INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Regenboogschaap-addict

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nadav Mori
Nadav Mori
Class 3
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Cináed
Age: 18
Occupation:
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Emptydi apr 26, 2016 2:24 pm

Soooo, nogmaals hallo iedereen ^^

Mijn naam is Emma (soortvan 2.0 aangezien er al een Emma hier was :3).Ik ben 20 jaar oud en momenteel bezig met het afronden van mijn bachelor Biologie. Dat betekent dus dat ik een scriptie aan het schrijven ben en dat is écht een feestje. Als je definitie van feest verzuipen in literatuur en deadlines is dan *^* Ik heb momenteel 15 tabbladen met artikelen open staan  wbw
Na mijn bachelor wil ik graag verder in de neuroscience, want hersenen zijn vet interessant  :la: Maar ook bijna alle andere onderdelen van de wetenschap vind ik leuk (en als er iemand biologie uitleg nodig heeft hoor ik het graag  =D)

Ik hou enorm van m'n hond Loki, van m'n vriend, van koekjes bakken en ook best wel veel van smileys *kan het dansende melkpak maar net weerstaan*
Ik rpg alweer een aantal jaren, momenteel ben ik actief op de Hongerspelen en ga ik het dus hier proberen met Nadav. Naast de drukte van mijn studie kan dat soms wel problemen geven, maar ik vind het te leuk om te stoppen!
Af en toe teken ik wel dingen, met een tekentablet of gewoon ouderwets op papier. Photoshoppen doe ik ook graag, maar ik ben niet echt een genie met textures, dus het blijft meestal vrij simpel. Als je toch graag een setje zou willen mag je dat altijd vragen <3
Bordspelletjes zijn gezellig, Weerwolven van Wakkerdam en The Resistance speel ik het liefst, maar daarvoor heb je wat meer mensen nodig. Ik hou van liegen en bedriegen in spelletjes, maar niet in het echt.

Ik kijk graag naar Doctor Who, Sherlock en andere series. Daarnaast kijk ik ook animes, maar ik raak gauw afgeleid en dan volg ik de ondertiteling en dus de hele aflevering niet meer ^^' In voorstel lijstjes maken ben ik niet zo goed, dus vraag het vooral als er nog iets mist =D

Groetjeeees =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Emptydi apr 26, 2016 3:32 pm

Hee Emma, welkom terug <3 DOCTOR WHO. Kben maandag begonnen en nu halverwege seizoen 3, wacht maar, over een week ben ik klaar met alle seizoenen :] Wie is je fave? Doctor? Villain? Companion en je allerfave in het algemeen? :aap:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Nadav Mori
Nadav Mori
Class 3
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Cináed
Age: 18
Occupation:
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Emptydi apr 26, 2016 3:48 pm

Haha, leeuuk, geniet ervan :]
Mijn favoriete doctor kan ik niet echt kiezen, David Tennant en Matt Smith zijn allebei op hun eigen manier geweldig.
De leukste companions vind ik Martha Jones en Rory. Ennn favo aliens zijn de adipose wezentjes en de Judoon (die naam heb ik opgezocht, het is de intergalactic neushoorn politie) wbw Beste Villains kan ik niet makkelijk noemen zonder te spoilen, maar ik vind het plot van de fifth en sixth series geweldig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dacy McGuire
Dacy McGuire
Class 3
Aantal berichten : 11

Character Profile
Alias: Stella
Age: 11
Occupation:
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Emptydi apr 26, 2016 3:58 pm

HMMMM GOOD SHIT. Kben nu bij David met Martha en ik kan niet stoppen met voelen voor Rose, ik shipte ze echt k e i h a r d. Mja spoilers voor als iemand dit leest en ook nog DW wil kijken ooit. EN JA, JUDOONS <3 Die zijn echt bae, 'kvind ze geweldig, like echt =D Kan niet wachten op fifth en sixth series dan [: En Missy en River zijn m'n bae's, je hebt geen idee hoe zwaar m'n obsessie over hen is (a). Naast Rose en Clara zijn dat m'n allerfave's. Maar ik spreek je dus gauw he, over een week ofzo, kan ik tegen je janken over alle feels die ik heb, die ik ook tegen Jennifer (van Aiden) jank. :aap3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eoin Prewett
Eoin Prewett
Class 3
Aantal berichten : 50

Character Profile
Alias: Phobos
Age: 18
Occupation:
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Emptydi apr 26, 2016 6:24 pm

Emmaaaa, Kaat hier xD
David Tennant en Matt Smith zijn bea. Zelf vond ik River Song ook nog wel een nice character, ze had zo haar momenten.
But yesh welcome back. Ik ken het gevoel van verzuipen in deadlines en ik zit dan nog maar in mijn eerste jaar. Maaar, nieuwe opleiding = nieuwe planningen = leraren die geen rekening houden met elkaar = verzuipen in deadlines
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadav Mori
Nadav Mori
Class 3
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Cináed
Age: 18
Occupation:
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Emptydi apr 26, 2016 7:52 pm

Over Rose heb ik een beetke mixed feelings, vooral door de manier waarop ze arme Mickey behandelde.
Missy en River zijn ook leuk ja, te veel leuke personages =v=
Succes met de feeeeels, ik had bij de episode Face the raven zo veel feeels. Ben benieuwd wat je van seizoen vijf en zes gaat vinden!

Aahhh Kaat, how nice to see you here <3
Tussen de deadlines door kom ik jou wel storen voor een topicje if may, ontspanning is af en toe ook nodig :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Regenboogschaap-addict  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Regenboogschaap-addict    Regenboogschaap-addict  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regenboogschaap-addict
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Addict

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Introduce-
Ga naar: