|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 3:11 pm | |
| Ik kan nu al niet meer volgen in dat Camp fire topic...zoveel mensen die posten .-. |
|
| |
Melody Burton- Class 3
- Aantal berichten : 151
Character Profile Alias: Smokey Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 3:16 pm | |
| Ik voel je 100% Lisa HAHA. Iedereen fangirlt @ Whatsapp over alles en ik zit hier like: ... ik lees het wel een keer. Ooit. Fml. |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 3:25 pm | |
| Ja inderdaad...ik zou er nog moeten posten maar heb juist 1 postje gelezen en het zijn er nog zoveel .-. |
|
| |
Charlie Sánchez- Aantal berichten : 11
Character Profile Alias: Little bitch. Age: 20. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 3:30 pm | |
| - Melody Burton schreef:
- Ik voel je 100% Lisa HAHA. Iedereen fangirlt @ Whatsapp over alles en ik zit hier like: ... ik lees het wel een keer. Ooit. Fml.
Wacht, wat. Is der een app groep? Hoe kom ik erin >3? |
|
| |
Oliver Creed- Class 3
- Aantal berichten : 168
Character Profile Alias: Delirium Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 3:45 pm | |
| Oh er is een appgroep? .3. |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 3:53 pm | |
| Fijn Pasen iedereen! @Cris&Cat: Er is zeker een appgroep voor de poffertjes Als jullie een pb'tje naar Max (van Clyde) of naar mij sturen dan voegen we jullie toe |
|
| |
Nia Bryant- Class 3
- Aantal berichten : 61
Character Profile Alias: Voodoo Doll Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 4:37 pm | |
| Vrolijk Pasen iedereeeen! <3 |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 5:28 pm | |
| Yes indeed vrolijk pasen |
|
| |
Aislin O'Donaghue- Class 4
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Cinder Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 5:45 pm | |
| Misschien is het een idee om straks kleine tl;dr-samenvattingen onderaan de posts van het campfire topic te zetten? Iets als: - Aislin begroet Ivy - Ze steekt met aanmoedigingen van Devon en Raeen het kampvuur aan - Aislin hoort een Iers accent en begroet Aiden
Zoiets? Zo hoeven niet alle posts helemaal doorgelezen te worden en kunnen mensen sneller bijspringen bij een bepaald 'groepje' als ze dat willen of iets gerichter reageren in plaats van álles door te moeten lezen c: |
|
| |
Raeen Wolfe- Class 2
- Aantal berichten : 53
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 5:58 pm | |
| - Aislin O'Donaghue schreef:
- Misschien is het een idee om straks kleine tl;dr-samenvattingen onderaan de posts van het campfire topic te zetten? Iets als:
- Aislin begroet Ivy - Ze steekt met aanmoedigingen van Devon en Raeen het kampvuur aan - Aislin hoort een Iers accent en begroet Aiden
Zoiets? Zo hoeven niet alle posts helemaal doorgelezen te worden en kunnen mensen sneller bijspringen bij een bepaald 'groepje' als ze dat willen of iets gerichter reageren in plaats van álles door te moeten lezen c: SO SMORT |
|
| |
Aislin O'Donaghue- Class 4
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Cinder Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 6:00 pm | |
| - Raeen Wolfe schreef:
- Aislin O'Donaghue schreef:
- Misschien is het een idee om straks kleine tl;dr-samenvattingen onderaan de posts van het campfire topic te zetten? Iets als:
- Aislin begroet Ivy - Ze steekt met aanmoedigingen van Devon en Raeen het kampvuur aan - Aislin hoort een Iers accent en begroet Aiden
Zoiets? Zo hoeven niet alle posts helemaal doorgelezen te worden en kunnen mensen sneller bijspringen bij een bepaald 'groepje' als ze dat willen of iets gerichter reageren in plaats van álles door te moeten lezen c: SO SMORT XAM DOE EENS NIET Maar het lijkt me het handigste om zoiets te doen right? Want als mensen het nu al niet echt meer kunnen volgen... En iedereen die zich heeft aangemeld moet ook de gelegenheid krijgen om te kunnen posten :c |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 6:04 pm | |
| - Aislin O'Donaghue schreef:
- Raeen Wolfe schreef:
- Aislin O'Donaghue schreef:
Zoiets? Zo hoeven niet alle posts helemaal doorgelezen te worden en kunnen mensen sneller bijspringen bij een bepaald 'groepje' als ze dat willen of iets gerichter reageren in plaats van álles door te moeten lezen c: SO SMORT XAM DOE EENS NIET
Maar het lijkt me het handigste om zoiets te doen right? Want als mensen het nu al niet echt meer kunnen volgen... En iedereen die zich heeft aangemeld moet ook de gelegenheid krijgen om te kunnen posten :c Ja dat lijkt me idd ook een slim idee om te doen Zo hoef je niet telkens alle posten te lezen maar weet je toch wat er allemaal gaande is en wat iedereen doet c: |
|
| |
Oliver Creed- Class 3
- Aantal berichten : 168
Character Profile Alias: Delirium Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 7:49 pm | |
| Yush Olivers karakterkaart staat er eindelijk~ |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 10:28 pm | |
| Ik heb een nieuwe OS en ondanks dat het er niet uit ziet ben ik best wel trots |
|
| |
Hati Hróðvitnisson- Class 2
- Aantal berichten : 182
Character Profile Alias: Mánagarmr Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 27, 2016 10:30 pm | |
| Jennifer, hij ziet er hella fancy uit :"D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |