|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 1:33 pm | |
| Ik heb hem ook gezien I JUST CAN'T |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 5:17 pm | |
| @Jennifer van teveel pagina's terug, D heeft hem gemaakt en ik ben er helemaal verliefd op! :'D Veel beterschap trouwens!
Vanavond ga ik zo veel mogelijk proberen bij te posten! |
|
| |
Dario Pedrosa- Class 3
- Aantal berichten : 240
Character Profile Alias: Arachne Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 5:23 pm | |
| IK BEN NU AAN HET DOWNLOADEN DUS GA HET DIRECT KUNNEN ZIEN! Ben echt zo benieuwd :'DDDDDDDDDD |
|
| |
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 5:57 pm | |
| IK WAS ZO DEAD! HELEMAAL DEAD! - (SPOILER WARNING) Dit is voor degene die de eerste aflevering van The 100 al gezien hebben):
Het begon al meteen met OMG MURPHY :C POOR BABY Ik zat al meteen de hele tijd met tiny screams omdat ik het zo zielig vond en gewoon aawhh ;c arm ding, zolang vastzitten en gek worden door die stomme video Hij kwam wel weer vrij gelukkig maar hij was zo weak toen hij bij die villa aankwam :c Gelukkig heeft hij nog wel zijn sass en was Emori er wel weer c: ( Also, Murphy die het dan ook nog over een zeemonster heeft ) Octavia is zo badass! En ze is echt mij in elke situatie, I mean; waarom mee gaan in de auto als je een paard kan pakken? Right? Ze had echt een prachtige Quarter Horse tho <3 En dat laatst stukje Lincoln en Octi, cute hoor c: Jasper is weird? ook met zijn nieuwe haar xd Maar ik moest wel heel erg lachen om het stukje in auto waarin ze allemaal zo vrolijk aan het zingen waren ;D Het was echt te leuk en zelfs Monty werd er vrolijk van en Bellamy te leuk Is Monty en Miller een thing? Zag ik dat nou??? &Shawn Mendes, hoe cute dat hij en daar even random een liedje gaat spelen xD Clarke is ook badass, en Bellamy en Raven ook + very pretty Alleen AAAHH ZE WERD GEKIDNAPPED DOOR DIE ENGE MAN Maar WAAR WAS LEXA? ( denk dat ik daarvoor maar weer een week moet wachten :cc)
|
|
| |
Dario Pedrosa- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 6:23 pm | |
| Ho god het moet nu volgende week vrijdag zijn, maar like echt nu o_o
- Spoilers voor The 100 :']:
Ik had zo graag gehad dat my baby Murphy Jaha een super harde klap gegeven had. Stomme kerel met zijn city of licht .-. In de trailer van vorige week zag het er wel naar uit dat hij Jaha zijn groupie gaat aanvallen en stuff dus GO MURPHY! (Stiekem weten de schrijvers het Van Law & Valkje ) Het is wel grappig hoe goed je kan zien wanneer er tijdens het paardrijden een stuntman word gebruikt xD Maar arme Jasper is ook helemaal depressief, hoe zou je zelf zijn als je vriendinnetje dood is en je soort van mede plichtig bent en als je beste vriend het effectief gedaan heeft. Hoop dat hij er weer boven op komt :c Clarke heeft nu wel een girlfriend, jaja ik ship ze Door alle trailers en speculaties van iemand te lezen weet ik in ieder geval al dat die enge man Titus is. Denk ook dat dat de kerel is waar Lexa in de trailer tegen vecht, maar kan me vergissen
Eén ding is zeker: Ik wil met Lawrence posten xD |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 6:29 pm | |
| Jullie zijn zo gemeen! Ik wil daar nu op klikken, gelukkig moet ik niet mee naar het etentje en kan ik meteen kijken als men pizza klaar is. =P |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 6:40 pm | |
| Ik kan ook al echt niet wachten tot volgende weer, dit is echt marteling xD - (opnieuw spoiler alert als je The 100 nog niet gezien hebt):
Jaa tbh had dat echt gemoeten, was die ene uithaal naar Jaha in het begon nu maar gewoon gelukt xd hij verdient het gewoon! beetje Murphy opgesloten laten zitten voor zo lang, pff HIJ HAD ZICHZELF ZELFS BIJNA VERMOORD, HOE BEDOEL JE HIJ WAS VEILIG?! Serieus, elke keer als Jaha in beeld komt hoor je bij mij een diepe zucht xD die gast is echt stom met zijn city of light en met Oooooh it's my destiny shit enzo ;o pff (&Ja, stiekem weten ze dat al zou Valkje hem niet opeten ahahaha xDD) Ja klopt haha, want natuurlijk doen ze dat niet zelf (tenzij het iemand zou zijn die goed is in paardrijden maar dan nog, dat risico zouden ze denk ik niet nemen ook omdat het zonder cap is enzo dus wel gevaarlijk) Maar ik snap het idd ook wel van Jasper, het is wel heel zielig :c hij weet duidelijk niet hoe hij er goed mee moet dealen :( En Raven trouwens ook met haar heup, poor thing :c &Jaaaa Clarke met haar vriendinnetje Eeehh ik vind hem echt eng in ieder geval :s maar het lijkt erop dat ze niet dood gaat? I hope Anders ga ik waarschijnlijk wel huilen :c zij mag echt niet dood gaan Veel denken het wel maar nee, ze mag niet dood! Ik wil het niet! xd (also, ik heb echt feels van dat liedje van Shawn Mendes, luisterde net het hele liedje die wel op Youtube staan zonder gepraat en Jasper die hem aanvalt xD)
Ik heb eigenlijk ook al teveel inspiratie en wil ook posten xD |
|
| |
Dario Pedrosa- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 6:46 pm | |
| We leven met je mee Jennifer <3
- Spoiler blijven komen xD:
Ja, en Jaha vind ik gewoon ook geen leuk personage :p Maar volgende week komt er daar actie en Emori die een mes tegen haar keel krijgt en stuff dus hoop dat Jaha zijn klap nog krijgt. (Misschien vind ze hem wel om op te eten ) Begrijp het wel, maar het viel me op, stiekem is het iets waar ik altijd naar kijk als ik een film zie xD Veel mensen zijn gewoon zo zwaar mentaal gebroken op het moment :c Hij is creepy, maar had een foto gezien van hem zonder shirt en oh my die spieren <3
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 6:48 pm | |
| Zo zwaar niet e! Zie jullie hier gaan. Das marteling voor al wie het nog niet gezien heeft. XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 7:02 pm | |
| Aaaaaaaawhh duizend maal sorry Jennifer :cc - Nog wat spoilers! sorry :c:
Ohhh jaa vast wel, ik hoop het in ieder geval xD Vond het trouwens wel grappig hoe Murphy eerst die boot niet op wilde, en dat was ook heel logisch! I mean ik zou ook niet op een boot willen zitten met Jaha, brrr *kippenvel* Maar toen hij Emori zat, mwah, oké toen wel xDD Toen was het ineens niet zo erg meer! xD Ik ship het(En jaaa, dat misschien stiekem wel, ghehe ) Haha ja ik kan er soms ook wel op letten, maar het zag er wel cool uit met de paardjes Vond het alleen wel grappig dat die witte pony roze in de manen en staart had, de Ice nation heeft in ieder geval fancy pony's xDD &Jaa, alle zielige mensjes :c &Ohjeee Dat is niet zo erg
|
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 7:07 pm | |
| - Sorry Jennifer, nog meer :p:
Ik zou mee gaan op de boot, enkel om Jaha dan te voeren aan de zeemonsters > Weet nog altijd niet wat ik precies van Emori moet denken, maar als Murphy er blij van wordt ben ik blij c: (Jaja, ze moet het niet meer gaan ontkennen De ice Nation zijn eigenlijk allemaal super aardige mensen die houden van allemaal schattige dingen en knuffels, vandaar het roos ^^
|
|
| |
Devon Garnet- Class 2
- Aantal berichten : 831
Character Profile Alias: Ursus Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 7:21 pm | |
| JULLE ZIJN GEMEEN OMG! Ik moet mezelf echt zwaar tegenhouden om er nie op te klikken! |
|
| |
Christophe Rémy- Class 3
- Aantal berichten : 218
Character Profile Alias: Apostacy Age: Stopped counting tbh Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 7:24 pm | |
| Aaaaaah, ik zag de naam van mijn baby Shawn, was hij mooi? Vertel me alles |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 7:29 pm | |
| - Duizend maal sorry Jennifer en Janne :
HAHAHAH YES DOE DAT XD Feed Valkje! xD (Al ziet zij er gelukkig niet zo eng uit als de werkelijk zeemonsters in The 100 xD) Maar ja idd, ze zou ook wel eens gewoon voor die ene bitch kunnen werken, gewoon om Murphy erin te luizen, en het werkt! Ik hoop het alleen niet want dat mogen ze hem niet aandoen D; (Nee, eigenlijk moet ze dat niet meer doen ) Hahaha ja, plottwist! De Ice Nation is helemaal niet zo badass, eng en gemeen als ze lijken xD Stiekem zijn het hele lieve schattige mensen met lieve witte pony's met roze manen en leven ze allemaal in volledige harmonie samen met hun diertjes en doen ze geen vlieg kwaad
EDIT VOOR SOOF - Ghehe:
Jaaaaaa hij ging een liedje zingen, het was super cute! https://www.youtube.com/watch?v=PLC1w0Ue0TI (dit is hem met de echte scene) https://www.youtube.com/watch?v=0qSEOj2o2E8 (en het hele liedje c:)
Laatst aangepast door Valkyrie Skalksdóttir op vr jan 22, 2016 7:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 22, 2016 7:34 pm | |
| Ik heb erop geklikt ... jullie fout! Nu weet ik alles al ... ... ... ... Nadat ik de aflevering heb gezien. Maar ik ga niet mee spoileren, om het leed te verzachten voor wie het nog niet heeft gezien. Ik ga posten met Allison voor Christophe! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|