Iemand moet ooit een personage maken met drie persoonlijkheden die altijd ruzie maken en er een cerberus van maken xD Had dat idee stiekem al een tijd in mijn hoofd
IK DOE HET Nee haha ik wil je idee niet afpakken :'D &Janne; het gaat basically zo: je schrijft je in, dan worden alle namen in een randomizer gestoken en krijg je dus een naam in je pb. En ja dan ga je voor die persoon een cadeautje maken c: vorig jaar waren er bvb mensen die in Ps iets hadden gemaakt, of een stukje verhaal hebben geschreven, of waar je ook op kan komen :D
@Jara: Die Antwoord zijn deze twee cuties: http://lyricstranslate.com/files/img-die-antwoord-6_12550734691.jpeg Ze zijn een rappersduo uit Zuid-Afrika (met hun DJ Hi-Tek erbij) en ze maken echt muziek die tussen compleet gestoord en geweldig zit (a)
@Jennifer Ah, super leuk! Op een crèche ofzo? Ik vind kinderen echt zo leuk om mee te werken Heb vorig jaar met kinderen met autisme stage gelopen en mis ze nu echt wel haha ^^
@Jennifer Ah, super leuk! Op een crèche ofzo? Ik vind kinderen echt zo leuk om mee te werken Heb vorig jaar met kinderen met autisme stage gelopen en mis ze nu echt wel haha ^^
@V Ik ga het opzoeken
Kleinschaliger. Word zeker zot als ik zo'n grote bende kinderen heb. XD Werk samen met men mama en zus samen, 14 is ons maximum. =) Maar leuk, als je geen dagen hebt als gisteren.