Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 2:03 pm
Vanellope Salazar schreef:
Welkom Emma,
waarom is Jamie fraser zo leuk? Als ik ooit een relatie krijg met een Engels sprekende dan hoop ik stiekem toch wel dat het een schot of een ier is. Ik ben zo verliefd op hun accent.
Ik las Jamie Fraser <3 Everyone has to love that dude, right?
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 3:03 pm
Hij ziet er ook niet verkeerd uit. c: Maar een Iers accent vind ik ook leuk. Zins ik dat eens in het kleine huis op de prairy heb gehoord was ik er meteen verliefd op. XD
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 7:05 pm
Net 20 minuten over een dijk gefietst met een te dunne jas. Ik ben zeiknat, bevroren, verwaaid en heel zielig :'c Ik verdien een warm bad, helaas hebben we geen bad #fml :') *kruipt naar de douche*
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 7:41 pm
Ach meid, ik begrijp je helemaal. Ik heb vandaag 700 kranten in de bus bij de mensen gebracht. Snert weer is het. xc
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 8:03 pm
Loop al twee weken met een lastige voet/enkel, is het er op drie dagen zo op achteruit gegaan dat ik hier mank door het huis huppel. -_- En kan pas donderdag naar de dokter. *Zucht*
@Rootje, Janne, wie nog Reign kijkt, HET IS WEER ZOVER!! =D
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 8:06 pm
Oh jeetje Jenn, beterschap! :C Twee weken is wel lang :0
Hihi, ik heb de hele dag cosy binnen gezeten, want vakantie is leven man <3
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 8:13 pm
Het is mijn eigen fout, heb hem twee weken normaal kunnen gebruiken, voelde gewoon dat er iets precies wat verroken was en heb er niets aan gedaan. Nu mag ik het bekopen met de pijn natuurlijk. Heb ook vandaag pas mijn afspraak gemaakt bij de dokter. #Uitstelgedrag
Jij gelukzak, en dan zo naar dat gezellige rotweer kijken vanuit je cosy plekje. Zalig. Andy looks nice btw.
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 9:40 pm
Omg dat filmpje xD Dat stuk met die Bearcat is gewoon geweldig, de rest bezig met de nevelpanter en niet opgegeten te worden :') Zijn advies ook "Just let him chew on you for a bit"
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 9:53 pm
Oohmygood V je hebt mijn avond zo verblijdt <333 Tom Hiddleston en dat luipaardje *hartjesogen*, en Thomas Middleditch helemaal stunned door de luipaardjes <33 Hij zat daar praktisch met hartjesogen. Ook James en de pinguin! Omg geweldig <3 Hij was echt zo van Net een klein kindje toen hij die pinguin zag het is te cute. En het einde, Tom die ff circle of life doet en het luipaardje in de lucht houdt b e s t
Ik heb mn haar gekleurd vandaag (wel een spoeling, geen verf), en ik ben er zo blij mee <3 Het is een tintje of 2 donkerder dan mijn normale bruine haar. En omg ik ben nog nooit zo blij geweest met een spoeling <3
Onderwerp: Re: Randomness talk di apr 26, 2016 9:54 pm
James was zo geweldig ohmygod. 'Yeah I can feel the pricks' me.
@Jenn We kennen het allemaal denk ik O:) Maar helaas even bikkelen :C Toch wel beterschap want pijn is nooit fijn <3 Aaahw thank u <3 Ethan ziet dr ook top uit (y)