|
|
Auteur | Bericht |
---|
Rose Collins- Class 3
- Aantal berichten : 69
Character Profile Alias: Vector Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 6:44 pm | |
| Ik heb eindelijk een karakter wat bij Rose past. Ja ik ben sloom. LAAT ME D:
En hai Eren, jij ook hier? |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 6:47 pm | |
|
@Eren
Hee, welkom! =D Er zijn nog wat minder dudes dus het zou wel leuk zijn als je een jongen doet. En ik wil je wel helpen met het vinden van een faceclaim, naar wat voor iets ben je op zoek?
@Rose
Ik ben ook altijd nogal perfectionistisch als het om dat soort dingen gaat, haha. c; Ik ben benieuwd hoe Rose word!
|
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 6:54 pm | |
| @ Rose :: Altijd <3
@ Riley :: Ik ben opzoek naar iets blonds, in verband met zijn mutation ~ En dan ga ik wel voor een dude ^^ Andere dingen zijn niet echt belangrijk... Ja, niet te jong en niet te oud of course - maar dat is logisch XD |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:21 pm | |
| @Eren
--> Aaron Tveit klik
--> Garrett Hedlund klik
--> Max Irons klik
--> Charlie Hunnam klik
--> Hunter Parrish klik
--> Ik heb er nog meer als je nog niet tevreden bent, haha :'D
|
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:23 pm | |
| @ Riley :: Hmmn, plaatjes kijken van knappe mensen zorgt altijd voor een smile op mijn gezichtje n.n En nee, ze zijn goed. Maar... Ik ben slecht in keuzes maken D: Ik denk dat het weer zoiets typisch wordt als in: die heeft te meeste plaatjes dus ik pak die. Want het is gewoon een groot dilemma als ik moet kiezen >.< |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:25 pm | |
| Ik vind Max Irons het leukst, hihi. |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:27 pm | |
| O god, deze mannen zijn verwarrend met hun haarkleur. Dan is het blond, dan bruin - wat willen ze nou D: ? En dit bewijst ergens ook maar weer dat ik ook slecht ben in plaatjes zoeken... Als ik eenmaal mijn plaatjes hebt kan ik wel een setje maken, maar echt... Plaatjes mogen mij niet :c |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:31 pm | |
| @Eren: ...zeg, komt jouw naam van hetgene waar ik denk dat ie van komt? XD |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:34 pm | |
| @ Florian :: Soort van wannabe spiderman people die hilarische reuzen doden door middel van een stuk uit hun nek te snijden? Die anime? Ja, daar heb ik de naam van gepikt omdat ik er verliefd op ben, nou eigenlijk voornamelijk de achternaam; maar de betekenis van de voornaam past ergens wel het personage dat ik in mijn hoofd heb. Plus dat ik geen betere kon verzinnen ;D |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:37 pm | |
| @Eren: Yup, die~ XD Ik like iig~ c:
(Moet 'm overigens nog steeds zien maar ik kijk te veel momenteel, guh D:) En ik ben ook altijd crap in namen verzinnen x) Meestal doe ik daar het langst over x) |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 7:42 pm | |
| ... Ik voel me echt falend dat ik geen fatsoenlijke plaatjes kan vinden van mensen D:
@ Florian :: Ik kijk momenteel alleen Attack on Titan en Railgun S (de naam van de anime is eigenlijk langer, maar ik vergeet het altijd - railgun works for me.) En die zijn allebei nog ongoing, dus ik kan rustig aan doen ^^ Heb ook geprobeerd om andere anime te kijken, maar het ging niet. Waarschijnlijk omdat ik... Hoe zeg ik dit, te veel erin zit bij die andere twee XD Maar gezien je hem nog niet hebt gezien ga ik niet spoilen maar weet wel: ik doe dingen niet zoals in de anime omdat het anders te OP zou zijn. |
|
| |
Saoirse Ronan- Class 2
- Aantal berichten : 34
Character Profile Alias: Ghost Age: 19 years old Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 8:52 pm | |
| Hello everyone c: Straks of morgen Saoirse maar eens afmaken ~ |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 9:29 pm | |
| Allo ~
--
Hmn, leeftijden... Daar ben ik ook slecht in D: Wel heb ik echt zin om dingen met Eren te doen, maar ik moet eerst maar eens aan een karakterkaart beginnen. Wlegh, moet ik waarschijnlijk ook weer fancy doen en een sheet in elkaar zetten omdat iedereen dat doet en zo >.< |
|
| |
Rose Collins- Class 3
- Aantal berichten : 69
Character Profile Alias: Vector Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 9:33 pm | |
| - Eren Yeager schreef:
- Allo ~
--
Hmn, leeftijden... Daar ben ik ook slecht in D: Wel heb ik echt zin om dingen met Eren te doen, maar ik moet eerst maar eens aan een karakterkaart beginnen. Wlegh, moet ik waarschijnlijk ook weer fancy doen en een sheet in elkaar zetten omdat iedereen dat doet en zo >.< Sexy as fck. Dat is zijn karakterkaart. Die drie woorden. Enough :3 |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo aug 18, 2013 9:37 pm | |
| En natuurlijk ook socially awkward en een way te typische en treurige jeugd. Dat zijn standaard dingen bij mij.
Ergens heb ik trouwens de neiging om mezelf Mr Smith te noemen omdat dat grappig is.
BUT TWO COLLINS?! Say whuuut. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|