Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 25, 2016 2:18 pm
Bananensmoothie is very nice! <3 Als je eenmaal begint gaat het best makkelijkk. Anders gewoon muziekje op ofs?(Seventeen in je oortjes) Dat helpt meestal wel. c:
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 25, 2016 3:08 pm
Haaaallo lieverds c: Ik heb m'n wedstrijd overleefd met alleen een opengehaalde knie + ik ben lichtelijk gesmolten. Echt precies vandaag weer heet en dan ook nog eens 1 wissel, dus 90 minuten gespeeld (en helaas verloren) Zodra ik mezelf zo ver kan krijgen om op te staan zal ik nuttige dingen gaan doeeen, zoals huiswerk en posten~~
Yayy Veronica leeft nog *nu mis ik die confetti emoticon*
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 25, 2016 3:27 pm
Haha het viel mee, ze waren gewoon wat sneller (faster, stronger better dududu), maar niet vervelend ofzo. Op een meisje na dat keihard onze keeper liep te duwen met haar schouder, uugh. Voor de rest ging het wel lekker, ik moet alleen m'n conditie weer opkrikken en mn teamgenoten leren kennen haha.
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 25, 2016 3:44 pm
Aww, jammer dat jullie verloren hebben! En rotkind, I will hunt her down >U Haha maar komt goed, eerste wedstrijd is afgelopen : D Supernice~ Succes met huiswerk enzo, ik zend je mentale Kandell brainwaves toe yeahh En hoe is het warm daar, hier is het helemaal grijs en kan het elk moment gaan regenen