INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Randomness talk - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo sep 29, 2013 10:18 pm

En ik kan Doctor who ook op mijn lijstje zetten van series waarin mijn lievelingspersonage sterft.
Ik had die aflevering nooit maar dan ook nooit mogen kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo sep 29, 2013 11:04 pm

@Jadeline, I agree met Claire. Voor mij maakt het ook niet uit, als je zin hebt om te posten dan post je. Zoey heeft ook al eerder gepost dan Jesse en geloof niet dat er iemand problemen mee heeft? En ik ben je niet vergeten hoor, het is gewoon.. druk enzo. Kdoe m'n best om zo snel mogelijk te posten, voor als je dacht dat ik het haatte ofzo. Ik houd m'n mond al.. xd
https://prophecy.forumactie.com
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyma sep 30, 2013 10:15 pm

Oh haast je niet hoor! ^^ , Soms heb ik het ook druk, met name door de weeks met mijn baan en mn twee paarden en les klanten :D, Dus ik kan soms ook drie of vier dagen niet posten. Meestal kom ik dan altijd wel even spieken 's avonds laat zoals nu, maarja nu moet ik weer mn aquarium schoon maken want ook daar heb ik er twee van Lol. En over dat Les topic, mij maakt het helemaal niet uit hoor of het door elkaar gaat :D. Maar dan weet ik iig of iemand het erg vind als ik weer post haha! ;)
Joël Watson
Joël Watson
Class 3
Aantal berichten : 38

Character Profile
Alias: Bubblegum
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptywo okt 02, 2013 8:34 pm

Ik moet ook nog even posten bij Jadeline en een nieuw setje in elkaar flansen voor een persoontje ergens anders... en dood gaan door de pijn van mijn nieuwe blokjes beugel
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyza okt 05, 2013 3:43 pm

Dan zit je met 2 in een topic... zijn ze beide giga afk =3=
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo okt 06, 2013 1:57 am

Kzie jou anders ook weinig doen, no offence though :lol: 
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo okt 06, 2013 12:50 pm

Wil je dan een topic met me?
Allison Garcia
Allison Garcia
Deceased
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Mente
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo okt 06, 2013 6:12 pm

Hello guys! :3

Ondanks mijn afwezigheid nergens om te posten... Dan maar weer gaan leren over hoe kinderen zich ontwikkelen, niet eens zo vervelend om te doen (a)
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo okt 06, 2013 7:06 pm

@Law, nope heb er al genoeg.

Weer terug thuis van een awesome weekend! Nu is het tijd om een shitload aan huiswerk te doen en m'n verslaving aan True Blood daarna voort te zetten.. xd
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyzo okt 06, 2013 10:36 pm

@Bra: (Ja kort het zo af =3= deal with it =3=)
Hehe, en dan zeggen dat ik niks doe x'D Wil best een topic, maar wil niet een starter maken en dan zitten met niemand antwoord....
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyma okt 07, 2013 12:29 am

Kgeloof niet dat ik gezegd heb dat je niets doet. Er is een verschil tussen niets doen en weinig activiteit en dat laatste is er gaande. Anyway, ik hoef geen topic en vooral niet met iemand die gaat janken dat iemand even niet snel kan reageren.
____

Pam Swynford De Beaufort, ik hou, hóu van je.
Sexy, sexy, sexy. Naughty, naughty, naughty. Bitchy, bitchy, bitchy.
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyma okt 07, 2013 4:55 pm

@Law; misschien een idee om de mensen die bij jou moeten reageren zelf aan te spreken ipv hier neer te zetten? c: Denk niet dat je topicgenoten sneller gaan reageren als je enkel in dit topic klaagt. Bovendien lezen ze dit misschien niet eens xD
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyma okt 07, 2013 7:48 pm

@Bradi: Heh... Je lijkt op iemand die ik ken... Die doet ook zo altijd... Anyways, waarom zou ik janken?

@Lill: Stalk ze al genoeg, kan net zo goed vragen wie hier een topic dan nog wilt not?
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyma okt 07, 2013 9:19 pm

Oh relax you all ;). keep the peace ❤ 

Ik wil wel een topic hoor :)
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Emptyma okt 07, 2013 11:14 pm

( sorry zie het nu pas )
Had je nog een voorkeur hoe of wat? :) en wie wilt er beginnen?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 47 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: