|
|
Auteur | Bericht |
---|
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 7:30 pm | |
| Slechtste post met Sam evaa! Check DOE HET JANNE Loriso komt ook :'D En Taylor en Karlie hebben ook random uitnodigingen gegeven! Er moet natuurlijk wel gepost worden ginder Nu is Taylor alleen met haar katten en een onzichtbare Karlie :'D |
|
| |
Eloise Poundrick- Class 2
- Aantal berichten : 232
Character Profile Alias: Spark Age: 17 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 7:36 pm | |
| Dan ga ik nu op zoek naar een pyjama voor Elo |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 7:39 pm | |
| Lekker rustig avondje bij de Appie :) altijd fijn ^^ Nu thuis van werk &Plotjes zijn idd te leuk! Ik hou ook zoveel van de drama en al die andere dingen |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 7:43 pm | |
| Haha drama all the way xD Sowieso als ik iets kan bedenken voor plot is het nadelig voor Lawrence, want ik ben nooit aardig voor mijn chars, they all need to suffer c:< |
|
| |
Amadéo Delvaux- Class 3
- Aantal berichten : 262
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 8:27 pm | |
| |
|
| |
Rhaenyra-Kari Vallaeris- Class 4
- Aantal berichten : 179
Character Profile Alias: Anogar Daria Age: We'll keep it easy, 19. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 9:12 pm | |
| Ik ben Kari's geschiedenis echt teeee lang aan het maken Als iemand trouwens ooit zin heeft om een osje te maken voor haar, ga je gang zou ik zeggen! :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 10:44 pm | |
| Hahahahahahaha ik doe dat ook altijd! Als ik plotjes verzin, dan gaat waarschijnlijk een van mijn karakters zwaar lijden ofzo xD Stiekem heb ik ook gewoon allemaal plotjes in mijn hoofd zitten, over wat sommige vanmijn karakters misschien nog gaan doen.. *wenkbrauwwiebel* ik probeer ze alleen nog geheim te houden.. shhhhhAlso, heb net alles van de Victoria's secret fashion show gezien, en het was geweldig! Het verbaasde me nog hoeveel Jac erin zat bij de interviews, want ik heb het idee dat Vs haar soms een beetje achterstelt, vind dat ze soms ook wel iets meer aandacht mag krijgen want ze is so pretty, maar gelukkig :) Sara, Jac, Stella, Lily, Behati, Gigi en Taylor (en de andere faceclaims!) rockte wel gewoon helemaal die runway! (en Sara zat echt veel te veel in het blooper filmpje serieus! ik ging helemaal stuk! XDD) Edit: Wauw look at this! Drie van mijn faceclaims gewoon naast elkaar :) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 10:48 pm | |
| Amadéo is inderdaad cute bezig <3 x3
Nienke | Nu maak jij mij zeer, zeer, zeer nieuwsgierig :o & laten we samen gemeen zijn voor onze chars~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 09, 2015 11:22 pm | |
| Ik had ook eigenlijk niets moeten zeggen, right? xD Nu is het ook te verleidelijk om iets te zeggen.. & Ja laten we dat doen, onze chars martelen met onze super kwaadaardige plotten xD |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 10, 2015 11:46 am | |
| KLIK Dat zou zooooo bom zijl |
|
| |
Melody Burton- Class 3
- Aantal berichten : 151
Character Profile Alias: Smokey Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 10, 2015 12:16 pm | |
| ALLE HAYFFIE, IK HEB HET NODIG JAAAAA. <3 |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 10, 2015 2:08 pm | |
| Nou, eeuuh.. Ik weet dat iemand nog eens een keer haar controle gaat verliezen, de reden kan ik nog niet vertellen maar het resultaat zal wel een behoorlijke mental breakdown zijn en ze zal dan wel alles behalve aardig zijn, zichzelf waarschijnlijk gewoon compleet verliezen en gewoon psycho gaan ofzo? xD Guess over wie het gaat? &Jep, laten we ze door hell heen sturen en weer terug (ik roep Salina er wel even bij ) Al zou dat voor Valkje wel moeilijk worden om haar echt 'de ergste tijd' te geven, die heeft al 500 jaar lang gezellig vastgezeten in een kooi xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 10, 2015 2:14 pm | |
| Haha, ik had eigenlijk ook net zo een idee in mijn hoofd om zo iets als dat ideetje van jou te doen xD
& Selina moet nog steeds eens meeten met Dario En ik moet nog altijd posten met hem oops Eigenlijk best zielig voor Valkje dat ze zo lang heeft vast gezeten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do dec 10, 2015 2:30 pm | |
| Ja, want het is gewoon cool als je karakter even compleet psycho word xD Maar de reden waarom Valkje zo gaat doen moet nog naar het eiland komen xd &Ja eigenlijk wel, Hellhounds joined together belooft alvast niet veel goeds xD &Idd :c daardoor weet ze dus niet wat broodroosters zijn, arm kind xD maar het gaat daarom ook nog wel voor de nodige trauma's zorgen, iets waar ze nu al wel een beetje last van begint te krijgen |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|