|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zhanna Aleksandrova- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Specter Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 21, 2016 11:00 pm | |
| Ik heb geen paspoort ;(
Maar heb net lekker laat tho een mailtje gestuurd, dus hopelijk kan er snel een oplossing gevonden worden
En holy f*, een nieuw ID en rijbewijs... Meer dan 100 euries. Just kill me already. |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
- Aantal berichten : 91
Character Profile Alias: Chemix Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 21, 2016 11:25 pm | |
| Dani: Ik had al een open topic gespot van Aryn en wilde daar wellicht op gaan antwoorden. (als die nog open is lol)
Ben nu even in film modus tho ;v; &&also thinking about a mogelijk 2nd char o.o |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 21, 2016 11:30 pm | |
| Foeifoei Pomme, eerst Hoshi de rpg in gooien voor je nieuwe chars maakt anders krijg je spijt *wijzend vingertje* lol im so wise :'> Welke film kijk je? Enjoy~ Hoi en ik denk ook welkom, Miep? |
|
| |
Nienke Kalsbeek- Class 2
- Aantal berichten : 14
Character Profile Alias: Nientje -> Nijntje Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 21, 2016 11:33 pm | |
| Voor nu denk ik dat ik even blijf bij Moopy totdat mensen ineens mijn echte naam weten, maar ik ben een vervelend persoon en wil kijken hoe lang 't duurt voordat mensen doorhebben wie ik echt ben /shot
Ok nu even voor een snelle en korte karakterkaart /kraakt vingers |
|
| |
Aryn Nam- Class 2
- Aantal berichten : 46
Character Profile Alias: Daydream Age: 17 y/o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 21, 2016 11:57 pm | |
| Moopy is een cute naam thoo ahaha. Je maakt me wel nieuwsgierig nu. >3 @Pomme, Okeej leukleuk. Daantje had er met een bozerd van haar op gereageerd, maar hij kan altijd gezellig aanschuiven. c: Enn wat Emma zegt(super wise kindje haha), maar ben toch wel benieuwd. |
|
| |
Xiao Lu Xiao- Aantal berichten : 17
Character Profile Alias: Fawn Age: 14 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 21, 2016 11:57 pm | |
| - Taylor Cadwell schreef:
- Zahra Skygge schreef:
- Taylor Cadwell schreef:
- STRANGER THINGS IS ECHT WAUW GEEN WOORDEN VOOR ZO GOED OMG
JAAA OMG VIND IK OOK! Stranger Things staat sws in mijn top 3 fave series right now SAME! Vind het zo stom dat er nog maar 1 seizoen is! maar ik dacht dat er een tweede kwam? Niet? Ik hoor van meerdere mensen dat ie goed moet zijn~! Ik ga um ook maar eens kijken als ik weer wat vrije tijd heb~~ Pomme pomme pomme toch.... Wie? Sunggyu? Junki? XDDDD ondertussen nog steeds geen steek verder met Xiao Lu. Yay me. |
|
| |
Nienke Kalsbeek- Class 2
- Aantal berichten : 14
Character Profile Alias: Nientje -> Nijntje Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:13 am | |
| Maar don't be, ik ben sowieso een teleurstelling /shot Ok ik kijk morgen wel of ik me volledig wil focussen op Telempathy of toch ook manipulatie shit erbij wil. Nu moet ik echt slapen >.< |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:33 am | |
| @Emma: no worries no worries! Dat is ook de planning haha. They were just thoughts; maar ze zijn eigenlijk alweer vervlogen lol. Dus nope, nog niets in de planning. You are so wise indeed. >3 You know me quite well...
Heb like een paragraaf voor mn post voor Lorelei woop! lol.... Morgen verder gaan~<3 Also ik was Silverlinings playbook aan het kijken. Aanrader yep!
@moopy; geen idee wie je bent, maar vind het feit dat je een nederlandse naam hebt gepakt op de een of andere manier fucking fancy.
Dani;; Ohhh neee, dan laat maar. >-<' Komt wel eens dan. Ik ben niet zo van de threewaytopics enzo. wantikbenslowasfuck whaha, en yes ik zal luisteren naar de wijze Emma <3
Ryann: Omg, je brengt me dadelijk nog op ideeën omfg. Shut up. Sunggyu tho
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:37 am | |
| |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:44 am | |
| Ryann: KSST.
werkaanXiaojonguhCaonima |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:49 am | |
| don't Cao ni ma me you chang fu... ¬¬ en ik weet nog steeds geen mutation~ T_T
|
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:52 am | |
| Ga naar de superpowerwiki en click op random. Je kant het, ik weet het zeker <33 Ik ga ook naar bedje though!
Slaap lekker <3 |
|
| |
Aryn Nam- Class 2
- Aantal berichten : 46
Character Profile Alias: Daydream Age: 17 y/o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 9:03 am | |
| Dan moet jij een topic maken Pomme, ahaha. >3 Nee grapje doe rustig aan. x3Jullie zijn allebei wel echt nachtdiertjes. Allebei active in de nacht. @Moopy, Ahaha. Je karakterkaart ziet er wel al nice uit. ^-^ |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 12:41 pm | |
| Zoveel nieuwe mensen / chars woow ik ben veel te lang niet online geweest. Vandaag wil ik sowieso chapter 2 afronden van m'n bedrijfs verslag, 2 postjes typen en 1 stand alone vna 500 woorden maken. I can do this :D Ik ga hardcore weer actief worden hier <3 Want het is veel te leuk!
Also iedereen is zo enthousiast over Stranger Things maar na de 1ste episode weet ik het eigenlijk nog niet zo. Is het de moeite waard? Ik ben momenteel verslaafd aan How I Met Your Mother <3. |
|
| |
Wesley Nerteaux- Class 2
- Aantal berichten : 118
Character Profile Alias: Darwin Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do sep 22, 2016 1:27 pm | |
| Ik heb ooit 1 episode zitten zien, maar toen was ik kapot dus er niks van meegekregen...n Wil wel echt graag met wes posten omdat het eindelijk eens happy go Lucky is :p |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|