|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jadeline Clarck- Class 4
- Aantal berichten : 294
Character Profile Alias: Khaleesi Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 7:03 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Jadeline Clarck schreef:
- & back again,. Eindelijk vanavond weer Sytycd =). oh en btw als er nu meer mensen op het Les topic reageren dan kan ik ook posten, het is zo akward als mijn char binnen komt terwijl er nog bijna niemand zit aangezien ik al een bepaalde post in mijn hoofd heb daarvoor XP
Time for some Euvgenia fangirling! =D Nou van Dan krijg ik ook kwispelende eierstokken :shock: |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 7:09 pm | |
| - Jadeline Clarck schreef:
- Jean Grey schreef:
- & back again,. Eindelijk vanavond weer Sytycd =). oh en btw als er nu meer mensen op het Les topic reageren dan kan ik ook posten, het is zo akward als mijn char binnen komt terwijl er nog bijna niemand zit aangezien ik al een bepaalde post in mijn hoofd heb daarvoor XP
Time for some Euvgenia fangirling! =D Nou van Dan krijg ik ook kwispelende eierstokken :shock: Hahahahaha! Bedoel je dat je lichaamstemperatuur begint te stijgen of dat je hem eng vind? xDD Want voor mij geldt het eerste bij Euvgenia.. xd |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 7:11 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Jean Grey schreef:
Time for some Euvgenia fangirling! =D Nou van Dan krijg ik ook kwispelende eierstokken :shock: Hahahahaha! Bedoel je dat je lichaamstemperatuur begint te stijgen of dat je hem eng vind? xDD Want voor mij geldt het eerste bij Euvgenia.. xd HAHAHA, hij is echt VET knap hahaha. Dat bedoelde ik daar even mee!. Eng? Never haha, ik kijk bijna elk programma waar hij in zit, of hij nu jureert of wat anders doet. btw we kunnen tussen Jade en Jane ook wel topic starten mocht je dat leuk vinden ? =) J&J haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 7:14 pm | |
| @Jade, hihihi dat kan ik me voorstellen ja. Ik vind het geweldig om die gezichtsuitdrukkingen te zien, vooral die van mijn favoriete jurylid, gheghe. Wie is Jane btw? o_o Oh. OH WAIT. JEAN? Hmm, sure. Het les topic of een ander? :o |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 7:33 pm | |
| haha ja Jean, sorry XD Ik typte iets wat te snel -.-" Naja, les is zo standaard, misschien een rondje eiland Genosha laten zien? Jade is nog niet buiten de school geweest, eigenlijk is ze vier jaar lang al niet meer in de natuur geweest dus dat zal haar wel goed doen :D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:05 pm | |
| - Jadeline Clarck schreef:
- haha ja Jean, sorry XD Ik typte iets wat te snel -.-"
Naja, les is zo standaard, misschien een rondje eiland Genosha laten zien? Jade is nog niet buiten de school geweest, eigenlijk is ze vier jaar lang al niet meer in de natuur geweest dus dat zal haar wel goed doen :D Hmm, sure! Laat Lillian alleen de school zien dan? Zoja, dan stem ik wel in. Misschien dat ze dan ongepland op Jean's kantoordeur klopt en het dan vraagt enzo? ;o |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:11 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- haha ja Jean, sorry XD Ik typte iets wat te snel -.-"
Naja, les is zo standaard, misschien een rondje eiland Genosha laten zien? Jade is nog niet buiten de school geweest, eigenlijk is ze vier jaar lang al niet meer in de natuur geweest dus dat zal haar wel goed doen :D Hmm, sure! Laat Lillian alleen de school zien dan? Zoja, dan stem ik wel in. Misschien dat ze dan ongepland op Jean's kantoordeur klopt en het dan vraagt enzo? ;o Ja, dat idee had ik wel dat Lillian de school laat zien. Want tja, er zijn tenslotte 2 school hoofden dus ik dacht dan moet er ook iets over blijven voor Jean nietwaar ? :D. Maar bij Jade kan niets ongepland zijn haha. Maar misschien dat het spontaan & ongepland kan plaats vinden? Dat Jean bijvoorbeeld vernomen had dat er iemand wat had gesloopt op het eiland en dat zij de schade moet gaan bekijken? en dat ze toevallig onderweg Jade bij het hek tegen komt die daar staat te twijfelen of dat ze wel buiten het school terrein moet gaan. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:20 pm | |
| En dat is niet ongepland? xD Of heeft Jadelina die schade veroorzaakt? :face: |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:21 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- En dat is niet ongepland? xD Of heeft Jadelina die schade veroorzaakt? :face:
HAha ongepland als in, dat ze niet samen zouden gaan maar Jean alleen, maar dat ze dan toevallig Jadeline tegen komt en vraagt of ze mee wilt? En Nee natuurlijk heeft Jade niet die schade veroorzaakt XD er zijn zóooveel andere mutanten gewoon een van hun perongelijk ofzo haha |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:38 pm | |
| Dum-dum, zou eigenlijk moete posten met Jesse maar wil ook posten meet Dominik D: |
|
| |
Wyatt Lockhart- Class 3
- Aantal berichten : 68
Character Profile Alias: Simba Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:52 pm | |
| Stiekem wil ik binnen kort een topic met Dominik :D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 01, 2013 8:53 pm | |