INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Occupation:
Randomness talk - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyma jan 04, 2016 9:24 pm

Waar zit jij dan dat ze nog strooien? Ik zit in Groningen de stad zelf, maar in mijn wijk hebben ze in elk geval niet gestrooid..

Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyma jan 04, 2016 9:25 pm

Inge Ik speel het allemaal op mijn PS4 want mijn laptop kan het sowieso niet aan vrees ik xD speciaal voor die reden heb ik ook een PS4 aangeschaft ^^
& AC is gewoon awesome, vooral Syndicate is echt goed, de controls alleen al zijn beter dan de vorige
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2
Aantal berichten : 169

Character Profile
Alias: Zenithar
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 12:36 am

@Daphne; ik woon zelf in Assen, maar loop stage in Groningen, aan de Grote Markt. Daar is het om te huilen, maar in Assen hebben ze verrassend goed gestrooid.

@Lisa; Wij hadden een Xbox, zo'n hele oude nog, maar die leeft niet meer :') Godzijdank kan mijn laptop op zich nog een hoop aan; Skyrim trekt ie iig prima, Saints Row ook.
Ik moet nog aan de reeks beginnen, maar heb laatste voor een prikkie de eerste delen kunnen kopen, dus daar gaat snel verandering in komen
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 8:11 am

Ja in Groningen is het echt om te huilen.
Ze hebben nu ook besloten de uni tot 12 uur dicht te houden...
Opzich niet heel erg, kan ik gewoon thuis leren ipv college volgen en naar de ub (a)

Waar loop jij stage Inge?
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 10:27 am

Dat hoorde ik ook net van mijn broer idd. Wss het verstandigst.
Ja, op zich is zo'n dagje thuis werken zo gek nog niet.

Ik zit bij Medigel, een gamebedrijf dat in dat gebouw met dat grote rode doek aan de voorkant zit (dat overigens echt nog eens naar beneden gaat komen, but I digress), naast zo'n braakliggend stuk en aan het begin van de Poelestraat.
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 12:32 pm

Wij zitten in een boerengat ongeveer een halfuurtje van Groningen, openbaar vervoer ligt plat dus iedereen hier is vrij. Kinderen schaatsen hier door de straten en iedereen is vrolijk xD
Ja tot er net een een strooiwagen voorbij reed en alle kinderen op schaatsen waren like: Why u do this omg.?

Maar dat we hier met zn allen rond Grunn hangen en elkaar nooit hebben gezien is wel schandalig. Ik /ijs/ een meeting.
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 12:36 pm

Ah dan is het jammer inderdaad. Hier hoor ik ook overal kinderen buiten :')
Oh well. Ik heb het hier goed naar mijn zin binnen in de niet-kou.

Ik mag hier dan nieuw zijn, but I kinda second that. RPers meeten is altijd een goed ding.
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 12:53 pm

ijsvrij ja wat doe je in zo'n tijd als je thuis zit? hmm, posten, posten posten en tekenen xD
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Occupation: Wilde bosbewoner
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 1:17 pm

Jep ijzelvrij, heeeeerlijk ;D
Hondjes uitlaten ook en dat bijna 20 x bijna uitglijden xDD
Zag trouwens ook al mensen met hun kinderen naar de supermarkt gaan gewoon op schaatsen of op een slee, want leuk c;

Ik ga ook maar eens lekker bezig met posten ^^
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 1:33 pm

Ik heb helaas van alles te doen voor stage, maar toch; thuiswerken is ook heerlijk. Iets met warme lunch, een elektrisch kacheltje en niet steeds van je werk worden gehouden :')
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 1:52 pm

Ikke heb obvs ook ijsvrij :3 Wat Nel al zei: openbaar vervoer ziet het niet zitten vandaag.
Zelfs m'n werk canceld de vulavond. Nou als dat gebeurd jongens weten we hoe laat het is. *Ben wel trots op ze, dat ze dat aandurven*

Ik vind het wel grappig hoe m'n hele klasse app vol staat met: Morgen is het net zo erg, morgen ga ik ook niet naar school. Ectectect. En ik ze probeer te motiveren, als klassenvertegenwoordiger, in m'n eentje...
Anyway, ik heb niks te klagen hier :3
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 2:45 pm

Iedereen heeft ijsvrij hier geloof ik.. :)
Met de tentamens in het vooruitzicht alleen niet heel chill dat de ub ook dicht is, maar ja
Ghehe ik krijg in allemaal groepsapps ook al de hele dag filmpjes en foto's van schaatsende mensen op de weg xD

En best schandalig ja dat we elkaar allemaal nog niet hebben gezien, ja (a)

En Inge, je bedoelt dat braakliggende terrein waar het oude gebouw van Vindicat stond toch? Dan weet ik denk ik wel waar je werkt :)
Kellin Goodwin
Kellin Goodwin
Class 2
Aantal berichten : 287

Character Profile
Alias: Pisces/Fishstick
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 3:15 pm

Ik denk dat ik ga verhuizen, wil ook ijsvrij hebben. In plaats daarvan tijdens een film vandaag bijna letterlijk in slaap gevallen...waarom is school ook zo saai? D:

Inge Oe nice, de eerste game van AC vond ik lastig om doorheen te geraken. Weinig plot, niet zo'n goede controls en ik was begonnen met deel 2 dus dat scheelde heel veel. Toch awesome games ^^
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 3:47 pm

Fuck off met iedereen ijsvrij, ik zit nog altijd op school voor nog 3 kwartier en kheb vannacht amper geslapen dus kbegeef het straks wss onderweg naar huis :c
https://prophecy.forumactie.com
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptydi jan 05, 2016 3:54 pm

@Daphne; Volgens mij wel ja. Heerlijke locatie ook, alles is heerlijk dichtbij.
@Lisa; Ja, ik hoorde er al inderdaad aardig wat kritiek op, maar ben toch benieuwd.
@Diantos; Ah, da's minder. Good luck
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: