INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Randomness talk - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 10:43 am

Bah, bah, bah >.<
Ben nu al op het station en ik moet nog dik een half uur wachten op de volgende bus. Mijn haat voor de verandering van de bustijden wordt weer eens wat groter: niks sluit meer goed aan Neutral

@ Sao :: Haha, zo heeft alles wel zijn duistere/evil kant.
Eren kan mensen tijdelijk blind maken door ervoor te zorgen dat ze geen licht meer in hun ogen krijgen. Dat is ergens best trollerig, maar ja.. Het is tijdelijk xd
All fun things come to an end XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 10:47 am

Karakter kaarten maken terwijl je moe bent is echt geen goed idee.
Sommige dingen zijn echt vaag in Rhaella der kaart xD
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 11:05 am

*zucht* moet dadelijk op sollicitatiegesprek...
Heb. Geen. Zin. En. kBen. Moe.

Blegh~
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 11:07 am

Ik heb zowaar een vrije dag, moet helaas wel naar de tandarts. Maargoed, is maar eens de nieuwe aflevering van Teenwolf kijken, dan ga ik hier weer verder :D
Saoirse Ronan
Saoirse Ronan
Class 2
Aantal berichten : 34

Character Profile
Alias: Ghost
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:08 pm

Ryann-unni: Good luck daar~

Eren: Oeeh dat is ook wel behoorlijk bad ass inderdaad. Awesome maar bad ass. En idd, dat is áltijd het geval. Jammer genoeg. En heb je al weer school dan? ;o
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:23 pm

Morgen heb ik weer les, vandaag was alleen rooster ophalen en gezeur over het feit dat ik in mijn eindexamen jaar zit ;p

Maar ik zit nog steeds een beetje in de knoop met Eren zijn mutatie, want hij is instaat om zo'n intens licht te maken dat hij er echt dingen mee laat vergaan tot as. En het leek me wel vet om hem dan te laten leren om dat op commando te doen, met echte beams en zo; omdat ik dat in een anime had gezien. Maar ik ben dan bang dat het allemaal overpowerd wordt, maar hij moet wel iets van een aanval hebben of zo D:
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:24 pm

Rhaella eindelijk af zoals ik het wou xD
Ira Kinsley
Ira Kinsley
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Ira
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:41 pm

Eren Yeager schreef:
Morgen heb ik weer les, vandaag was alleen rooster ophalen en gezeur over het feit dat ik in mijn eindexamen jaar zit ;p

Maar ik zit nog steeds een beetje in de knoop met Eren zijn mutatie, want hij is instaat om zo'n intens licht te maken dat hij er echt dingen mee laat vergaan tot as. En het leek me wel vet om hem dan te laten leren om dat op commando te doen, met echte beams en zo; omdat ik dat in een anime had gezien. Maar ik ben dan bang dat het allemaal overpowerd wordt, maar hij moet wel iets van een aanval hebben of zo D:
Eren moet zeker een superbeam hebben..
https://www.youtube.com/watch?v=pJB6JWDESWU Like this one from 1:40
Of een kamehameha-style attack x3

Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:47 pm

Mijn plot pagina is af klik Dus als jullie zin en tijd hebben om te plotten * hint hint *
Rose Collins
Rose Collins
Class 3
Aantal berichten : 69

Character Profile
Alias: Vector
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:48 pm

Nu wil ik ook gaan plotten. Damn you.
*gaat een plot-ad in elkaar zetten*
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:53 pm

Haha, ik hou van plotten. Een PP maak ik eigenlijk altijd als eerste aan XD
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 12:56 pm

LUX. Ik speel LoL. Addicted hier. ZIJN ER NOG MEER? Pls add me as Diantos.
https://prophecy.forumactie.com
Kendall Clark
Kendall Clark
Class 2
Aantal berichten : 75

Character Profile
Alias: Ghost
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 1:08 pm

En nu even bij Brandi en dan bij rose posten
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 1:17 pm

Ik ga straks ook weer posten bij Brandi als het lukt =)

En ik zit te denken hoe ik Riley's mutatie verder kan laten ontwikkelen tot iets waarmee ze ook fysiek kan aanvallen. Anders zou ze het in een gevecht nooit redden tegen een mutant :/
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Emptydi aug 20, 2013 1:23 pm

Riley Anderson schreef:
Ik ga straks ook weer posten bij Brandi als het lukt =)

En ik zit te denken hoe ik Riley's mutatie verder kan laten ontwikkelen tot iets waarmee ze ook fysiek kan aanvallen. Anders zou ze het in een gevecht nooit redden tegen een mutant :/
At first; yaaay!

Second; een mutant hoeft niet perse te vechten, ik zat er ook aan te denken om individuele trainingen (op een andere manier dan in een verlaten fabriek) met mutanten te houden en zo te helpen met hun mutatie.

EDIT: HOE DE FAK FLIKKEN JULLIE DIT. IK BEN ZO TROTS.
Spoiler:
https://prophecy.forumactie.com
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 15 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: