INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Randomness talk - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydo aug 22, 2013 9:11 pm

Lillian, ik heb je een pm gestuurd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydo aug 22, 2013 9:34 pm

Ik wil eigenlijk ook echt een jongen aanmaken, maar er is een grote kans dat ik niet echt actief kan blijven met twee karakters en school en andere rpg's... pfff
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydo aug 22, 2013 11:54 pm

Bleeeh, morgen moet ik echt posten >.<
School is echt meh. Heb ik woensdag scheikunde, krijg ik een hele paragraaf aan opdrachten op voor vrijdag D<
En vandaag had ik biologie en krijg ik ook tig opdrachten op voor morgen. Like... For realsies?
I'm gonna die this year ;w;
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 1:52 am

Okidootjes; ik zeg het hier maar even, maar ik, Pomme en Celeste zijn vrijdag en zaterdag afwezig aangezien we dan op Abunai zijn~! Dus tot daarna? XD

(afwezigheidstopic is wellicht een idee? of heb ik daar nou gewoon leuk overheen gekeken?)
Ira Kinsley
Ira Kinsley
Class 2
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Ira
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 1:56 am

Liam Brown schreef:

Emzz: ligt er aan hoe je de sheeet in gedachten had c:
Gewoon dat die zou ik maar zeggen zwart word als je er overheen gaat ? Want dát kan ik wel maar iets anders daar ben ik niet goed in xD
Oohhhjaaah als je dat kan fixen, bitte sehr~
n____n
&Have fun at the animeconvention Pomm c:
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 4:32 am

ik vind het wel heel teleurstellend dat ik de enige ben die om half 5 nog online is. :(
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 7:49 am

Lillian Stone schreef:
ik vind het wel heel teleurstellend dat ik de enige ben die om half 5 nog online is. :(
Je kunt niet van mij verwachten om tot zo laat nog wakker te zijn hahah (': -Misschien ook omdat ik weer school heb haha-
Allison Garcia
Allison Garcia
Deceased
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Mente
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 11:56 am

Goodmorning! ;D

Waarom liggen alle sites van de overheidsinstellingen er altijd uit op het moment dat je ze nodig hebt? --'
Ira Kinsley
Ira Kinsley
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 12:55 pm

Owwwyeah m'n vriendje leert me Kantonees -spreektaal dan :D
Ik ken pas 3 werkwoorden, maar verder voel ik me echt super pro nu :}
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 5:15 pm

hmm, misschien leuk om een x een echt les topic aan te maken? Ik heb mn char nu een kleine week en een open topic staan maar nog niet echt veel gepost XD.
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 7:01 pm

Jadeline Clarck schreef:
hmm, misschien leuk om een x een echt les topic aan te maken? Ik heb mn char nu een kleine week en een open topic staan maar nog niet echt veel gepost XD.
De ironie. Maar ja, ik zit eraan te denken om les te geven met Jean, ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe en wat precies.
Ira Kinsley
Ira Kinsley
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 7:08 pm

@Daintosss;; Je kan altijd terug grijpen op een soort introductie les, waarin mensen hun mutatie wellicht kunnen demonstreren of dat Jean haar epic powers laat zien.
Ik zie het al voor me, als een soort anonieme alcolisten bijeenkomst, mutanten in een cirkel en dam opstaan: 'Mijn naam is Ira en ik heb een mutatie.' *geklap*

Dat was weer mijn zeer nuttige bijdrage x3
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 7:19 pm

Ira Kinsley schreef:
@Daintosss;; Je kan altijd terug grijpen op een soort introductie les, waarin mensen hun mutatie wellicht kunnen demonstreren of dat Jean haar epic powers laat zien.
Ik zie het al voor me, als een soort anonieme alcolisten bijeenkomst, mutanten in een cirkel en dam opstaan: 'Mijn naam is Ira en ik heb een mutatie.' *geklap*

Omg ja, een alcoholisten bijeenkomst! =D En ohno, nog een nieuwe bijnaam. Daintos ;_;

Wil je btw potje LoL? xd
https://prophecy.forumactie.com
Ira Kinsley
Ira Kinsley
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 7:54 pm

Jean Grey schreef:
Ira Kinsley schreef:

Omg ja, een alcoholisten bijeenkomst! =D En ohno, nog een nieuwe bijnaam. Daintos ;_;

Wil je btw potje LoL? xd
Daintos was een type foutje :}
Errr, ik moet even kijken of ik kan.
Ben namelijk bij m'n vriend (yay), waar 2 laptops zijn en we zijn nu op zoek naar een tweede muis zodat we allebei kunnen spelen xD
Maar ik zal eens even zien of we spoedig gaan spelen- lijkt me namelijk wel leuk ;D
Allison Garcia
Allison Garcia
Deceased
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Mente
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyvr aug 23, 2013 9:36 pm

Zo, eerste postje met Ally is af :)

Licht het trouwens aan mij of zijn er echt al weer heel veel mensen naar school? o.0
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: