|
|
Auteur | Bericht |
---|
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 6:17 pm | |
| Goh ja ... Ik zou het kunnen opkrikken, heb het met het paardrijden ook zo gedaan. Maar mijn maag helpt daar niet mee, en ik heb geen zin om de hele avond de misselijkheid er gratis bij te krijgen. Rijden doe ik overdag, trainingen zijn s'avonds en als ik dan te actief ben ... ik ga er geen tekeningetje bij maken. Dus voorlopig ... laat ik het voor wat het is.
And thanks! <3 |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:27 pm | |
| @Jenn: Awh, gaat het weer wat beter? En pretty nieuwe setjes van Jensen en Storm! Congrats iedereen die voor het plot van de zeven zondes gekozen is! Het wordt een geweldige plot met geweldige chars, dat weet ik nu al |
|
| |
Katerina Springs- Class 3
- Aantal berichten : 16
Character Profile Alias: Misty Age: 11 Years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:36 pm | |
| Zeven zondes? Zeven maar haha :") (weet niet hoeveel zondes mensen maken maar 7 klinkt weinig)
En nu ben ik nieuwsgierig... |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:38 pm | |
| @V, alweer bovenop, enkel last van de schouder. Jij al wat beter? =/ And thanks! @FlyFly, er zijn maar zeven zondes! Ooit komen er mss nog de zeven deugden, wie weet |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:45 pm | |
| Gelukkig maar Jenn! En het gaat beter... Heb voor het eerst in dagen iets aan school kunnen doen. Die zeven deugden lijken me ook interessant... Vooral omdat elke deugd blijkbaar een precies tegenovergestelde zonde heeft (lust vs kuisheid bijvoorbeeld)... Maar goed, dat plot komt misschien nog ooit (a) * naar Daan* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:46 pm | |
| @Jennifer... Hmm.. Zeven deugden.. En welke zullen die zijn. Wat is er gebeurd? Dat je last van je schouder hebt etc? Oh ik ben blij dat ik vandaag nog niets uit mijn handen heb laten vallen... Ik verwacht bijna dat ik met mijn onhandigheid weer een gevecht met mijzelf ga houden.. Tot nu toe enkel watergevechten maar als nog... Niet handig! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:51 pm | |
| @V, fijn om te horen dat het ookal wat beter gaat terug!
Zeven Deugden (Wijsheid - Rechtvaardigheid - Moed - Geloof - Hoop - Liefde en Gematigheid).
En mijn schouder ... ben gisteren voor het eerst met de hond naar de honderschool geweest (omdat de lessen niet vlotten met men papa) en net zoals altijd als ik mezelf overfoceer of een beweging constant herhaal dan heb ik er meteen last van in mijn gewrichten. Dus al dat speel en die trekspelletjes hebben het dus voor mijn schouder gedaan. Komt wel goed, paar dagen rustig aan doen. ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 8:56 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- @V, fijn om te horen dat het ookal wat beter gaat terug!
Zeven Deugden (Wijsheid - Rechtvaardigheid - Moed - Geloof - Hoop - Liefde en Gematigheid).
En mijn schouder ... ben gisteren voor het eerst met de hond naar de honderschool geweest (omdat de lessen niet vlotten met men papa) en net zoals altijd als ik mezelf overfoceer of een beweging constant herhaal dan heb ik er meteen last van in mijn gewrichten. Dus al dat speel en die trekspelletjes hebben het dus voor mijn schouder gedaan. Komt wel goed, paar dagen rustig aan doen. ^^ Hahahahha. Sterke hond dus? Aha trekspelletjes. Onze hond houdt enkel van trucjes. Echt trekken niet. Meer van high five geven en een halve dans geven... Als hij blij is laat hij alle trucjes zien. Dus hightfive, pootjes, bepaalde makkelijke commando's zoals liggen, zitten etc, bedelen. (twee poten op zo'n aparte manier geven.) of high tens geven. Haha. Dus daar krijg je gelukkig geen vermoeide of onprettige pijntjes van. Tenzij hij... Besluit op je schoot neer te ploffen... Raakt je hond snel afgeleid? Wij hebben onze hond van hondenschool achtige dingen afgehaald omdat hij thuis beter wou leren.. Op zo'n school wil hij enkel spelen.. Succes! En beterschap! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 9:03 pm | |
| Ik heb thuis een Duitse Herder van een jaar en twee maand nu. En ze is een werklijn dus moet echt werken/spelen of ze is mega lastig en energiek. En ze is idd behoorlijk sterk. Eens ze in haar werk/spel zit is ze dus niet meer afgeleidt. Onze trainer werkt op dat dus eigenlijk heeft ze geen reden om afgeleidt zijn. Maar een heel uur intensief bezig zijn. Ik heb alle spieren in mijn lichaam weten te gebruiken. |
|
| |
Judas Morlock- Class 3
- Aantal berichten : 212
Character Profile Alias: Fallen Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 9:06 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 9:07 pm | |
| - Storm Hall schreef:
- Ik heb thuis een Duitse Herder van een jaar en twee maand nu.
En ze is een werklijn dus moet echt werken/spelen of ze is mega lastig en energiek. En ze is idd behoorlijk sterk. Eens ze in haar werk/spel zit is ze dus niet meer afgeleidt. Onze trainer werkt op dat dus eigenlijk heeft ze geen reden om afgeleidt zijn. Maar een heel uur intensief bezig zijn. Ik heb alle spieren in mijn lichaam weten te gebruiken. Haha awhh.. Onze hond wordt morgen een jaar oud! Hij is een kruising tussen een Canadese Witte herder en een Labrador... Echt een geweldige hond.. Maar ook wel eens puberachtig zo nu en dan... Dat hij moeilijk doet aan de lijn. Al hebben we gelukkig een hondenlosloopgebied in de buurt en rent hij daar met honden. Soms ga ik gewoon anderhalf uur extra wandelen als hij te druk is. Dan is hij wel een halve dag rustig hahah. Ja dat snap ik. Waarvoor wordt ze getraind? |
|
| |
Eoin Prewett- Class 3
- Aantal berichten : 50
Character Profile Alias: Phobos Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 9:10 pm | |
| - Katerina Springs schreef:
- Zeven zondes? Zeven maar haha :")
(weet niet hoeveel zondes mensen maken maar 7 klinkt weinig)
En nu ben ik nieuwsgierig... De zeven zondes zijn de7 deadly sins. Mensen maken er meer, maar al die zondes zijn eigenlijk afgeleid van die zeven. Dus iedere zonde die je begaat kan teruggekoppeld worden naar 1 van die c: Alrighty, tijd om te posten en dan Maxwell maar eens uitschrijven. Sowieso dat 'ie een collectie van gestolen spulletjes heeft x) |
|
| |
Storm Hall- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 9:11 pm | |
| Ken dat!! Ze hoort een waakhond te worden (er word in ons buurt wel eens ingebroken) ... maar Khaleesi is letterlijk bang van alles dus, in zover het waakdeel. Mijn golden Retriever van 11 waakt beter. Mss komt het noch wel! Fingers Crossed |
|
| |
| |
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 01, 2016 9:30 pm | |
| @Jen Awhhh :c Jammer dat je het niet meer kan doen. Zeker als je het zo leuk vond :(
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|