|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 7:46 pm | |
| Nu zit ik al helemaal in dubio. Ik ben zo nieuwsgierig en tegelijkertijd een bang voor wat er komen gaat... Ga het maar niet kijken denk ik, want ik kan de aflevering waarschijnlijk toch niet helemaal af kijken |
|
| |
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:10 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- Daph, niet kijken, niet als je nog naar dat verjaardagsfeest moet en er deftig wil blijven uit zien.
ik huil niet vaak maar nu ... pff heavy effekes.
- Spoileralert:
Hij was echt mijn favoriet! Hij en Octavia stonden bovenaan mijn lijstje. En nu dit? Ik heb een hekel aan de serie (voor een uurtje toch) want dit was echt iets dat ik niet wilde. Eerst Lexa, nu dit? Pff, dit seizoen is toch niet mijn meest favo in ieder geval. Ik hoop, ik hoop dat Pike een langzame dood sterft, ik hoop het. En ja ... Murphy, hoe hij het toch iedere keer weer doet ik weet het niet. En al zijn droge opmerkingen ertussen, hij is geweldig.
@Daphne, Oh ja idd, als je nog ergens heen moet, doe dan maar niet idd xD & - Again, spoilers:
Ja same, ik hield ook veel te veel van Lincoln (al vanaf het begin) dus het was even moeilijk om de tranen binnen te houden (net zoals ik dat ook niet kon met Lexa) Had dit ook echt niet verwacht, maar goed, it happend :c en nu moet ik gewoon even over de schrik heen komen (maar dat lukt wel, ben al gewend aan Game of Thrones dus ik kom er wel overheen, hoop ik xD) Hope echt dat Octavia even die wraak gaat nemen want Pike moet echt weg, die gast is echt bleghh, dus go Octavia
En ik hoop ook dat ze Murphy even in leven laten pls. xD Want zonder die sassy/droge opmerkingen kan ik echt niet hoor xP
Ik ga nu in ieder geval wel even Vikings kijken, hopelijk kan die me wel weer opvrolijken c: (en ik moet Shadowhunters ook nog zien dus dat ga ik dan ook maar even doen ) |
|
| |
Aster Crow- Class 2
- Aantal berichten : 38
Character Profile Alias: Ualan Age: 20 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:16 pm | |
| Is Vikings goed? Mijn vriendje zegt altijd dat ik het moet gaan kijken.
en ook Grimm en uhm iets sprookjesachtig maar I forgot the name, zo een "enge" versie van sprookjes |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:19 pm | |
| - Spoilertjes!:
Ik heb genoeg aan 1 Game Of Thrones, daar hoeft the 100 niet aan mee te doen. Dit mag geen rage worden. Maar nu full support voor Octavia! Maar damn, ik ga hem missen. =(
Vikings heb ik daarnet al gezien, best "spannend" en op zen Vikings natuurlijk. ;-) Enjoy!! Vikings is EPIC! Zeker kijken, heb de twee eerste afleveringen beetje moeten forceren maar daarna in 1 sweep uitgekeken. |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:50 pm | |
| Het is een beetje laat op de dag maar Yay Happy April Fools everybody! Als dat echt bestaat.. |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
- Aantal berichten : 227
Character Profile Alias: Pr†est Age: 5317 years (19) Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:51 pm | |
| Laat ik ook even meedoen
- Spoilers:
Ja hij is dood, ja Lexa is dood, maar het is maar een serie, snap niet dat mensen er een heel drama over maken. Daarom ook mijn reactie over tumblr :/ Natuurlijk vind ik het ook erg, maar de serie wordt daardoor niet ineens slecht...
Ik vond de episode zelfs super awesome ^o^ & Ontari is ook awesome~
|
|
| |
Aster Crow- Class 2
- Aantal berichten : 38
Character Profile Alias: Ualan Age: 20 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:52 pm | |
| De site is werkelijk prachtig nu~
Iemand die een topic met Aster wilt? rip hier is veel keuze qua RPG gebieden |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:56 pm | |
| De banner is zo mooi nu, well done. Ik zou het laten staan. |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 8:56 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 9:19 pm | |
| Jennifer kijk jij ook Vikings? :o Maar ja, Ik zou Vikings zeker aanraden! Het is echt een hele goede serie met goede karakters en mooie plotlijnen. Hou echt van die serie <3 & - toch nog wat spoilers:
Ja dat vind ik ook wel, en het feit dat mensen meteen helemaal gaan stoppen met een serie of gewoon de hele serie zwart gaan lopen praten alsof het ontzettend slecht is, vind ik ook een beetje :/ Ik snap het wel, want ik word er zelf ook emotioneel van en ik moet eerlijk gezegd ook echt huilen, maar daarna ga ik gewoon weer verder. Maar ik kijk series omdat ik van series hou vanwege hun verhaallijnen en karakters, en voor de rest denk ik er niet zo bij na. Heb nu wel dat ik het even iets minder vind maar dat komt doordat twee van me favoriete karakters dood zijn en mwah, maar ik ben nog altijd benieuwd naar wat er verder gaat gebeuren. Tenslotte, dat zijn nu eenmaal dingen die in een serie gebeuren en die in het verhaallijn horen. Daarbij vind ik bijvoorbeeld niet dat Lexa echt een heel slecht einde heeft gehad, want ik was heel ontroert omdat Clarke en wat ze zei :c het was echt wel mooi in scene gezet op een goede manier vond ik. Plus, ze komt nog terug, er moeten nog een paar scenes komen
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 9:25 pm | |
| @Nienke, ja, ik kijk ook Vikings. Wie is jouw ultieme favo? |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 9:32 pm | |
| Vick has been born |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 9:36 pm | |
| @Jennifer, Niceeee Lagertha sowieso, zij is zo badass en zoals Rollo ook al zei, sterker dan waarschijnlijk de meeste mannen, en daarnaast vind ik van de vrouwen Helga ook heel awesome (hopelijk gaat ze het overleven) Daarnaast vond ik Ragnar ook altijd heel awesome maar hij is nu een beetje weird? (uh high bedoel ik xD) en natuurlijk Athelstan <3 (die blijft ook altijd in mijn hart)Over Rollo heb ik een beetje een dubbel gevoel, want ik vind hem en Gisla wel heel leuk maar zijn verraad naar Ragnar :/ dat zit me wel dwars (maar hij is goddamn hot!) EDIT: OHJA! Helemaal vergeten! Porunn vond ik ook zo leuk, maar waar is ze? &Oeeeehhh nicee |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 9:41 pm | |
| Same same same SAME! Lagertha ... wauw, ze is zo badass. Ik heb het niet snel voor vrouwelijke chars maar zij is echt TOP! En Helga, ja, je moet het maar kunnen naast Floki. x'D Ik was ook altijd team Ragnar maar hij is een beetje .. zoals je zegt weird. (ik vind die chinees maar niets.) Maar aangezien ze meer Bjorn in beeld zette denk ik dat Ragnar zijn dagen langzaam aan zullen gedaan zijn. Ik hoop van niet maar het ziet er wel zo uit. En vroeger was ik ook echt favo van Rollo, maar verdorie! Nu vind ik hem echt niet meer leuk, buiten het feit dat hij goodlooking is. =P Dus wij staan aan hetzelfde team, jij en ik. ;-) @Jennifer, wij willen een gezicht of een fc. |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr apr 01, 2016 9:57 pm | |
| *Is it already obvious I watch glee?*
Realiseer ik me ook net even hoor, maar het is toch grappig XP |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |