Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 11:17 am
Thanks, ik zal het nodig hebben de komende dagen ;_;
@Nadine, HALLO! BEN JIJ /DE/ NADINE? Nadine V?
@XAM GET BARKT
Ik heb m'n nieuwe lifesong gevonden gisteravond.. of nja Roos had het gestuurd en het is gewoon echt /v o l l e d i g/ m i j!!!!!!! ALSO KRISTIN CHENOWETH LMAO
Katerzyna Kraków
Class 3
Aantal berichten : 373
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 11:48 am
@D, &Ook gecondoleerd met je Laptop, mag hij/zij snel weer tot leven komen :)
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 2:55 pm
D, zo jammer voor je laptop. =S
Pff, ik heb de hele morgen amper gevoel gehad in mijn hand, super raar. Tintelde en kon er amper iets mee doen. Is al de tweede keer, geen idee of ik daar bezorgd om moet worden of niet. Straks hakken ze mijn hand eraf en kan ik nooit meer typen! Ö x'D
Laatst aangepast door Storm Hall op ma nov 30, 2015 3:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 5:59 pm
@Emma Welk seizoen is dan op tv?
Hazel Graham
Class 3
Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Zenith/Nadir Age: 17, dancing queen Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 7:12 pm
6 Denk ik :'D @Jara
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 8:43 pm
@D, oooohh dat lied ken ik! Die is zo geweldig En gecondoleerd met je laptop :c
Ik heb een bijpassend onderschrift gemaakt voor Daphne, nu matchen zij en Dahlia &Emma, seizoen zes komt pas in april dus ik denk dat het seizoen vijf is x3
Hazel Graham
Class 3
Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Zenith/Nadir Age: 17, dancing queen Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 8:48 pm
Oeh pretty Ro! Oh, dan is het seizoen 5 :'D Urg, soms haat ik fysica oefeningen zooooo hard!
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 9:04 pm
Hello from the other side. Ik leef nog. Sorry voor de inactiviteit kidlings, maar door uni en privédingen heb ik bijna geen tijd meer over, excusi. :c Hoe is het hier? Ik laat trouwens de awards iets langer doorgaan zodat jullie meer tijd hebben om mensen te nomineren, so if y'all want to nominate... please do.
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 9:07 pm
Hey V! We zijn hele flinke kindjes hier hoor. ;-) And offcourse we understand! Neem alle tijd die je nodig hebt. =D
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 9:17 pm
Thanks Jenn, I will <3
Oh guys niet schrikken nu want ik ga een topic aanmaken met het founder account (Lillian Stone - onze oude admin voor de nieuwe leden onder ons rip) als een soort 'bewijs' voor de administrators van het Engelse Ondersteuningsforum dat wij ~echt~ de administrators van Prophecy zijn en we dus de e-mail van het eerste account kunnen wijzigen etc etc. Dus schrik niet, blijf gewoon op je stoel zitten en dan komt het allemaal goed. <3
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 30, 2015 9:20 pm
Jamie Nicholls schreef:
Hello from the other side. Ik leef nog.
HELLO (V) IT"S ME <3 Sorry ik kon het niet helpen dat te zeggen (a) Maar hi V darling <33 Is het wel leuk op de uni? En zoals Jenn zegt neem alle tijd die je nodig hebt huwr, dat begrijpen we allemaal c: