de Mob in de bus zat, en niet Wiz Khalifa met zijn Taylor Gang, dus grote kans is dat A$AP Rocky er ook in zat en dat betekent dat ik toch op minder dan 2m van 'm stond en dat hij wss ook ons heeft gezien |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 4:23 pm | |
| @Janne, en ik maar verlangen naar die post. XD
Ik ben zot gestrest. Pff Mijn zus is ziek dus we zijn met eentje minder en al die kinderen zijn zo lastig. Hele dag op volle toeren, ben nu zo gespannen en moet nog naar zo'n domme vergadering vanavond. Yeey. -_- |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 4:53 pm | |
| |Max: OMG da's zo awesomeeeeeee :D :D :D |Jennifer: I felt bad, trust me Ook omdat ik het niet kon laten weten omdat mijn iPhone al een hele tijd stuk is en ik op mijn vervanggsm geen mobiel internet heb! Ga hem nu afmaken en dan kan je hem al ontspanning lezen! Klink inderdaad wel als een heel vermoeiende dag :( |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 5:53 pm | |
| Ben niet vaak gestrest maar nu dus wel, zeker omdat ik nog tot tien uur die vergadering heb. Maar, paardjes gaan binnen zetten en dan heb je Eden die me al zo goed kent en dat meteen aanvoelt en steeds weer zijn neus tegen me aan drukt en zijn eten laat staan om me even te doen ontspannen. Geweldig paard! <3 En op de bus, relax muziek luistern, die post is er dan ook en dan ben ik helemaal ontspannen en kan ik de hele vergadering denken aan hoe ik terug post. =P Zie, voel me nu al beter. xD btw, die ava is awesome! |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 6:12 pm | |
| Ah, fijn dat je je al weer wat beter voelt Jennifer! Klinkt inderdaad als een stressvolle dag.. Succes ook nog met je vergadering! ;)
Mijn concentratie is weer eens ver te zoeken, ben al bijna de hele dag aan het leren en het schiet nog steeds niet op :( |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 6:53 pm | |
| |Jennifer: Awwwwww, what a cutie Mijn post is bijna af (10 min.) Moest hier even nog met iets helpen :P |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 8:48 pm | |
| Het heilige moment dat je een liedje via de radio vindt dat je al lang aan het zoeken was (lees sinds de zomervakantie :'D)
THANK U Q! |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 8:58 pm | |
| Whaaaaa, het lukt me vanavond niet meer om te posten Ben moe aan het worden en er komt enkel flut uit mijn vingers Morgen is een nieuwe daaaaag :D Sorry aan degenen die op mij moeten wachten in het Halloweentopic... |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 9:01 pm | |
| Emma, ik kan ook altijd zo blij worden als ik een liedje na hele lange tijd vind Ik ben trouwens echt even gechoqueerd een nummer met Gavin DeGraw en en Armin van Buuren? Dat is nieuw.. |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| |
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 9:14 pm | |
| Ik kom de laatste tijd echt veel te veel dingen voor alle chars van POF tegen op 9gag Storm: Klik Klik Maurim: Klik Marshall: Klik En dat zijn ze nog lang niet allemaal (moet te ver omlaag scrollen bij m'n favorieten hehe) |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 9:38 pm | |
| De vergadering achter de rug, zal rechstreeks bed in zijn als ik thuis ben vrees ik.
Daph, Nadya moet in Halloweentopic komen! =D |
|
| |
Eloise Poundrick- Class 2
- Aantal berichten : 232
Character Profile Alias: Spark Age: 17 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do okt 29, 2015 9:40 pm | |
| Uhu, dan heeft Storm nog iemand om zijn aandacht aan te schenken |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |