|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 9:42 pm | |
| Ik heb me nog eens gewaagd aan photoshop :'D Sam is het fijnste om setjes voor te maken vind ik :'D She'll be my favorite FOR EVAAAA - Spoiler:
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 9:55 pm | |
| |
|
| |
Serena Vegara- Class 3
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Femme Fatale Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 10:39 pm | |
| @Nien, zal ik maken? @Jenn, ooeh ik zie je post met Allison Me likey! ^^ @Emz, waajoow dat ziet er super goed uit Emz! |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 10:54 pm | |
| |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 10:59 pm | |
| @Rootje: psychologie is zeker een leuke studie ^^ haha, wel wat beter ja maar dat komt ook omdat ik ouder ben denk ik... (a) Groningen is ook wel ver, wel weer een extra reden om op kamers te gaan!
@Soof: maar ze hebben ook niet technische studies in Enschede, of wil je een studie doen die daar alleen in technische variant is? |
|
| |
Serena Vegara- Class 3
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Femme Fatale Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 11:07 pm | |
| @Lisa, de post staat er @Daphne, fijn dat het leuk is want het is volgens mij niet fijn om te wisselen van studie als je al aan je eerste jaar bent begonnen :/ Dat hoor ik tenminste altijd. Maar cool dat je dan waarschijnlijk psycholoog wordt! Dat klinkt ook zo professioneel Het liedje how to be a heartbreaker geeft me zoveel inspi voor Serena echt niet normaal xD Maar zo'n liedje heb ik wel bij al mn chars eigenlijk |
|
| |
Christophe Rémy- Class 3
- Aantal berichten : 218
Character Profile Alias: Apostacy Age: Stopped counting tbh Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 21, 2015 11:18 pm | |
| - Nadya Kyla schreef:
- @Rootje: psychologie is zeker een leuke studie ^^ haha, wel wat beter ja maar dat komt ook omdat ik ouder ben denk ik... (a) Groningen is ook wel ver, wel weer een extra reden om op kamers te gaan!
@Soof: maar ze hebben ook niet technische studies in Enschede, of wil je een studie doen die daar alleen in technische variant is? Uhu, ja, die zag ik staan, maar dat zijn niet echt mijn dingen :c Dan zou 't echt een tweede keuze zijn die ik met tegenzin zou doen. Altho, ik mag van mezelf wel een tandje harder werken, dus als het daar aan zou liggen dan heb ik geen probleem meer O:) |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 12:21 am | |
| @Rootje: ja en het kost ook best veel gedoe, als ik zo naar m'n broertje kijk die net gestopt is met z'n studie.. Psycholoog worden is wel mijn plan ja, het liefst Gz-psycholoog maar dat is op het moment best lastig in Nederland helaas :(
Owh, dat is wel jammer ja. Dan is heel erg je best gaan doen op wiskunde, misschien wel een beter plan. Wiskunde is wel echt zo'n vak waarbij soms ineens een lichtje aangaat en je het daarna allemaal veel beter gaat begrijpen.
|
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 11:28 am | |
| Lmao ik ben al 2 keer gestopt met een opleiding, bij de 1e hadk er na een half jaar al genoeg van en bij de 2e zat ik er al 3 jaar, mja zo moeilijk is het niet om te wisselen van opleiding hoor. Niet zolang je (met de oude regeling dan) op hetzelfde niveau blijft qua opleiding voor studiefinanciering (die bij mij pas 2 jaar geleden van start ging). En met mijn niveau heb ik in totaal 7 jaar om m'n opleiding te halen die ik nu doe. c:
Anyway.. m'n excuses voor het kinda afwezig zijn van de site, k denk dat het nu wel tijd is om te vertellen dat ik een meisje heb ontmoet online waar ik een beetje op crush en zij op mij en in de kerstvakantie gaan we meeten, ze komt uit Groningen en is 20 jaar en is zo'n cutie (a). |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 11:39 am | |
| @Daphne, maar je moet nog een jaar toch? Dan is misschien alles wel weer veranderd en is het juist heel makkelijk om psycholoog te worden c: En als nog, het is iets wat je leuk vindt, en als je het echt leuk vindt en wil doen dan komt er vast iets voorbij ;) @Soof, miss kun je een cursus doen of zo? Heb ik ook wel wat over gehoord, als je dan een studie wilt doen met bv geneeskunde maar je hebt geen natuurkunde kun je een cursus doen en dan mag je de studie wel doen. Misschien is er zoiets ofzo? @Nien, uuhm zal ik maken? Komt waarschijnlijk wel vanmiddag, want ik moet eerst nog even leren voor mijn laatste twee toetsen ^^ @Dtos, maar dat is toch niet erg dat je wat inactief was als je iemand ontmoet hebt Tenminste, ik snap het wel dat je dan wat minder actief bent huwr, en dat maakt ook echt niet uit ;) |
|
| |
Elin Bouchard- Class 2
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Invisible Age: achtien Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 11:49 am | |
| Sorry voor mijn afwezigheid, internet problemen en een drukke week samen gaan niet goed haha. Maar morgen ga ik proberen overal te posten en nonie verder maken. ------------------------ Het moment dat shake it off op staat en dat gedeelte van shake it off en precies op dat moment dit gif tegen kom @Diantos Wat leuk!! |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 12:21 pm | |
| @Rootje, is goed, dan kan ik ook nog wat bijposten :)
Omg Nelleke en ik zitten al like 20 minuten in de kamer, vraag ons zusje ons 'hebben jullie eigenlijk al door dat het sneeuw't?' Dus we kijken naar bij en OMG HET SNEEUWT en het blijft zelfs een beetje liggen, maar volgens hun lag er vanochtend nog veel meer en is het al aan het smelten ;O |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 12:27 pm | |
| @Rootje: nog anderhalf jaar en dan ben ik als het goed is basis psycholoog, maar voor post master Gz-psycholoog zijn in Nederland maar heel weinig plekken maar wie weet het is inderdaad nog best ver weg (a) @Dianta: Wat leuk! Logisch dat je wat minder actief bent nu ;) @Nienke: Ja bah sneeuw ik hoorde het al van een vriendin, dat wordt hel als ik vanavond met de trein die kant op ga Edit: even vergeten dat D : wordt xD |
|
| |
Clarissa Mendoza- Class 3
- Aantal berichten : 148
Character Profile Alias: Tigris Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 1:27 pm | |
| Kan iemand mij zeggen waar ik de faceclaim lijst kan vinden? c: |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 22, 2015 1:29 pm | |