Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
Onderwerp: Re: Randomness talk za dec 12, 2015 7:04 pm
@Emma, Jaaaaaa same! Selena Gomez heeft het super goed gedaan! Ze stond de modellen totaal niet in de weg en de liedjes pasten perfect bij PINK, ik kon er ook echt helemaal op los gaan ghehe x3 Daarbij waren de outfits ook heel leuk en dat Taylor en die ander ook nog even op het laatst terug kwamen, hebben ze super leuk gedaan. Alleen ik mis Sara in Pink :c zij heeft altijd in Pink gelopen en dit jaar niet :c &In deze zaten bijna al me karakters en Stella met gewoon vlinder vleugels verdomme (jep, ik vind dat gewoon te mooi ^^)
@Diantos, Jaa ze hebben er echt iets moois van gemaakt, ook de manier waarop Adriana tevoorschijn kwam achter die vleugels en de outfits waren top :)
Tbh waren dit jaar mijn favoriete modellen in de show (zonder favoriete te kiezen omdat het faceclaims zijn) die het echt geweldig hebben gedaan en de beste uitstraling hadden: Josephine, Jac, Martha en vreemd gezien Alessandra (hoewel ik daar normaal gesproken niet echt een fan van ben)
Onderwerp: Re: Randomness talk za dec 12, 2015 9:02 pm
@Saf: Heey, welkom terug!
Also het moment dat een textpost je hele leven beschrijft: thank u again D
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
Onderwerp: Re: Randomness talk za dec 12, 2015 9:11 pm
@Diantos, Nee hahaha geen P!NK, jammer genoeg xD Zouden ze eigenlijk wel eens moeten doen tho Maar die collectie heet PINK, omdat het een jongere lijn is voor studenten enzo ;3 Daar song Selena Gomez bij, en de heeft het echt super goed gedaan
Onderwerp: Re: Randomness talk za dec 12, 2015 10:12 pm
Valkyrie Skalksdóttir schreef:
Maar die collectie heet PINK, omdat het een jongere lijn is voor studenten enzo ;3 Daar song Selena Gomez bij, en de heeft het echt super goed gedaan
Dit is dat optreden van Selena gomez in Pink:
Ik vond Selena echt zooo goed omg!!!! En dat er uberhaupt roddels waren dat ze aan het play backen was wtf :o En ik was in Londen naar een Victoria's Secret Pink winkel geweest En dat filmpje met Taylor en Behati en Adriana XDD Daar heeft Adriana wel een echt Nikita momentje tbh, en Behati heel onschuldig zijn als een echte Waverly xD En Taylor zo van: Ik weet te veel
@Jennifer, haaaiiii c:
Rhaenyra-Kari Vallaeris
Class 4
Aantal berichten : 179
Character Profile Alias: Anogar Daria Age: We'll keep it easy, 19. Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk za dec 12, 2015 10:15 pm
Rhae is geaccepteerd! Iemand zin in een topic? Als ik het moet maken is het op z'n beste vanavond en anders morgen :D