|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 04, 2016 7:58 pm | |
| Nou jongens wat doen jullie me toch altijd aan met The 100 spoilers.. Ik heb al twee weken geen tijd gehad om te kijken :( Maar misschien dat ik zo maar eens een aflevering ga kijken.. |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 04, 2016 9:31 pm | |
| En toen had ik opeens ideeën voor een nieuwe char... en ik mag het echt /niet/ van mezelf Xam, je virus is succesvol ;__; |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
- Aantal berichten : 227
Character Profile Alias: Pr†est Age: 5317 years (19) Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 05, 2016 1:17 pm | |
| - Aly Baba schreef:
- @Lisa, Jij voelt de pijn ook al? :c
- THE 100 SPOILERS, ECHT NIET LEZEN ALS JE NIET BIJ BENT:
Lexa :c nooooooooooo she died :( Ik moest echt huilen, had het totaal niet verwacht of tenminste niet op die manier of op dat moment & hoe Clarke deed toen ze dood ging, wat ze allemaal zei Ik was dood Also Murphy was daar ook DIT.. DE ENIGE SCENE WAARIN MURPHY EN LEXA ALLEBEI IN ZITTEN... GAAT ZE DOOD :CC WHY? ;c &Dat ding wat ze uit Lexa's nek haalde???? ??? Wat the fuck? oke?? creepy??
- NIET LEZEN ALS JE NIET BIJ BENT, MAAR ECHT NIEEEEEEET:
Ik vind het wel super belachelijk dat er nu mensen kwaad zijn omdat ze dood is omdat ze lesbisch was en een goed personage en blablabla --' Als ik zou stoppen met het kijken van series/films of lezen van boeken gewoon omdat er iemand sterft die ik awesome vind en alles, zou ik niks kunnen zien. Vind het zo belachelijk dat mensen daar kwaad om worden. Het is sad ja, maar zo'n zaken kunnen nu eenmaal gebeuren. Ik vind het knap dat ze een zeer geliefd personage DURVEN op te offeren, want series doen dat niet omdat je dan die mensen hebt die stoppen met kijken. --' Als je er niet tegen kan moet je gewoon geen series kijken waarin mensen sterven xD
Maar goed ding is, er zijn promo foto's van Clarke en Lexa in The City Of Light als ik me niet vergis, aangezien Lexa die ship in haar nek had zitten, is het goed mogelijk dat ze in de City of Light is ofzo? In ieder geval laat ze haar gezicht nog is zien ^^
Maar wel veel Murphy deze epiosde :'D En murphy's law strikes again, poor dude, eerste keer als hij Lexa ziet sterft ze xD
Dat ding is volgens mij een andere versie van de A.L.I.E, de 'geest' van de menselijke A.L.I.E
|
|
| |
Jackie Morrison- Class 3
- Aantal berichten : 193
Character Profile Alias: Nightmare Age: 17 Occupation: Troublemaker
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 05, 2016 2:31 pm | |
| - Gahiji Tathra schreef:
- Aly Baba schreef:
- @Lisa, Jij voelt de pijn ook al? :c
- THE 100 SPOILERS, ECHT NIET LEZEN ALS JE NIET BIJ BENT:
Lexa :c nooooooooooo she died :( Ik moest echt huilen, had het totaal niet verwacht of tenminste niet op die manier of op dat moment & hoe Clarke deed toen ze dood ging, wat ze allemaal zei Ik was dood Also Murphy was daar ook DIT.. DE ENIGE SCENE WAARIN MURPHY EN LEXA ALLEBEI IN ZITTEN... GAAT ZE DOOD :CC WHY? ;c &Dat ding wat ze uit Lexa's nek haalde???? ??? Wat the fuck? oke?? creepy??
- NIET LEZEN ALS JE NIET BIJ BENT, MAAR ECHT NIEEEEEEET:
Ik vind het wel super belachelijk dat er nu mensen kwaad zijn omdat ze dood is omdat ze lesbisch was en een goed personage en blablabla --' Als ik zou stoppen met het kijken van series/films of lezen van boeken gewoon omdat er iemand sterft die ik awesome vind en alles, zou ik niks kunnen zien. Vind het zo belachelijk dat mensen daar kwaad om worden. Het is sad ja, maar zo'n zaken kunnen nu eenmaal gebeuren. Ik vind het knap dat ze een zeer geliefd personage DURVEN op te offeren, want series doen dat niet omdat je dan die mensen hebt die stoppen met kijken. --' Als je er niet tegen kan moet je gewoon geen series kijken waarin mensen sterven xD
Maar goed ding is, er zijn promo foto's van Clarke en Lexa in The City Of Light als ik me niet vergis, aangezien Lexa die ship in haar nek had zitten, is het goed mogelijk dat ze in de City of Light is ofzo? In ieder geval laat ze haar gezicht nog is zien ^^
Maar wel veel Murphy deze epiosde :'D En murphy's law strikes again, poor dude, eerste keer als hij Lexa ziet sterft ze xD
Dat ding is volgens mij een andere versie van de A.L.I.E, de 'geest' van de menselijke A.L.I.E
- ECHT NIET LEZEN ALS JE NIET BIJ BENT:
Same, ik vond het ook een beetje heel erg overdreven -.- stoppen met het kijken van een serie omdat je favoriete karakter dood is of omdat er misschien een stomme reden achter zit want ook wel eens helemaal niet waar zou hoeven zijn. Karakters gaan nu eenmaal soms dood, deal with it xd (daarbij ben ik het ook al wel gewend van Game of Thrones xD en ik hou nog steeds van die serie) Ik blijf The 100 daarom ook wel gewoon kijken hoor en idd, ze komt waarschijnlijk terug in The City of Light door dat ding in haar nek. Plus, iemand maakte ook een slimme opmerking over dat ze zo zat te mediteren, net zoals Jaha? c: dus ik zie nog wel hoop ^^
&Jaa poor Murphy, alweer helemaal in elkaar geslagen.. :c Waarom moet iedereen altijd hem hebben? Hij heeft al genoeg geleden :( En gewoon de eerste scene waarin Murphy en Lexa zitten, hij keek gewoon toe hoe ze dood ging :c Hij leek wel een beetje aangedaan door alles tho, waarschijnlijk doordat het duidelijk was dat Clarke en die gast veel om dr gaven enzo idk
Ja denk het ook, tis wel een creepy ding tho maar misschien wel iets minder creepy dan het lijkt. A.L.I.E is veel enger omdat die volgens mij gewoon compleet haar menselijkheid niet heeft en dit ene ding wel?
|
|
| |
Waverly di Fontana- Class 2
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Naia Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 05, 2016 10:58 pm | |
| Ik heb toegegeven aan het virus ;__; Don't blame me pls XD |
|
| |
Rhaenyra-Kari Vallaeris- Class 4
- Aantal berichten : 179
Character Profile Alias: Anogar Daria Age: We'll keep it easy, 19. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 9:46 am | |
| |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 10:22 am | |
| Dat Virus van Max is de ergste vorm blijkbaar. =P @Piet; Kylie is zo overdreven schattig! En ook omdat ze een beetje familie is geweest van Devon. Storm en zij moeten ooit eens een topic. |
|
| |
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 11:13 am | |
| Mijn virus heeft het heel goed gedaan |
|
| |
Anastasia Alexandrovna- Class 4
- Aantal berichten : 124
Character Profile Alias: Amaranthine Age: 15 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 11:31 am | |
| Xam dat is niet iets om trots op te zijn! :'D @Piet, Kylie is inderdaad zo'n cutiepie! Daar wil ik ook nog echt eens een topic mee! Y'all zeg maar Daag Daag tegen Juliette en HALLOOOOOO tegen Anastasia Also, dat betekent dat de fc Lily Collins terug vrij is, moest iemand die nodig hebben |
|
| |
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 11:37 am | |
| Ik ben er z e k e r trots op. Uncle Snoop did it again |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 12:46 pm | |
| Xam, ik denk zelfs dat je nieuwste virus je meest succesvolle virus tot nu toe aan het worden is... Mensen zijn karakters aan het omvormen en er zijn er ook een stel in de maak... (a) heb ik totáál geen last van hoor *ahum ahum* |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 12:59 pm | |
| Heeee guys! How are ya all doin? Zo maar weer eens met Denni posten |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 1:05 pm | |
| Hee Jara! I'm doing fine! Behalve dat ik eigenlijk wiskunde moet leren Hoe gaat het met jou? |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 1:12 pm | |
| Oehh, wiskunde is wel belangrijk Ems! En met mij gaat het ook goed, thanks! ^^ I really like your Anastasia, nog meer eye candy voor Denni en Kim En Rhae eigenlijk ook, maar die is even girl-af |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 06, 2016 1:13 pm | |
| Ja wiskunde is heel belangrijk Dus daar ga ik nu aan beginnen! Anya is een echte Candy :'D Zo'n sweetie :'D Straks ga ik haar al zoveel mogelijk proberen uit te schrijven! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|