|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 3:53 pm | |
| CAROOO How are ya honey? |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 3:57 pm | |
| Het is feest, Photobucket houdt een feestje met het thema 'ik werk niet meer voor je want je hebt je limiet aan 10GB overschreden en zelfs nu je minimaal 60 uploads verwijdert hebt zal je toch alles moeten heruploaden op een andere site' en ik ben daar echt super blij om =D
Dus dát is er gaande, voor degene die zich afvragen waarom de fuck de helft van de site niet laad. Omdat de helft van pic's op die kutsite staat en ik raad je aan om never ever die site te gebruiken. <3 |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:07 pm | |
| Ahw komt goed Diantos, we vinden het niet erg hoor De plaatjes zeggen dat we populair zijn ^^ |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:09 pm | |
| Ik ging net hetzelfde zeggen Jara. xD Maar allemaal opnieuw oploaden ... Klinkt wat niet leuk. -_- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:20 pm | |
| Ja da's hun gare catchphrase, zo populair zijn m'n pic's op Photobucket niet hoor, 't is gewoon iets om je kapot aan te irriteren. Maar ja.. daar ga ik me vanavond mee bezig houden, want het zijn 50+ pic's die ik moet heruploaden, de een zwaarder dan de ander en DeviantArt is nu niet bepaald de snelste en kan al helemaal niet meerdere pic's tegelijk uploaden. Huilen. :/ |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:24 pm | |
| En imgur? Daar upload ik al mijn foto's :) Gaat redelijk snel vind ik en je kan er ook meerdere tegelijk uploaden! |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:31 pm | |
| Tinypic.com is waar ik altijd mijn plaatjes upload |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:38 pm | |
| Ben zelf niet zo een fan van Tinypic eigenlijk.. Elke keer die 'code' intypen als je een foto wil uploaden, plus je kan er maar 1 per keer (tenzijn je een account aanmaakt) En als je de link van de foto kopieert en plakt in je adresbalk wordt je naar de site van tinypic zelf gestuurd, en niet naar de foto zelf :D |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:41 pm | |
| Awh, wat een rot werkje Dianta!! Succes! En neem je tijd, niemand van ons die zich er aan stoort ;) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 4:50 pm | |
| Het probleem van Imgur en Tinypic is hetzelfde qua limiet of ze verslechteren het limiet (al is het maar een beetje) en met Photobucket had ik gehoopt dat dat niet zou wezen maar helaas moet ik dan maar alles overzetten naar m'n DeviantArt.. In ieder geval heeft Xjam aangeboden om vanavond te helpen met de pic's te vervangen Thanks voor jullie geduld en hulp iig <3 |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 5:08 pm | |
| Xjam to the rescue, again! Heel veel succes straks samen ;) Ik ga zo een vergadering houden via Skype, ben benieuwd of dat iets wordt maar kon door omstandigheden nog niet terug naar Groningen dus er is niet echt een andere oplossing.. |
|
| |
Elin Bouchard- Class 2
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Invisible Age: achtien Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 5:11 pm | |
| - Oliver Marron schreef:
- Ben zelf niet zo een fan van Tinypic eigenlijk..
Elke keer die 'code' intypen als je een foto wil uploaden, plus je kan er maar 1 per keer (tenzijn je een account aanmaakt) En als je de link van de foto kopieert en plakt in je adresbalk wordt je naar de site van tinypic zelf gestuurd, en niet naar de foto zelf :D Dan moet je een o plaatsen in de link de site link https://2img.net/h/oi67.tinypic.com/k21xsw.gif Het plaatje link https://2img.net/h/oi67.tinypic.com/k21xsw.jpg EDIT: Al vraag ik me wel af waarom in de onderste jpg staat en geen gif |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 5:14 pm | |
| - Elin Bouchard schreef:
- Oliver Marron schreef:
- Ben zelf niet zo een fan van Tinypic eigenlijk..
Elke keer die 'code' intypen als je een foto wil uploaden, plus je kan er maar 1 per keer (tenzijn je een account aanmaakt) En als je de link van de foto kopieert en plakt in je adresbalk wordt je naar de site van tinypic zelf gestuurd, en niet naar de foto zelf :D Dan moet je een o plaatsen in de link de site link https://2img.net/h/oi67.tinypic.com/k21xsw.gif Het plaatje link https://2img.net/h/oi67.tinypic.com/k21xsw.jpg
EDIT: Al vraag ik me wel af waarom in de onderste jpg staat en geen gif Als je eens op beide links klikt word je alsnog naar de site van tinypic gestuurd en de .jpg komt omdat je dus die o erin hebt gezet. |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 5:19 pm | |
| Is het mijn beurt in het Halloween topic? Ben echt helemaal de tel kwijt haha |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 09, 2015 5:50 pm | |
| |Jara: Geeeeeeeeeeen idee :'D Ik ga nu met Devon voor Denni posten ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |