|
|
Auteur | Bericht |
---|
Arabella Stonem- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Viper Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:03 pm | |
| - Eoin Prewett schreef:
- Arabella Stonem schreef:
- Mag ik voor iemand een poging doen tot het maken van een setje? kinda bored atm c':
Je mag altijd voor Walsh eentje proberen te maken x) Zijn fc is Dennis Kane of als je liever met volwassenen werkt heb ik Calvin ook nog altijd. Zijn huidskleur moet alleen aangepast worden dus dat kan wel wat tijd in beslag nemen c: Ik zag dat je al vet veel ave's had dus heb ff snel een osje in elkaar gezet. Je hoeft m niet te gebruiken if you don't want to hoor ^^ |
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
- Aantal berichten : 93
Character Profile Alias: Inferno Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:06 pm | |
| |
|
| |
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:19 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- @Nien, GA, KIJK! Het is de Midseason finale, hurry!!
Benieuwd wat je ervan zal vinden. OMFG Ik heb het gezien :o En ik ga het even in een spoiler zetten voor het geval iemand nog Vikings wil gaan kijken ofzo - dus spoilers:
OH MY GOD I'm dead! Die hele gevecht scene van Parijs echt, ik ging dood van de zenuwen, al die slomo beelden ;o ik denk dat iedereen gek werd van mijn mini schreeuwtjes thuis xD Iedereen ging bijna dood en shit Lagertha :o is she okey? Is she dead? Ik hope not! Waarom laten ze dat niet zien :c *huilen* &Omg is het vreemd dat ik Gisla en Rollo ook steeds meer ship, ik vind ze kinda cute samen. Gisla geeft echt om hem en bid dat hij blijft leven (is ook totaal niet van iewl je bloed als hij terug komt) en Rollo, volgens mij draait bij hem alles om haar. Ondanks dat hij Ragnar en iedereen verraden heeft gun in het hem wel op de een of andere manier Kon daarom geen kant kiezen :c natuurlijk was ik wel voor de Vikings maar Rollo en Gisla mogen in leven blijven En dat hele ineens 12 jaar laten O.o ik was shocked. Had het ook pas door toen ik Bjorn zijn haar zag XD Lol En al die kinderen, wow.. Ivar is best knap geworden Ragnar is gewoon alleen maar vreemder geworden, dat is ook duidelijk. Compleet gek gewoon. XD En Lagerthaa ??? :c
|
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:20 pm | |
| Doeme toch, nu krijg ik ook weer zin om die serie te hervatten |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:34 pm | |
| @Nien, echt e! - VikingSpoilers:
Die scene in Parijs was Epic!! Ik zat echt op het puntje van mijn stoel de hele tijd door. Wat me wel opviel was dat het gelijk wat snel voorbij was ... als we gezien hebben wat die Vikings allemaal voor elkaar krijgen en nu gewoon dit niet kunnen winnen. Geen idee, maar Lagertha!!!! Ik hoop dat ze nog leeft.
Ik ben geen grote fan meer van Rolo, maar ze zijn wel cute samen. Jammer dat we hun kind twaalf jaar later niet te zien kregen. En idd, mij viel het ook pas op als ik Bjorn zijn haar zat, like zo laaaanngg. Was wel heel plots, ene scene trappen ze het af in Parijs, andere scene plots zoveel jaar verder. Heb even moeten gokken en opzoeken om al zijn kinderen uit elkaar te houden, buiten Ivar dan. They are looking nice! En dan Ragnar ... zo typisch zichzelf. Nog vreemder inderdaad. Maar Lagertha, waarom zagen we niets van haar? =( Nu zal het wel een paar maandjes wachten zijn tot de andere helft van het seizoen.
|
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
| |
| |
Valkyrie Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:46 pm | |
| @Janne, Jaaa ga ook weer Vikings kijken c: @Jennifer, - Weer spoilers a la Vikings:
Ja klopt het was idd snel voorbij, zo heel lang duurde het niet. Maar het is trouwens ook wel leuk om te weten dat er waarschijnlijk in het echt ook vroeger een Ragnar Lothbrok was die een poging deed om Parijs te veroveren, heb ik gehoord. En er zijn ook veel oude Viking verhalen over Ivar dus ik ben benieuwd wat daar nog mee gaat komen.
&Ja, ik ben best wel benieuwd naar dat kind, en Magnus ook! Of Alfred! c: Al die kindjes ook xD Maar ik heb ook moeite met ze uit elkaar halen, ik weet ze zelf allemaal niet. Geen idee wie wie is xD op Ivar na &Ja, Ragnar is gewoon Ragnar, had niet anders verwacht xD Nog steeds gek en zelfs gekker, maar dat kon ook niet anders. Toch vind ik het nog wel grappig om te zien dat iedereen toch nog wel een klein stukje respect voor hem heeft, aangezien niemand hem echt graag wilde vermoorden toen hij iedereen uitdaagde. Dat terwijl die geruchten rond gaan en iedereen misschien wel boos op hem zal zijn. Niemand wilde het zwaard pakken, niemand deed de moeite om hem iets aan te willen doen. En Lagartha :c ahh zo lang wachten voordat ze weten of ze nog leeft of niet, dat is gewoon gemeen
|
|
| |
Jack Salix- Class 2
- Aantal berichten : 38
Character Profile Alias: Wolf Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:57 pm | |
| Wat is dat toch met dat gehele wip gedoe? Die vraag hangt al zeker bijna een eeuw op mijn lippen en nu wil ik toch wel eens weten wat dat inhoud WIP??? Waar staat dat voor? |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Viper Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 23, 2016 11:58 pm | |
| - Jack Salix schreef:
- Wat is dat toch met dat gehele wip gedoe? Die vraag hangt al zeker bijna een eeuw op mijn lippen en nu wil ik toch wel eens weten wat dat inhoud WIP??? Waar staat dat voor?
Work In Progress ;) |
|
| |
Jack Salix- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 24, 2016 12:00 am | |
| Ah zo, bedankt voor de info. :LOL!: |
|
| |
Noëlle Mazier- Class 2
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Animal Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 24, 2016 12:07 am | |
| Zo alles ge-updated, wil iemand een topic met Noëlle? |
|
| |
Jack Salix- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 24, 2016 12:12 am | |
| Je mag op mijn topic reageren als je wilt? Ik heb hem bij het bos staan. New place, but what to do? Is de titel. c; |
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 24, 2016 12:19 am | |
| ik zal morgen even kijken, lig nu onder tussen al op bed.
EDIT: stomme autocorectie |
|
| |
Jack Salix- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 24, 2016 12:21 am | |
| Is goed hoor ik lig ook al op bed even nog mijn mail te checken. XD Sweet dreams guys and girls. |
|
| |
Oliver Creed- Class 3
- Aantal berichten : 168
Character Profile Alias: Delirium Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 24, 2016 6:09 am | |
| Het is te vroeg. Iemand red mij. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |