INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Hallo, It's me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyvr apr 08, 2016 4:58 pm

Ik denk dat het maar eens tijd word dat ik me voor ga stellen.

Ik ben Marielle, 19 jaar geleden op 15 december op deze aardbodem geboren.
Ik ben zo'n drie jaar geleden ongeveer begonnen met rpgen, wat ik bij toeval had gevonden. In totaal op twee site's gezeten maar helaas is de eerste inactief geraakt en zijn de admin's bij de tweede er volledig mee gestopt. Hmm wat kan ik nog meer over mezelf vertellen? Ik hou van muziek, ben zelf gitaar aan het leren en zingen is ook iets wat ik leuk vind. Of een ander daar ook zo over denkt is een heel ander verhaal natuurlijk. Lezen, series en films kijken vind ik ook heel erg leuk. Daar hoort natuurlijk ook schrijven of om eerlijk te zijn typen bij haha.

Nou dat ben ik dus voor een kleine gedeelte, vragen mogen altijd gesteld worden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Sutter
Alex Sutter
Class 3
Aantal berichten : 93
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 4:11 pm

Ayeeee welkom!!!
Ik ga maar gelijk wat vraagjes stellen: Naar welke muziek luister je het meest? En welke series kijk je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 4:28 pm

YESS NOG EEN SAGITTARIUS! Hug Welkom of PoF Marielle! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 4:46 pm

Iris Dank je wel!
1) De artiesten die ik de laatste tijd veel luister is,
Ed sheeran, All time low, Panic at the disco, The Vamps, 5 seconds of summer, You me at six, Paramore, p!nk en Lukas Graham

2) Series: The Flash, The Arrow, The tomorrow people, Vikings, Teen Wolf, The originals, Supernatural, Game of thrones. Dat zijn de series die ik de laatste tijd vaak kijk.

Nelleke Haha Thanks! Hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 6:41 pm

WELKOM!!!

Daar zitten heel veel series tussen die ik ook kijk. =P
Dierenliefhebber of niet? Zoja, wat is je lievelingsdier?

Als je ooit een topic wilt of gelijk wat je weet me te vinden. =D
Je gaat het hier in ieder geval super leuk vinden, hoop ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 6:54 pm

Jennifer Dank je wel!

Haha altijd leuk om te horen als iemand dezelfde series kijkt!
Ja ik ben gewoon verplicht om een dierenliefhebber te zijn ^^
Nee grapje, ik ben zeker een dierenliefhebber dat mag ook wel met vier honden thuis. Al zijn er twee soort van in opvang. Maar mijn lievelingsdier is de wolf, daarom wil ik later ook nadat ik miljoenen andere honden heb gehad een Saarlooswolfhond, zijn zulke mooie dieren. Alleen niet zo heel erg makkelijk haha!

Ik weet zeker dat ik daar een beroep op ga doen zodra Vanellope af is (: Maar dan stuur ik nog wel een berichtje!

Tot nu toe vind ik het hier super leuk dus dat zal vast ook wel zo blijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 6:58 pm

Nee, echt, saarlooswolfshond! Ö
IK WIL DAT OOK!! Helemaal verliefd op dat ras. <3
Heb er ooit eens voor eentje in het hondenpension gezorgd en dat meest was prachtig!
Wel niet de gemakkelijkste maar als je je goed laat begeleiden zou het wel moeten gaan.
Ik wil er sowieso ook eentje, alleen geen fokkers hier in België.

And offcourse, ik zie dan wel een pm verschijnen als het zover is. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 7:03 pm

Jennifer Je bent serieus de eerste die ook maar weet wat het is! Ik krijg regelmatig te horen, euhm een watte? Ik ben ook zo verliefd op dat ras! '
Ik heb zo jaloers! Was het een schatje? <3
Daarom wil ik ook meer ervaring met honden hebben, heb dat natuurlijk al wel wat. Heb mijn hele leven met honden gedeeld maar een hond met je ouders op voeden en een hond alleen op voeden dat is een groot verschil. Hebben ze in België geen vereniging ofzo dan? Want voor zo ver ik me al een beetje heb in gelezen kun je in Nederland er alleen een krijgen als je bij een vereniging zit. Weet niet 100% meer hoor want het is een aantal jaar geleden.

Komt goed =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 7:24 pm

Jaja ik ken ze!
Heb wel dierenzorg gestudeerd dus dan moest ik ook wel alle hondenrassen kennen maar
die stond bovenaan mijn lijstje! Hij was een schatje, alleen heel erg terughoudend, je moest
hem wat vertrouwd maken aan je. kwam enkel maar uit zichzelf, je moest hem bv niet aaien
als hij wat verder stond. Hij kwam de aandacht zelf opzoeken. Waanzinnige mooie hond!
Vereniging mss wel, heb er een paar jaar terug alles over uitgepluisd dus ben het eigenlijk
vergeten. Bij deze ben ik je mede-saarlooswolfshond-vriend geworden. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 7:46 pm

Ja dan zou je ze inderdaad ook allemaal moeten kennen, maar dan is het natuurlijk altijd nog de vraag of je ze ook maar herinnerd haha.
Ja klopt, ze zijn redelijk eenkennig om het zo maar even te noemen. Maar ik ben wel heel erg jaloers! Jeej mede-saarlooswolfshond-vriend. Hug Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 8:01 pm

Ben hier gewoon heel je topic aan het vol spammen, maar dit is het laatste. =P

Dit was hem <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Emptyza apr 09, 2016 8:29 pm

Met saarlooswolfhonden vind ik dat totaal niet erg en het breng me ook op een ideetje maar dat pm ik wel even naar je toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Hallo, It's me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo, It's me.   Hallo, It's me. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo, It's me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Introduce-
Ga naar: