Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 03, 2015 4:30 pm
Wow, wat is er met Dante gebeurd? Ik heb weer veel gemist zeker? Iemand zin een samenvatting te geven (a) Sorry, voor m'n afwezigheid.. Studie en alles wat ik eromheen doe kost weer veel tijd, posten komt morgen/dit weekend weer hoop ik :)
Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 03, 2015 9:37 pm
Ik kan wel maken. Alleen ga ik vanaf morgen een heel heeeel druk weekend in. We verhuizen de kinderopvang van locatie, dus hopen verhuiswerk in 1 dag want maandag moeten we al op de nieuwe locatie kunnen werken en zondag is er receptie. Maar ik denk, ik hoop van harte, dat ik s'avonds gewoon kon posten, als ik niet te moe ben. Dus ik start morgenavond mss, of zaterdagavond en anders in het pas zondagmiddag ofzo.
Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 03, 2015 10:06 pm
@Max, thanks! Mijn ouders en de rest van de hulp zouden nogal raar opkijken denk ik. XD Maar het gaat allemaal vlot lukken, het zou alleen vlottrr gaan met een handige mutatie offcourse!
@Denni, ik vind dat ook van die ava! Beetje gebroken Storm, een kwetsbaarheid die er niet veel te zien krijgen. =P Ziva is goed. Je ziet hem dan wel ooit wel ergens verschijnen, hoop ik. XD
Nu ga ik slapen. Morgen alles beginnen af breken tussen de kindjes door. =P Die kleintjes zullen opgewonden zijn, heb al hoofdpijn bij het idee ervan.
Onderwerp: Re: Randomness talk vr dec 04, 2015 3:36 pm
Misschien een hele rare vraag.. Maar Max, heeft die vrouw nou een rare bobbel in haar broek? Of lijkt dat alleen zo.. Anyways, ik vind haar wel echt heel gaaf!