Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 12:38 am
Ik weet niet waarom maar ik ben nooit helemaal tevreden met Jean's avatars en blijf ze veranderen. Wss omdat ik steeds zelf het rode er in moet verwerken en ik mezelf vind falen op dat gebied.. Waren er maar meer foto's van haar met rood haar. :c
Zoo moet ik nog aan beginnen net zoals met alle andere series die op mijn mega lijst staan en daar staat nog niet eens op aan wat ik op Netflix allemaal heb toegevoegd aan 'Mijn Lijst' ahaha huilen
Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 4:17 pm
Ik ook hoor D! Je zou niet zeggen dat je het zelf gedaan hebt tho, ik dacht altijd dat ze dat rooie gewoon had
Rhaenyra-Kari Vallaeris
Class 4
Aantal berichten : 179
Character Profile Alias: Anogar Daria Age: We'll keep it easy, 19. Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 4:51 pm
D, Jeans avatars zijn juist altijd BAE
Ik ben ook weer eens vanuit de dood opgestaan Mijn zusje had de computer nodig voor een of ander schoolwerk heel het weekend maar nu ga ik eens zien waar ik allemaal ga kunnen posten
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218
Character Profile Alias: Apostacy Age: Stopped counting tbh Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 6:02 pm
Panic! komt naar Nederland ohmygod. Precies de dag na mijn laatste eindexamen <3______<3 *soof functioneert ff niet*
Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 7:18 pm
Stap 4 is mijn leven. En ik stab ook altijd theedoosjes met een mes of wat er ook maar gestabbed moet worden, superleuk om te doen. <3 Vanaf stap 10 ofzo ben ik ook alle Dolly scenes. Yup.
Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 7:26 pm
Stel je gewoon voor een Coco Peru leerkracht die in de leraarskamer die thee maakt en dan komt Jamie binnen like ???? en zij is like 'sit down fuckboi Imma teach you something'
Onderwerp: Re: Randomness talk di jan 12, 2016 10:39 pm
Er probeerde straks iemand binnen te komen maar ik weet niet wie.. Echt mega eng ik zat in bad en doe dan altijd als ik alleen thuis ben de deur op slot. Ik hoorde de schuifdeur opengaan en dat iemand aan de klink zat en toen de honden begonnen te blaffen hoorde ik de schuifdeur weer.. en het was niet mn vader of mn opa Echt zo eng ;o en de poort achter in de tuin was niet helemaal op slot.. damnnnn