|
|
Auteur | Bericht |
---|
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 4:46 pm | |
| Oh nee. Hillarisch! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben. XD
@ Lisa, oh Dario is ... Hij is awesome ondanks wst hij Allison aan doet. Stiekem in mijn top vier favo topics. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 4:47 pm | |
| OMG IS DAT MET DIE KOEIEN EN DAN DIKKE KOEIEN IN ZO'N WEILAND? :'D |
|
| |
Conor Falk- Class 3
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Mozart Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 4:50 pm | |
| |Emma: Uhu |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 4:52 pm | |
| Ik ken het! Had het ooit op de gsm van een vriendin gespeeld en ik wou het niet meer afgeven :'D Wanneer is le phone gemaakt trouwens? |
|
| |
Conor Falk- Class 3
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Mozart Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 4:54 pm | |
| Ga hem toch niet laten maken, kan binnenkort die van mijn nonkel overkopen! Want hij gaat de 6s Plus kopen (ritch bitch) en dan doet ie zijn 5 aan mij weg voor €25 Dan kan ik jullie eindelijk weer irriteren op WhatsApp |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 5:00 pm | |
| Zalig! Onze school was echt gemeen over tijd met die iPhone 6S! We kregen zo'n bericht van een leerkracht: Win een iPhone 6S als je deze dingen invult. Dus iedereen doet dat natuurlijk, maar je moest nergens je gegevens invullen en het was anoniem, dus ze gaan nooit een gsm kunnen weggeven. De valse sukkels, want die weten natuurlijk dat als we er niks voor terug krijgen, we dat niet doen :'D Ik zou moeten posten en in plaats daarvan ben ik die cookie clicker aan het doen, shame on me |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 5:16 pm | |
| Hoe gemeen :D
Oh, vanaf vandaag is mijn 'proefmaand' van Photoshop verlopen :'( Geen setjes met gifs in vanaf nu.. *kruipt in een hoekje* |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 5:19 pm | |
| Awwhh Ik cherrish ze voor eeuwig! |
|
| |
Sullivan Grae- Class 2
- Aantal berichten : 138
Character Profile Alias: Zeus Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 6:53 pm | |
| Mewh Guys ik vind 't heel erg tbh maar ik denk dat ik al mijn accounts behalve maximum 2 ofzo op non-actief ga gooien.. Ik heb maar voor 2 chars echt inspiratie en een verhaallijn in mn achterhoofd wat me motivatie geeft om actief te zijn, maar voor de rest zit ik echt block tbh :l Heeft sowieso ook met school te maken, niet met jullie, want jullie zijn nog steeds allemaal bae en I love you all en ik hoop dat jullie me vergeven als ik probably een paar weken niet meer op de lopende topics reageer en toch nieuwe start.. I'm sorry :c |
|
| |
Dario Pedrosa- Class 3
- Aantal berichten : 240
Character Profile Alias: Arachne Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 6:56 pm | |
| - Sullivan Grae schreef:
- Mewh
Guys ik vind 't heel erg tbh maar ik denk dat ik al mijn accounts behalve maximum 2 ofzo op non-actief ga gooien.. Ik heb maar voor 2 chars echt inspiratie en een verhaallijn in mn achterhoofd wat me motivatie geeft om actief te zijn, maar voor de rest zit ik echt block tbh :l Heeft sowieso ook met school te maken, niet met jullie, want jullie zijn nog steeds allemaal bae en I love you all en ik hoop dat jullie me vergeven als ik probably een paar weken niet meer op de lopende topics reageer en toch nieuwe start.. I'm sorry :c Dat maakt mij wel nieuwsgierig~ Maar niemand neemt het je kwalijk als je mensjes op non-actief zet, je kan er niks aan doen als je inspiratie verdwijnt ^^
Jennifer | Haha, ik vind het ook een zeer leuk topic & Dario post ook echt nice :'D |
|
| |
Sullivan Grae- Class 2
- Aantal berichten : 138
Character Profile Alias: Zeus Age: 18 Occupation:
| |
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 7:09 pm | |
| Iedereen begrijpt dat Max! =D
|
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 7:14 pm | |
| We snappen dat! Misschien kunnen we je op den duur nog meer inspiratie geven! *gooit met inspiratie* |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 16, 2015 7:27 pm | |
| Ja natuurlijk snappen we dat! En ik hoop dat het snel weer beter word :) Also, wij houden ook allemaal van jou! <3 - Hahaha misschien kan deze weirdo van behind de VS show je opvrolijken XD:
Een typische Aly XD (Is ook net pas door al die foto's aan het gaan, beetje laat xd) |
|
| |
Elin Bouchard- Class 2
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Invisible Age: achtien Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 17, 2015 9:41 am | |
| Gisteren gezellig dagje uit geweest voor mijn verjaardag. Ik kan niet beloven dat ik vandaag kan posten. Beetje een drukke dag voor de boeg. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|