|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rhaenyra-Kari Vallaeris- Class 4
- Aantal berichten : 179
Character Profile Alias: Anogar Daria Age: We'll keep it easy, 19. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:08 pm | |
| Omg Janne dat setje Al ben ik minder tevreden over de uitspraak :'D Sansa is awesome! Waarom vind jij van niet? :'D |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:14 pm | |
| Hahaha, thanksss Emma Al denk ik toch niet dat ik het lang ga houden.. 't Is zo niet echt Ollie he En don't shoot me, maar ik vind de actrice gewoon niet zo leuk en dat heeft veel invloed denk ik :'D Haar personage ook een beetje, kon het niet verdragen hoe ze zo 'bitchy' deed tegen Arya ( ) En vanaf toen is het nooit gebeterd :D Wat niet wil zeggen dat ik het niet erg vind wat met haar gebeurd tho |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:18 pm | |
| Oke dat is wel true, maar still :'D Ach, ieder zijn favorieten he!
Ik vind zijn ava wel echt cool! Het osje ook! Maar dat is inderdaad 'minder' Oliver :'D |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:18 pm | |
| @Emz, - klik:
jaaaa dat had ik ook bij die scene!! Het was zo zielig voor haar En Reek/Theon deed ook helemaal niets, ik dacht die springt ieder moment op Ramsay en slaat hem neer, maar nee ;-;
@Lisa, oohjaaa ik ben heel stil shhhhhttt (a) Maar uuhmm ff denken, Arianna kan, evenals Daphne en Vasilisa of Helena als ik haar af heb c: @Janne, ik vond Sansa in het begin ook echt niets, in seizoen één ofzo, maar nu hou ik echt van haar. Ik doe ff mee met Confession Time, mijn andere favoriete karakter is Daenerys, heel cliché ik weet het xD En Oliver's setje is zooo awesome!!! Met die kat omg <3 |
|
| |
Sebastian Cosgrove- Deceased
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Fera Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:20 pm | |
| Ja voilà (Al huil ik stiekem nog elke nacht om de dood van mijn favo :( ) Misschien dat ik de avatar wel hou, maar er nog een ander bijpassen OSje voor maak ofzo :'D Als leuke studiepauze! |Rootje: Thankssssssssss :D Vond het gewoon zo'n leuke gifs En feel ya, Denni is ook een van mijn fav'jes |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:23 pm | |
| Ik ben sowieso meestal geen fan van vrouwelijke personages in series, meestal halen ze het bloed van onder mijn nagels omdat ze altijd alles verpesten of wel iets doen dat mij irriteert. In GOT is eigenlijk Daenerys het enige vrouwelijke personage dat ik leuk vind xD Mijn eerste favo in de serie was echter Robb, but we all know what happend to him...al stond Ramsay vanaf het eerste moment dat hij in beeld kwam op nummer 1 bij mij, maar dat is gewoon omdat ik zo'n personages in series interessant vind ^^
Rootje Ik zal stiekem eens gaan staren naar al hun karakterkaarten en stuff c:
Laatst aangepast door Lawrence Hastings op ma dec 14, 2015 6:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:23 pm | |
| Denni is inderdaad echt helemaal awesome! Zij was de redenen dat ik het in de eerste plaats begon te kijken :'D |
|
| |
Sebastian Cosgrove- Deceased
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Fera Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:29 pm | |
| |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:36 pm | |
| Ik las er vluchtig overheen en zag echt van 'Denni is een van mn fav'jes' en ik dacht voor een seconde dat het over mijn Denni ging xD Maaaarr, Ramsey is inderdaad een asshole en Sansa vind ik een zeikerd en Daenerys is awesome |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 6:54 pm | |
| Geen zorgen Jara, jouw Denni is ook een van m'n favorietjes :'D |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 7:02 pm | |
| Heb je geen deftige internetaansluiting op de nieuwe werklocatie en mis je al dit.
1. Nee, Nadya mag niet levensgevaarlijk gewond geraken Daph. =P 2. Sluit me compleet aan bij Janne, ik heb Sansa ook nooit leuk gevonden. 3. Oke, het is wel zielig wat Ramsey heeft gedaan. 4. Nu ga ik al mijn getypte posten posten. =D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 7:05 pm | |
| Nu ben je er weer en dat is belangrijker dan de gemiste dingen |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 7:20 pm | |
| Ik heb weer eens mijn haar geverfd, het is nu weer rood in plaats van blauw en paars xD Want stiekem miste ik die kleur wel weer sinds ik die echt al heel lang niet meer heb gehad
Kan btw ook niet wachten op de Victoria's secret swim x3 Heb al wat foto's gezien en volgens mij word het heel grappig xDD Vooral deze reeks! Foto1 Foto2 Foto3 Het is gewoon Aly die van een surfboard afvalt en Waverly die haar staat uit te lachen! xD |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 7:30 pm | |
| Aawhh Ems, you're so sweet!
@Nienke, die foto's zijn zo hillarisch. Trouwens ik krijg plots een geniaal idee voor een volgende topic Kat en Storm. =D |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 14, 2015 7:36 pm | |
| @Jennifer, Ohjee En wat is dat geniale ideetje? Nu ben ik nieuwsgierig xD (Ik typte bijna nieuwgoerig but shhhh) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|