|
|
Auteur | Bericht |
---|
Daphne Leto- Class 4
- Aantal berichten : 121
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 30, 2016 10:38 pm | |
| Oooh die brief is weer ge wel dig <33 Echt de manier waarop het geschreven is, en dat hij het zelfs al schrijft (ware gentleman) vind ik zo mooi omg <3 En als Storm mooie dames wil spotten kan hij wel even bij Karlie aankloppen Edit: Het is toch onderschrift 2 geworden voor Daph Het tekstje tho, ik vond het en dacht j a dit is Daphne |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 30, 2016 10:46 pm | |
| Die moeten ook nog een topic hoor R! Daar kom je niet onderuit. Dan kan ze ooit ook nog eens in een brief terecht komen. ;-)
Het tekstje is idd echt heel mooi en passend! |
|
| |
Karlie Aldaine- Class 3
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Tempesta Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za apr 30, 2016 11:15 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- Die moeten ook nog een topic hoor R!
Daar kom je niet onderuit. Dan kan ze ooit ook nog eens in een brief terecht komen. ;-)
Het tekstje is idd echt heel mooi en passend! Ik heb stiekem al een idee voor een topic (En ik ben benieuwd als ze in die brief komt cx, zo van: "Ik heb een Victoria's Secret model ontmoet, ja een echte! Er loopt er hier ook zo eentje rond ) Zal ik maken, als je dat wil? |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 6:51 am | |
| Oeh nu ben ik benieuwd! Dus maak maar aan! =D Ja zoiets wss, Cammie gaat ook een mutant willen worden met al dat bekend volk hier. =P
Damn ... Om zes uur al wakker. En dan heb je die twee idiote hanen die niet van ophouden weten een logeerkindje van 1 jaar die bij men zus op de kamer koeiengeluiden maakt als reactie xD |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 10:00 am | |
| Dat logeerkindje is the real mvp Jen :'D |
|
| |
Ethan Cain- Deceased
- Aantal berichten : 60
Character Profile Alias: Mentalist Age: 31 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 10:08 am | |
| Hij ligt nu KO in de zetel op mijn zus te slapen. Hij heeft de paarden ontmoet, heus avontuur. Maar hij is zooooo schattig, ondanks dat hij me om zes uur wakker maakte. x'D Ben bezig aan een startpost voor een lestopic. En vanmiddag ga ik inkopen gaan doen in de Ruitershop, want Vitani komt bijna naar huis. <3 |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 10:13 am | |
| Vitani is zo'n mooie naam! Ik ben zelf al 3 weken niet meer naar de paarden kunnen gaan en ik ween echt :c Oeh een lestopic |
|
| |
Ethan Cain- Deceased
- Aantal berichten : 60
Character Profile Alias: Mentalist Age: 31 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 10:30 am | |
| Thanks! Komt uit The Lion King 2, hoorde de naam en was er meteen verliefd op. Sneu voor je, ik zou het niet eens overleven. Ik moet iedere morgen en avond mijn paarden zien, vooral Eden. =P Ze zijn een beetje mijn baby's, groot moederinstinct voor die paarden. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 10:35 am | |
| Hahaha als het mijn eigen paarden waren zou dat hetzelfde zijn bij mij :'D Maar het is een stal van een familie waar ik de paarden van de zoons mag rijden, vooral die van de jongste :'D Alleen is het nogal vervelend dat ik er niet elke dag naar toe kan omdat alles in de voormiddag gedaan wordt, dus als ik afspraken heb in de voormiddag kan ik al een hele week niet meer gaan omdat zaterdag de enigste dat is dat ik in voormiddag niks te doen heb. :c |
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
- Aantal berichten : 93
Character Profile Alias: Inferno Age: 20 Occupation:
| |
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| |
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 1:21 pm | |
| Holy ... Heb men zus meegenomen naar de Ruitershop ... Ik denk dat ik officieel blut ben nu. XD |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 1:27 pm | |
| Ik ben aan het bedenken wat ik vandaag moet gaan doen :/ Gezien het weer eens mooi weer is. Maar Assen is dood :'( |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
- Aantal berichten : 227
Character Profile Alias: Pr†est Age: 5317 years (19) Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 1:46 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- Holy ... Heb men zus meegenomen naar de Ruitershop ...
Ik denk dat ik officieel blut ben nu. XD Damn...Wat heeft ze dan allemaal gekocht? xD
|
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 01, 2016 1:51 pm | |
| Ik heb het gekocht, das nog het ergste, ze heeft gewoon allemaal spullen in mijn handen gedumpt, de helft gelukkig ook met Solden. Maar ze had wel een punt, ik moest eventjes in het nieuw. Voor Vitani een nieuwe halster en leadrope (dus hij mag ook naar huis komen). En dan voor mezelf, een rijbroek, Ariat botjes, een jas, een truitje. Nog koekjes voor de paarden. Jeetje, maar het was wel nodig, nu kan ik de zomer ermee door. x'D Dat onderschrift van je! <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|