Auteur Bericht Charlie Garroway Class 3 Aantal berichten : 512Character Profile Alias : Guardian Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 15, 2016 10:20 pm Oliver Marron schreef: Keeeeeeeeep, hoooool-ding ooooooooooon Godverdomme eh gij!! Nu zit da in mijn hoofd eh ja..
Bij deze:
VIDEO
Oliver Marron Class 3 Aantal berichten : 1112Character Profile Alias : Crucio Age : 24 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 15, 2016 10:29 pm Ga
w e g jij ^
&Daph, kei leuke vooruitzichten weer
Chansaard! :D
Lorelei Vagner Class 2 Aantal berichten : 124Character Profile Alias : Adrenaline Age : 17 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 15, 2016 10:32 pm Succes allemaaaal & werk/studeer-ze
Ik begin aanstaande maandag met mijn master, ook best spannend! Maar eerst nog een leuke laatste week vakantie c:
Het moment dat je je opeens beseft dat een nog-niet-bestaand personage nu een naam en gezicht heeft in je hoofd. Halp
Floyd Elson Class 3 Aantal berichten : 53Character Profile Alias : Peter Pan Age : 16 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 8:25 am Succes iedereen met werk/studie/examens <3 Y'all can do it!
Judas Morlock Class 3 Aantal berichten : 212Character Profile Alias : Fallen Angel Age : 17 Occupation : Gyp Höfrungur Class 2 Aantal berichten : 74Character Profile Alias : Snjór Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 11:52 am Nawh poor guy *patpat* Gyp of Cal zouden wel wat aardiger tegen hem zijn x)
Charlie Garroway Class 3 Aantal berichten : 512Character Profile Alias : Guardian Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 11:56 am Roran ook c: maarrr ik kan er ff geen topicjes meer bijnemen want examens :c
Sareth Levíson Class 3 Aantal berichten : 118Character Profile Alias : Crackspider Age : 20 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 12:53 pm Aaaaah jongens ik wil graag topics maar ik ga vanavond voor twee weken naar Schotland. Beter zijn er mensen die een topicje willen met Sareth wanneer ik weer terug ben (a) En succes iedereen met alles sgetten!!! <3
Taylor Cadwell Class 3 Aantal berichten : 666Character Profile Alias : Queen Midas Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 12:58 pm Schotland!? Zo nice!! Veel plezier!
Mattheüs Morlock Class 3 Aantal berichten : 55Character Profile Alias : Guardian Angel Age : 17 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 1:01 pm Oh ik wil zoo graag ooit eens naar Schotland of Ierland of Wales. Er zijn plannen om volgend jaar misschien naar een van de drie te gaan <3 En ik wil ook terug naar Londen, want Londne is awesome
Taylor Cadwell Class 3 Aantal berichten : 666Character Profile Alias : Queen Midas Age : 19 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 1:05 pm Ik ga naar Londen
Op danskamp hahahaha
Al lijkt Ierland me ook echt heel cool! Als je geweest bent moet je ons laten weten hoe het was hé!
Judas Morlock Class 3 Aantal berichten : 212Character Profile Alias : Fallen Angel Age : 17 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 1:16 pm Was met mijn vriend van plan om naar Ierland te gaan, maar helaas was er geen hotel dat binnen het budget viel ):
Sareth Levíson Class 3 Aantal berichten : 118Character Profile Alias : Crackspider Age : 20 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 1:23 pm Taylor Cadwell schreef: Schotland!? Zo nice!! Veel plezier! Jaaaaaaa ben zo hyped echt omg jaaa we gaan waarschijnlijk ook naar Hogwarts echt mijn leef aaaaah
Wil ook super graag weer naar Londen en aah Ierland lijkt me ook zooo nice ik wil ALLES manmanman
Rayan Falk Class 2 Aantal berichten : 241Character Profile Alias : Spyro Age : 17 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 1:33 pm Ben ik de enige die nog nooit in de UK is geweest? ;__;
Sareth Levíson Class 3 Aantal berichten : 118Character Profile Alias : Crackspider Age : 20 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 16, 2016 1:34 pm
Gesponsorde inhoud Onderwerp: Re: Randomness talk