|
|
Auteur | Bericht |
---|
Pandora Aidan- Aantal berichten : 11
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 04, 2016 4:49 pm | |
| |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
- Aantal berichten : 169
Character Profile Alias: Zenithar Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 04, 2016 10:43 pm | |
| |
|
| |
Sebastian Cosgrove- Deceased
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Fera Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 04, 2016 11:09 pm | |
| Hello from the other s iiiiiiiiiiiiiiiiide |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 04, 2016 11:14 pm | |
| Oh dear :') Het zijn momenten als de komst van dat nummer dat ik zowaar eens onder mijn steen vandaan gesleurd word en meekrijg wat er in de media zoal gebeurd. |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
- Aantal berichten : 227
Character Profile Alias: Pr†est Age: 5317 years (19) Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 04, 2016 11:15 pm | |
| Ene goede avond ^^ Kruip enkel zo maar eens in mijn bedje, echt moe xD |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 04, 2016 11:20 pm | |
| Geen onverstandige beslissing. Ik volg denk ik je voorbeeld maar :') Iets met morgen weer stage |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 12:22 pm | |
| Bijna klaar met mijn pa z'n website |
|
| |
Octavia Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 225
Character Profile Alias: Thyra Age: 1247 years old Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 12:33 pm | |
| Bijna klaar met je post |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 6:11 pm | |
| Hm, kinda don't like Bellamy this season :c
Maar op dat na, goede avond iedereen ^^ |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 7:17 pm | |
| Net een uur in de regen met een paard met koliek door de wei gewandeld. Warme douche genomen, pyjama aan en de zetel in. En ik kom er niet meer uit! =P
|
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 7:26 pm | |
| Hmm.. yea idk eigenlijk, ik vind Bellamy nu ook even niet zo leuk :c Hoop dat het beter word, al denk ik van niet gezien de trailer enzo :( Ik ga weer even een spoiler neerzetten voor als iemand het nog niet gezien heeft xD - Warning; spoiler alert:
Deze aflevering geen Murphy tho :c (en dat even stukje uit de trailer wat arme Murphy kon zijn was geen Murphy, opluchting xD) Maar ook geen Jaha of City of Light! *cheers* Wel veel Lexa tho c: en omg ik ging helemaal dood toen ze met dat kindje aan het vechten was met die training want ik zag even Valkje voor me met haar zoontje in het verleden ^^ en dat was daarom even te cute Ze was wel even heel badass deze episode Ik weet ook heel zeker dat ik die ene gast van Farm Station ofzo echt haat, vind hem ook een beetje eng Net zoals Ice Nation, ze zijn echt scary Raven bae :c poor thing Miste alleen wel een beetje Murphy en Lincoln :c
|
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 7:37 pm | |
| Jnnifer Dat is niet fijn, alles in orde gekomen met het paard?
Laten we hopen dat Bel weer gaat veranderen :c
- Ook maar even spoiler:
God ja ik was zo blij toen het een gewone grounder bleek te zijn xD Moet ik me al minder zorgen maken om mijn baby <3
Heb je ook gemerkt hoe dat Lexa keek toen het kind haar wist te raken? Ze had het helemaal niet verwacht en ik denk dat ze door heel dat Clarke gebeuren echt afgeleid is
En die kerel is inderdaad niet leuk, had al een hekel aan hem vanaf het 1ste moment dat ik hem zag. Door hel gaat Bellamy denk ik ook anti grounder worden....
Ice Nation is wel awesome <3
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 7:42 pm | |
| @Lisa, geen idee. Het is niet mijn paard. Op stal leek ze zich al net iets beter te voelen. Stalbaas ging vaak eens gaan kijken dus zie wel morgenvroeg.
Ik heb the 100 nog niet gezien, Maar het feit dat ik nog niets van inpsiratie heb voor Nathanial zegt genoeg. -_- |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 7:59 pm | |
| @Jennifer, Hoop dat het snel wat beter gaat c: @Lisa, - more spoilers:
Het was echt even een hele zorg minder ineens xD Hoewel ik het nog steeds eng vind dat hij later blijkbaar door de gast naast Lexa gevloerd word, en why? :c
Ja, alsof ze heel ver in gedachten zat en niet echt meer aan het opletten was. Ze was idd heel verbaast. Maar sowieso denk ik dat Lexa van binnen best wel heel gevoelig is ondanks dat ze het anders niet laat zien of probeert te verbergen. Maar ja, ze heeft het natuurlijk ook niet al te makkelijk
Hij is echt blegh, nee ik mag hem echt niet die gast. &Ja denk het ook, ben bang dat Bellamy zich bij hem gaat aansluiten :c
De Ice Queen lijkt me wel echt vet eng tho, van alleen da stukje wat ik nu van haar heb gezien dan xD Idk die littekens op haar hoofd, ze ziet er echt eng uit Hoewel ik Roan (zo heet die Prince toch?) eigenlijk best wel cool vind, ondanks dat hij Lexa wil vermoorden en volgende aflevering met haar gaat vechten. Ben alleen wel voor Lexa ofcourse xD En dat meisje ook wel, ondanks dat ze hun allemaal heeft gemindfucked, wat ze wel vet slim en geloofwaardig wat ik toch wel heel knap vond c: en ik like haar wel denk ik
|
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr feb 05, 2016 11:02 pm | |
| Jennifer Dan hoop ik voor de eigenaar van het paardje dat het niet al te erg is :c Jewel heeft ook eens zware koliek gehad, maar er gelukkig goed van afgekomen & ik hoop voor je dat je inspiratie voor Nath weer terug komt - More and more spoilers:
Als ik mij niet vergis zou dat één of andere Titus zijn die dat hem traint, of dat ik toch de theorie die ik heb xD Hoop in ieder geval dat het wel het geval is en dat hij niet gewoon weer in elkaar wordt geklopt :p
Lexa is gewoon een teddybeertje vanbinnen~
De Ice Queen had echt wel iets creepy om haar hangen, maar ze ziet mij er wel een zeer awesome personage uit. Net zoals Roan echt awesome is, maar hij mag Lexa niet doden want dan is hij niet meer zo awesome xD
Kane blijft ook gewoon een geweldig personage vind ik, hij is zo'n goede leider geworden en geeft niet enkel om zijn mensen, maar ook om die van anderen
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|