INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gezocht: Familie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptyma mei 02, 2016 11:53 pm

Family
Door een oude foto die ik tegen ben gekomen tijdens het opruimen van mijn kamer is er een idee in mijn hoofd ontstaan, namelijk een familie met daar in vier kinderen die allemaal een zelfde soort mutatie hebben maar toch alle vier totaal wat anders. Namelijk de vier seizoenen, nu zoek ik dus mensen die de overige drie rollen willen bespelen. Alles mag zelf bepaald worden, zolang ze allemaal maar bloed verwanten zijn en een van de vier mutaties hebben. Dit mag van neefjes, nichtjes tot aan broers en zussen wezen. De onderlingen band is ook zelf te beslissen al lijkt het me wel erg leuks als winter zeg maar botst met zomer en het zelfde geld voor lente en herfst.

The four

seasons

Winter - Taken


The power to manipulate the season of winter and the concepts of cold, snow, death and solitude.

18 - vrouw

19 / Marielle

Spring - Taken


The power to manipulate the season of spring and the concepts of rebirth, renewal and regrowth.

Jennifer-Aiden

Summer - Taken


The power to manipulate the season of summer and the concepts heat, light, growing season and work

Rilana

Autumn - Taken


The power to manipulate  the season of  autumn, and the concepts of harvest, hunt, preparation and festivals

Cat



Laatst aangepast door Vanellope Salazar op di mei 03, 2016 7:44 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Age: 17
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 12:08 am

Ooohhh dit is echt een heel leuk idee! Ik wil wel meedoen, maar is het goed als ik nog even nadenk over de mutatie / char? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 12:11 am

Oeh leuk! Ja natuurlijk, ik kan denk ik alleen niet beloven dat de overige mutaties dan nog vrij zijn natuurlijk

EDIT:
Dat heb ik er verkeerd neer gezet haha. Maar wat ik bedoel is dat ik dan denk ik niet kan beloven dat je de mutatie kan krijgen die je graag wilt als er andere aan hebben gemeld er blijft er sowieso een voor je over!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Age: 17
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 12:27 am

Ik denk dat ik voor spring ga ^^ Maar still: furiously serving for a faceclaim :/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Drake Stone
Drake Stone
Class 3
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Golem
Age: 14
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 7:04 am

Ik ben nog bezig met haar karakter kaart, maar anders zou ik Luna wel als familie voor je kunnen inschrijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 8:31 am

Aiden Ik heb je der bij gezet :)

Rilana Weet je dat wel zeker dat je dat wilt? Ik zag namelijk dat je der al grote deels al uit gewerkt had. Dat is juist zonder vind ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Stone
Drake Stone
Class 3
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Golem
Age: 14
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 8:41 am

Hm, een kleine aanpasaing en vioala. Do n is the case. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 8:45 am

Ja oké, maar weet je dit zeker? Gezien ze al redelijk is uitgewerkt en je later geen spijt krijgt?
Dat zou namelijk zonder zijn haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Stone
Drake Stone
Class 3
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Golem
Age: 14
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 10:16 am

Anders kan ze mischien toch familie zijn buiten dat wat je hebt staan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 10:33 am

Nee, dat helaas niet. Gezien het alleen die vier zijn die een mutatie hebben. Maar als je het zeker weet zet ik je er gewoon bij (: Het was gewoon even om zeker te weten, het is namelijk zonder als je later spijt krijgt natuurlijk! Welke van de overige twee wil je hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake Stone
Drake Stone
Class 3
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Golem
Age: 14
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 11:36 am

Summer. C;
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 11:42 am

Ik zal hem zo even aanpassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Age: 20
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 7:21 pm

Ik ben wel geïnteresseerd in Autumn, al begrijp ik niet echt de mutatie 'preperation and festivals', ik zat zelf namelijk te denken dat Autumn een beetje het weer kan beïnvloeden omdat het tijdens herfst altijd zo wisselvallig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 7:28 pm

De mutatie zelf is het manipuleren van het seizoen herfst, alle informatie staat hier klik waar onder dus ook een klein beetje het weer kunnen manipuleren wat elk seizoen heeft maar ook dingen wat rond het seizoen horen.

Maar kan ik je er bij zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Age: 20
Occupation:
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Emptydi mei 03, 2016 7:39 pm

Oh, ziet er heel interessant uit! Zet me er maar bij ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Gezocht: Familie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: Familie   Gezocht: Familie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: Familie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: drieling
» We are family [gezocht]
» Creatief meesterbrein gezocht <3
» Gezocht naar alles
» Family and Friends [Gezocht!]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Account Market-
Ga naar: