|
|
Auteur | Bericht |
---|
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 11:10 am | |
| Rihanna is wel echt awesome ;D |
|
| |
Jayson Mayers- Class 3
- Aantal berichten : 190
| |
| |
Dylan Ziegler- Class 2
- Aantal berichten : 9
Character Profile Alias: A sorry excuse for a God Age: Sixteen years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:23 pm | |
| Ik had het ineens onnodig druk. Nu nog steeds eigenlijk maar ik vertoonde studie ontwijkend gedrag en kwam hier uit c:...
Geloof ik heb ik heeeel wat dingen gemist, heeft iemand een recap voor me ;w;?.. En ik had nog een topicje geloof ik maar ik weet niet of het nog zin heeft om daar te reageren OTL |
|
| |
Ivy Schwartz- Class 2
- Aantal berichten : 349
Character Profile Alias: Infinity Age: 18 years [134] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:28 pm | |
| Omg Ivy is geaccepteerd x3 Wie wil d'r allemaal een topicje doen? <3 |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:29 pm | |
| Ik ben echt zo hyped over al die nieuwe chars En het liefst van alles zou ik met elk van jullie 10.000 topics starten Maar stage en school en ughhhhh en heel misschien heb ik ook wel al te veel topics lopen |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:30 pm | |
| - Ivy Schwartz schreef:
- Omg Ivy is geaccepteerd x3
Wie wil d'r allemaal een topicje doen? <3 Ivy en Ky moeten meeten. Ky is mijn vampier-ish char kan jij het misschien maken tho? Ik zit nog op school -aa- |
|
| |
Topaz Albèga- Deceased
- Aantal berichten : 109
Character Profile Alias: Tobias Age: 4 (18) years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:55 pm | |
| |
|
| |
Miwa Laroux- Class 4
- Aantal berichten : 77
Character Profile Alias: Electromaster, Electric Prinsess Age: 16,5 Years 'ld Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:56 pm | |
| I-Ik wil ook wel een topicje met iemand ;w;?..
Ik denk dat ik Dylan even laat en Miwa oppak want Miwa is bae. |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 2:59 pm | |
| - Dylan Ziegler schreef:
- Ik had het ineens onnodig druk. Nu nog steeds eigenlijk maar ik vertoonde studie ontwijkend gedrag en kwam hier uit c:...
Geloof ik heb ik heeeel wat dingen gemist, heeft iemand een recap voor me ;w;?.. En ik had nog een topicje geloof ik maar ik weet niet of het nog zin heeft om daar te reageren OTL Heel kleine samenvatting: het plot is nog bezig, er is een Halloweenparty en een kleine Valentijnsparty geweest (of eigenlijk nog aan de gang), er zijn muchos nieuwe karakters bij gekomen en Max (oftewel Clyde Maddox) is moderator geworden! En je had een topic met... Sullivan toch? stalkermodus aan Max is nog steeds actief met hem, dus ik denk dat Max in ieder geval met het topic door zou willen gaan c: @Nienke: De nieuwe sig van Valkyrie is zo pretty! |
|
| |
Ivy Schwartz- Class 2
- Aantal berichten : 349
Character Profile Alias: Infinity Age: 18 years [134] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 3:00 pm | |
| - Clyde Maddox schreef:
- Ivy Schwartz schreef:
- Omg Ivy is geaccepteerd x3
Wie wil d'r allemaal een topicje doen? <3 Ivy en Ky moeten meeten. Ky is mijn vampier-ish char kan jij het misschien maken tho? Ik zit nog op school -aa- Yaas komt eraan! Als andere mensen nog een topic willen hoor ik het graag >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 3:12 pm | |
| Owh yeah ik wil gerust het topic met Sullivan oppikken n.n tenzij je liever met Miwa post, dan wil ik gerust een topicje tussen Miwa ennn ehm.. I e m a n d (heeft absoluut geen 15 characters). Meeste inspiratie met Rayan tho atm, über fuckboi, dus dan kan je wel verwachten dat hij low key op Miwa gaat hitten @JANNE WHAT'S GOOD IK ZIT EEN GROEPSWERK VOOR TE BEREIDEN FAIT ME |
|
| |
Miwa Laroux- Class 4
Character Profile Alias: Electromaster, Electric Prinsess Age: 16,5 Years 'ld Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 3:18 pm | |
| Oh maar Miwa is dense as fuck en pijnlijk eerlijk. Dus ik heb nu al medelijden met Rayan als je dat wilt gaan doen x'D Maar ik denk dat ik eerst even een random open topic met Miwa ga maken en even ga kijken naar dat topic wat we dan hadden, sorry dat ik het vergeten was T^T, want maybe kan ik nog wel wat verzinnen met Dylan. Maar ik ben meer in een Miwa mood, but we'll see õwõ |
|
| |
Azra Everild- Class 2
- Aantal berichten : 43
Character Profile Alias: Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 3:19 pm | |
| - Valkyrie Skalksdóttir schreef:
- Rihanna is wel echt awesome ;D
omg ik zie een Lexa (<3) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 3:23 pm | |
| - Miwa Laroux schreef:
- Oh maar Miwa is dense as fuck en pijnlijk eerlijk. Dus ik heb nu al medelijden met Rayan als je dat wilt gaan doen x'D
Maar ik denk dat ik eerst even een random open topic met Miwa ga maken en even ga kijken naar dat topic wat we dan hadden, sorry dat ik het vergeten was T^T, want maybe kan ik nog wel wat verzinnen met Dylan. Maar ik ben meer in een Miwa mood, but we'll see õwõ Je moet je echt niet verplicht voelen c: PoF moet leuk zijn, geen dwang om dingen te doen die je niet wil doen <3 &Yeah misschien snipe ik je open topic wel dan c: sowieso gaat er wel iemand reageren want iedereen is hyped as fuck over de nieuwe chars xD |
|
| |
Miwa Laroux- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 15, 2016 3:29 pm | |
| - Clyde Maddox schreef:
- Miwa Laroux schreef:
- Oh maar Miwa is dense as fuck en pijnlijk eerlijk. Dus ik heb nu al medelijden met Rayan als je dat wilt gaan doen x'D
Maar ik denk dat ik eerst even een random open topic met Miwa ga maken en even ga kijken naar dat topic wat we dan hadden, sorry dat ik het vergeten was T^T, want maybe kan ik nog wel wat verzinnen met Dylan. Maar ik ben meer in een Miwa mood, but we'll see õwõ Je moet je echt niet verplicht voelen c: PoF moet leuk zijn, geen dwang om dingen te doen die je niet wil doen <3 &Yeah misschien snipe ik je open topic wel dan c: sowieso gaat er wel iemand reageren want iedereen is hyped as fuck over de nieuwe chars xD O maar ik denk dat ik wel een ideetje heb õwõ En stiekem is Miwa eigenlijk oud maar ok. I'll take the hype train anywayz |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|