|
Auteur | Bericht |
---|
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Cast my movie do jun 09, 2016 12:48 pm | |
| Deze morgen kreeg ik opeens een heel spontane ingeving voor een nieuw spel! Het is zoals alle andere spelletjes een heel simpel iets, maar moeilijk om uit te leggen... De bedoeling is dat je op zoek gaat naar de ideale cast voor een bepaalde film. (Betekenis casting) Ik begin bijvoorbeeld met het kiezen van een film, waarna de persoon na mij de ideale cast daarvoor moet vinden binnen de studenten/leerkrachten op Genosha Island. Dit kan op basis van karakter, mutatie, uiterlijk... Je kan natuurlijk ook altijd als extra toevoegen waaróm je bepaald voor die ene char hebt gekozen voor het vertolken van die bepaalde rol. Er doen uiteraard heel veel personages mee in een film, dus het is handig als je ook even opnoemt voor welke personages uit de film je een persoon zoekt. Voorbeeld:Ik begin: Film: Brother bear - Kenai: ??? - Koda: ??? x reageert: Film: Brother bear - Kenai: Devon - Koda: Kylie Waarom? Omdat ze beide kunnen shapeshiften naar een beer, Devon groot en Kylie klein. Plus omdat ze pleegbroer en -zus zijn geweest. Simple as that! (hoop ik dan toch) Hieronder de 'code' om het wat gemakkelijker te maken - Code:
-
[b]Film:[/b] - [b]Personage:[/b] ??? - [b]Personage:[/b] ??? - [b]Personage:[/b] ??? - [b]Personage:[/b] ??? Okido, hier komt de allereerste zoektocht naar de perfecte cast: Snowwhite and the huntsman:- Sowwhite: ??? - Huntsman: ??? - Evil queen: ??? - Prins William: ???
Laatst aangepast door Oliver Marron op do jun 09, 2016 5:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Zahra Skygge- Class 3
- Aantal berichten : 122
Character Profile Alias: Cynder Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Cast my movie do jun 09, 2016 1:24 pm | |
| Snowwhite and the huntsman - Snowwhite: Arianna - Huntsman: Ivy - Evil Queen: Christophe - Prins William: Robb
Arianna is Snowwhite. Duhh kijk naar haar alias/mutatie. Christophe is heeel pretty maar wil niet dat Arianna mooier is dus hij stuurt Ivy de huntsman om Arianna's hart. En dan komt aan het eind super prins Robb sneeuwwitje wakker kussen! Want hij is wel een goede match voor Arianna. Perfect toch? xD
High School Musical (kies zelf welk deel) - Troy: ??? - Gabriella: ??? - Sharpay: ??? |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Cast my movie za jun 11, 2016 9:51 pm | |
| High School Musical - Troy: Conor - Gabriella: June - Sharpay: Taylor
Conor is een awesomly good looking zanger dus het lijkt me wel vanzelfsprekend! June als Gabriella vond ik wel passen, al was dat de moeilijkste. xD Sharpay ... ik kan er niet aan doen dat ik aan Taylor denk, niet om de venijnigheid die Sharpay heeft maar ik denk wel dat Taylor geen uitdaging aan de kant gaat. Daarnaast blond, veel bezig met haar kleding ... =P
Lord of the Rings: Gandalf: ??? Gimli: ??? Legolas: ??? Aragorn: ??? |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Cast my movie wo jun 15, 2016 8:23 pm | |
| Lord of the RingsGandalf: Gahiji, hij is ook zo'n wijs persoon plus ik vind hem net zo cool als Gandalf :P Gimli: CLYDE, Gimli is ook zo'n knuffelbare vechtersbaas Legolas: Allison, zonder twijfel, zij heeft ook zoiets Elfs en natuurlijk met haar pijl en boog! Aragorn: Calvin, dit vond ik de moeilijkste om te kiezen, dus heb ik eigenlijk puur op uiterlijk gekeken en toen vond ik dat hij er het beste bij paste :) HAARRRYYYY POOOOTTTTEEERRRR (duuh ) Harry: Who might that be Ron: YAAAs Hermione: #queen |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Cast my movie di jun 28, 2016 6:41 pm | |
| HAARRRYYYY POOOOTTTTEEERRRR (duuh ) Harry: Sebastian Ron: Vick Hermione: Ik zie Ziva echt al helemaal zo'n bijdehand irritant, maar geweldig blaag zijn ;p The Chronicles of Narnia Aslan: HDHJSBJS ASLAN Peter:Susan:Edmund:Lucy: |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Cast my movie do jul 14, 2016 2:39 pm | |
| The Chronicles of Narnia Aslan: Clyde Maddox - Alleen zijn haren al & schiet op de juiste momenten te hulp! Peter: Sullivan Grae - Kijk daarnaar pls Susan: Allison - Beide enorm dapper en werken met pijl & boog. Edmund: Lawrence - Zo dat venijnig kantje dat eraan zit. Lucy: Anastasia Alexandrovna - Smol & cute
Hazel Graham- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Zenith/Nadir Age: 17, dancing queen Occupation:
| Onderwerp: Re: Cast my movie ma jul 25, 2016 11:39 am | |
| The Hunger GamesKatniss: Dahlia, (mag je je eigen chars gebruiken? ) ook zo koppig en afgesloten enzo. Peeta: Devon, *wijst naar Dahlia's instagram* Gale: Rhaegys, hij was de eerste waar ik aan dacht Finnick: Storm, niet alleen voor de fc hoor Primrose: Kylie, ook zo onschuldig 3 Bad Neighbours Kelly: ??? Mac: Teddy: Pete: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Cast my movie | |
| |
|
| |
|