Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 22, 2016 2:05 pm
Sorry dat ik zo afwezig ben de laatste tijd, heb echt heel erg weinig tijd Misschien straks of vanavond nog even tijd om te posten, maar ik denk het niet..
@Piet Looking gooood !
Lotus Brooks
Class 2
Aantal berichten : 24
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 22, 2016 2:07 pm
Wth ik wou hier zojuist inloggen met 'Dianta Groot' en m'n ww ipv met een van m'n chars, kzweer deze slapeloos- en moeheid xd
Cynthia die's super awesome ohmygay, het kutte is alleen dat zodra je niet met vierkanten/rechthoeken werkt en dus transparantie hebt met een gif er in dat de buitenkant heel hard word qua pixels of wel eens helemaal niet kan werken en dan automatisch wit of zwart word.. kzou dan de achtergrond van deze chatgedeelte pakken en die achter je bewerking zetten zodat de hardheid weer zacht word =D Als dat duidelijk is tho.. (a)
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 22, 2016 2:32 pm
Thanks Jara n.n
&D thanks to you too c: met die transparantie met de gif en de buitenkant zat ik eerst ook heel erg mee te klote enzo en ik wist ook niet hoe ik het zachter kon krijgen zoals met de plaatjes... maar wat jij zegt ga ik maar eens proberen
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 22, 2016 4:53 pm
Hi y'all <3 Voel me weer iets beter dus ik kan hopelijk iets vaker op PoF kijken... Al willen mijn rooster en inhaalwerk niet echt meewerken :'D En ik vind die filmpjes echt te geweldig... Ik ben er te hyped voor