|
|
Auteur | Bericht |
---|
Amaryn Johannson- Class 3
- Aantal berichten : 40
Character Profile Alias: Baby Doll Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:24 pm | |
| Hmhm dan kan je naar mijn mening beter naar Rock Werchter gaan?? Die heeft tot nu toe een veeeel gavere line-up |
|
| |
Killian Fawkes- Class 3
- Aantal berichten : 7
Character Profile Alias: Weatherman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:34 pm | |
| Ik hou het bij Groez Rock, Graspop en Pukkelpop 2 van de drie mag ik gratis naartoe (a) |
|
| |
Aura Faye- Class 3
- Aantal berichten : 115
Character Profile Alias: Aura Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:36 pm | |
| De Rolling Stones komen ook op Pinkpop toch? Super vet hoor! Het enige festival waar ik graag naartoe wil is vanavond en Lady Gaga treedt op en ik mag er niet heen want het is in Austin, Texas. (y) En iTunes Festival wil ik ook heen. |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
- Aantal berichten : 294
Character Profile Alias: Khaleesi Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:37 pm | |
| Ik heb kaartjes voor Lowlands hehe, zoals elk jaar. Maar de line-up van Werchter is Amazing! was ik vorig jaar naartoe. Eigenlijk wil ik dit jaar weer maar ik ga ook weer terug naar New York, en het geld groeit helaas niet op mijn rug... |
|
| |
Aura Faye- Class 3
- Aantal berichten : 115
Character Profile Alias: Aura Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:45 pm | |
| NEW YORK!!!!!! Jaloers. ♥ |
|
| |
Ellie Phimister- Class 4
- Aantal berichten : 111
Character Profile Alias: Negasonic Teenage Warhead Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:51 pm | |
| Ik weet dat Werchter ook een gave line-up heeft, maar Ed Sheeran en de Arctic Monkeys zijn twee van mijn favs en ik ga met allemaal vrienden dus ik ga liever daar heen. Bovendien is het een punt op mijn bucketlist, ik wil al vanaf dat ik heel klein ben naar Pinkpop |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 9:57 pm | |
| Ik was vorig jaar naar Warped, was ook prima maar wel een beetje chaotisch -en klein-
Pinkpop wil ik ook heen, En RW en Pukkelpop en alles en idk, maar ik heb er geen geld voor, wil ik nog op vakantie haha |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 10:01 pm | |
| hmm ja begrijp ik wel, Pinkpop ben ik twee keer geweest, twee jaar geleden voor t laatst. Toen heb ik ook Ed sheeran gezien en er was een steen goeie line-up met Kings of Leon en Coldplay en Foo Fighter. En Rock werchter vorige jaar, man man met Depeche mode en The Editors ohja en Rammstein wat heb ik gelachen... maar ik denk dat ik t dit jaar bij LL hou, maar wie weet koop ik toch nog tickets voor een ander festival haha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 10:52 pm | |
| Ik vind LL niet echt top qua line-up dit jaar, maar ik ken er ook echt bijna niks van. Ik baal van het feit dat de arctic monkeys nu 2 of 3 x in de buurt zijn, maar dat ik ze gewoon nog steeds niet kan zien hmm. En op RW komen The Black Keys, Arctic Monkeys, Ellie Goulding, Angus and Julia Stone, Birdy, The 1975, The Wombats , en die wil ik ZO graag zien haha Helaas is een ticket 83 euro, en als ik alles wil zien moet ik meerdere dagen gaan en volgens mij is het al uitverkocht helaas pindakaas |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do maa 13, 2014 11:53 pm | |
| - Killian Fawkes schreef:
- Ik hou het bij Groez Rock, Graspop en Pukkelpop
2 van de drie mag ik gratis naartoe (a) Watwatwatwatwat, grátis naar Graspop? FUCK YOU! Ik ga huilen om EPICA nu. Ffs. >C |
|
| |
Killian Fawkes- Class 3
- Aantal berichten : 7
Character Profile Alias: Weatherman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 14, 2014 1:48 pm | |
| Mijn nonkel werkt er en die kon iets regelen x3 Ik moet even on stage helpen en dan mag ik een uurtje of twee eventueel vrij |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 14, 2014 3:25 pm | |
| @ Mouse, ik kan het gerust overdoen of aanpassen, maar dit is wat ervan geworden is https://2img.net/h/oi58.tinypic.com/23vdh7s.jpg How I feel right now: |
|
| |
Miwa Laroux- Class 4
- Aantal berichten : 77
Character Profile Alias: Electromaster, Electric Prinsess Age: 16,5 Years 'ld Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 15, 2014 11:03 am | |
| Ik heb ei op mijn gezicht yay.
En ik ga kijken of ik vandaag kan posten, maar de drukte blijft helaas aanhouden OTL Stomme docenten, gewoon weer nieuwe dingen plannen >m< |
|
| |
Gast- Gast
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 15, 2014 11:59 am | |
| Mijn eerste echte post staat er!:D |
|
| |
Jadeline Clarck- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 15, 2014 6:04 pm | |
| Olá ! iedereen fijn weekend!. @Dianta in het evenementen topc, is het eigenlijk de beurt aan Delia, maar als je geen tijd hebt, mag ik dan posten? :) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|