|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 12, 2016 7:40 pm | |
| - Gahiji Tathra schreef:
OMC! EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE HET OOK HEEFT GEZIEN! Ik hou van die serie en de personages <3 JA IK KAN NIET WACHTEN OP SEIZOEN 2 WANT IK HEB NOG ZOVEEL VRAGEN EN AUDREY IS M'N FAVE. 31 MEI BEGINT HET WEER, WOOOOOOOH! Kheb net de eps van vorige week en deze week van HTGAWM gezien en ik ben nu emotioneel gewreckt, ik voel me zo leeg nu :c Oh well, kan ik ook meteen even TWD kijken die ik vorige week gemist heb en 'kmoet nog beginnen met seizoen 4 van Bates Motel. I'm fine. I'm gonna be fine. ;_; |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
- Aantal berichten : 227
Character Profile Alias: Pr†est Age: 5317 years (19) Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 12, 2016 7:52 pm | |
| Ik en vrouwelijke personages blijven echt een ramp, Noah is dan ook echt mijn favo <3 :p Maar wist niet dat het in mei al begon!!! :'DDDDDDDDDDDd
Asher is best sad, zoals hij keek toen Ollie en Connor kusten :c Vond het zo zielig voor hem... In TWD vind ik die dude Jezus best awesome en van Bates Motek nog nooit gehoord xD |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 12, 2016 7:57 pm | |
| Jij bent fan van Noah, ik van z'n bestie Audrey [: Maakt dat van ons dan ook een kickass horror duo? I wonder.. MAAR YES. Nog maar 2,5 maanden!!! I know right :c Dacht ie lekker te bouncen met z'n mates nadat die juist bij hem waren komen staan, word ie plots het derde wiel xD Maar fuckkk ik weet niet meer wie ik precies moet shippen behalve sowieso Annalise x Eve, want de rest van het huis lijkt wel één grote hookup te zijn geworden & Bates Motel is een serie gebaseerd op de films Psycho, like wat er vóór de films gebeurde, is echt supernice. 't Heeft een geweldige stijl en 't is pretty dark en Norma is m'n bae. <3 |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 12, 2016 9:16 pm | |
| Waarom heb ik zo weinig tijd voor jullie *huilt* |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 12, 2016 9:17 pm | |
| Omdat je het druk hebt met stage. *huilt mee* |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 12, 2016 10:04 pm | |
| En het is net op de momenten dat ik zo weinig tijd heb, dat mijn inspiratie echt HDJSHDJSJQJS +100000 is! Frustrerend gewoon |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 5:12 pm | |
| Guuuys. Aangezien hier de meest creatieve mensen zitten die ik ken, kunnen jullie me misschien helpen. Does anybody hier de opleiding mediavormgeving op een kunstacademie? |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 5:40 pm | |
| Sorry voor de afwezigheid guys ;o Maar na mijn verjaardag vrijdag was ik dit weekend veel te dood om te posten.. xD Ik ga zo eerst lekker uiteten met een vriendin, misschien dat ik (als we niet naar de stad gaan) vanavond tijd nog heb om te posten en anders komt het morgen |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 6:27 pm | |
| Heb ik eens tijd om te posten, moet m'n laptop updaten Dat ding is al anderhalf uur bezig! Ik had 2 posts kunnen afhebben *huilt* |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 6:30 pm | |
| @Jara, Gelukkige verjaardag voor vrijdag! Dat ik daar niet op gelet heb. -_-
@Janne, ik weet hoe dat voelt! Laptops weten altijd op exact het verkeerde moment te upgraden.
Ik zou ook mijn postjes moeten inhalen maar teveel genoten van het weer en bezig met een boek te herschrijven. Urgh! |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 6:37 pm | |
| |Jennifer: Verschrikkelijk is het! Arghhh En ja, het weer is ook echt prachtig! Wanneer gaan die boeken van jou nu eens in de rekken te vinden zijn? :D Want ik word alsmaar meer nieuwsgierig ernaar! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 7:07 pm | |
| @Janne ... Moet ik daar antwoord op geven. XD Voorlopig lig ik stil, motivatie mss weg omdat het niet was wat ik hoopte in Nederland, twijfelen over mijn boek, ... Geen idee. Mijn zus zegt dat het goed is enzo maar ze is ook mijn zus dus kweet niet. In ieder geval op een heel traag pitje, sorry. =S |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 8:35 pm | |
| Toch wil ik ne aanraden om eraan te blijven schrijven Jennifer. Een goed boek heeft zo'n 12 versies... |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 8:42 pm | |
| |Jennifer: What the other Jennifer said! Van de stukken die ik al gelezen heb: w a u w Je mag zoiets echt niet opgeven, want kijk eens waar je al geraakt bent! Die nominatie op zich was al een hele prestatie! Volgende keer meedoen aan een wedstrijd in BE :D
Ik ben er in ieder geval enorm nieuwsgierig ernaar! |
|
| |
Faye Jones- Class 4
- Aantal berichten : 346
Character Profile Alias: Jupiter Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 13, 2016 8:57 pm | |
| @Jennifer en Janne, opgeven doe ik zeker niet! Ik denk dat ik om en bij versie 6 of 7 zit dus kan nog wel een paar keer herschrijven. Maar het is net als RPG'en, ik moet er de inspiratie voor hebben. Als ik het niet heb dan komt er ook gewoon niets van in huis en ik kan het ook niet forceren. Ben veel minder bezig met mijn boeken omdat ik hier zit te RPG'en (foei aan mezelf). Ik heb wel al wat uitgeverijen opzij staan waarheen ik het ga sturen, moet enkel nog eens herlezen en bepaalde stukken misschien herschrijven. Moet er enkel de motivatie voor vinden. Maar opgeven doe ik niet!!
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|