|
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:11 pm | |
| Grieks en Latijn lijkt me best wel chill! Maar ik heb mijn havo al afgemaakt. Ik ben straks eerstejaars student o__o |
|
| |
Saoirse Ronan- Class 2
- Aantal berichten : 34
Character Profile Alias: Ghost Age: 19 years old Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:14 pm | |
| ooeh wat ga je doen? Ik zou eigenlijk al tweede jaars moeten zijn maar begin met een nieuwe studie :) |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:18 pm | |
| Ik ga CMD studeren! Communication & Multimedia Design (: En ik vind het heel spannend, want ik weet nog niet eens wat voor project ik dit jaar moet doen. Ik heb echt geen idee wat me te wachten staat, haha :')
Oh dat lijkt me echt eng, om van studie te switchen! Maar wel stoer. Wat ga jij doen? |
|
| |
Rose Collins- Class 3
- Aantal berichten : 69
Character Profile Alias: Vector Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:21 pm | |
| Ik heb een achterneef die serieus van Chemie naar Technische Natuurkunde naar iets bouwkundigs veranderde en toen weer terugging naar Chemie. He's nice though. |
|
| |
Saoirse Ronan- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:24 pm | |
| oeeh klinkt wel heel interessant wat je gaat doen.. En ach iedereen weet niet helemaal wat de studie inhoud op het begin ^^
En ik heb eerst verpleegkunde gedaan maar ga de switch maken naar toegepaste psychologie :) Ben heel benieuwd dit jaar ^^
|
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:27 pm | |
| Oh gaaf, een vriendin van mij gaat ook toegepaste psychologie doen! Succes in ieder geval =)
@Rose Haha, hij heeft iig wel lef c; |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:29 pm | |
| Waarom heb ik nog niks anders gedaan dan chatten in dit vage topic D: |
|
| |
Ira Kinsley- Class 2
- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Ira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:37 pm | |
| Eindelijk Ira af. Niet dat ik er tevreden mee ben ofzo.. Maar alles komt wel goed als ik hem ga spelen, dan kan ik me veel beter inleven x3 |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:39 pm | |
| - Jacob Black schreef:
- M: Ja ik heb Grieks en Latijn (: Ik zit alleen nog in de derde en volgend jaar mag ik mijn profiel kiezen en dan ga ik voor Latijn x"D
Kom ik aan met alleen mijn nederlands en engels. Ik ben te druk bezig met series kijken om te posten xD zal zo nog een dvd kijken (twee afleveringen) En dan posten met Jazz en iemand die een topic wil met Rhaella? |
|
| |
Saoirse Ronan- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 5:55 pm | |
| Samuel: Jij ook c:
Ugh. ik ben nu al half een nieuw oc aan het plotten. Grrom. Mag niet. xD
|
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 6:07 pm | |
| - Saoirse Ronan schreef:
Samuel: Jij ook c:
Ugh. ik ben nu al half een nieuw oc aan het plotten. Grrom. Mag niet. xD Ghehe, behoefte aan een topicje? :3 |
|
| |
Marcial Castellan- Class 1
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: 404 Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 6:18 pm | |
Samuel: Jij ook c:
Ugh. ik ben nu al half een nieuw oc aan het plotten. Grrom. Mag niet. xD Know the problem Jumper is een hele slechte film als je geen nieuwe persoontjes aan mag maken van jezelf.. |
|
| |
Saoirse Ronan- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 6:30 pm | |
| Diant: Who me? ;o Yeah I guess. Als ik een topic heb ben ik vast afgeleid .. ofzo.
Haha ja, laten we gewoon zeggen dat alle films/bands/ en alle andere peoples slecht zijn om naar te kijken. xD
|
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 6:32 pm | |
- Diant: Who me? ;o
Yeah I guess. Als ik een topic heb ben ik vast afgeleid .. ofzo.
Haha ja, laten we gewoon zeggen dat alle films/bands/ en alle andere peoples slecht zijn om naar te kijken. xD
Hihi yess. Ik kan je wel sneaky snel accepteren? :face: |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 20, 2013 6:43 pm | |
| Eren: Really? Maar de meeste talen zijn toch afgeleid van het Latijn? M: Ach, dat geeft toch niets? (: Het is dat ik goed gescoord heb met de cito, anders had ik ooit nooit gedacht aan het gymnasium~ Ik heb dit jaar zoveel vakken xD [Handvaardigheid, Natuurkunde, Geschiedenis, -Cambridge- Engels, Latijn, Nederlands, Gym, Duits, Wiskunde, Grieks, Scheikunde, Frans, Aardrijkskunde, Biologie, Economie.] Ik denk dat ik heel blij ga zijn als ik eindelijk mijn profiel gekozen heb xD Hopelijk ben ik slim genoeg om voor het juiste te kiezen x'D Aangezien ik geen enkel idee heb wat ik wil worden. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|