INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Braden Eden McMichaels
Braden Eden McMichaels
Class 2
Aantal berichten : 20

Character Profile
Alias: Eden
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 1:40 pm

Jennifer neem me eens mee aub! :D haha! alsk later wil begin spreek ik je aan en vraag ik alles aan jou :p Als je dat niet erg zou vinden ten minste. :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 1:43 pm

Haha ^^
Je mag me alles vragen, hoe meer ik over paarden kan praten hoe liever ik het heb. :aap:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo Kovač
Milo Kovač
Class 2
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Mr. Nobody
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 2:16 pm

Yaayy Milo is back, ik was hem niet vergeten, ik had gewoon even geen tijd :]
Nu eerst wat literatuur lezen en dan posten in zijn ontzettend gezellige topics met Marilyn en Wren :'>
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 2:43 pm

Jaa supergezellige topics : D
En ik zie een Lorelei postje <3
Also, heyyy Miloooo
Terug naar boven Ga naar beneden
Garrett Godfrey
Garrett Godfrey
Class 2
Aantal berichten : 90

Character Profile
Alias: Aura
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 4:39 pm

*teveel knipperende lichtjes, te lang niet online geweest shame on me*

Vanavond weer een poging tot Garrett afmaken en wat bijlezen hier, mijn hoofd is telkens met 101 dingen tegelijk bezig waardoor ik het telkens vergeet/te moe ben ;(

Like, ik ben dit jaar begonnen met fysiotherapie in Rdam, maar er mist toch iets aan de studie en ik kan niet uitvinden wat, en tegelijkertijd vraag ik mezelf continu af of ik mijn Plan B osteopathie in Gent niet leuker had gevonden en of ik volgend jaar dan ga switchen of niet .__.
Vorig jaar vond ik het nog heel eng idee om all the way in Belgïe (we're neighbours tho x'D) te gaan studeren en nu lijkt het me juist een ontzettend leuke uitdaging, maar de volgende dag denk ik weer: nope, nope, nope. En ik ben bang dat de studie te zwaar is en ik het niet aan kan, maar anderzijds... uitdaging is goed, right? HAHA< IK WORD ZO GEK VAN MEZELF> BREIN HAK DE KNOOP DOOR PLZ
:aap:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2
Aantal berichten : 169

Character Profile
Alias: Zenithar
Age: 24
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 8:51 pm

-komt hier voorzichtig weer eens buurten-

Hallo o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhaenys Elwyn
Rhaenys Elwyn
Class 3
Aantal berichten : 38

Character Profile
Alias: Azza.
Age: Twenty.
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 9:58 pm

Heeee Inge :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2
Aantal berichten : 169

Character Profile
Alias: Zenithar
Age: 24
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 9:59 pm

A wild Tess appeared! Hoi Randomness talk - Pagina 66 P14853MAmKcD7czBIfmk
Terug naar boven Ga naar beneden
Milo Kovač
Milo Kovač
Class 2
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Mr. Nobody
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 10:09 pm

Garrett Godfrey schreef:
*teveel knipperende lichtjes, te lang niet online geweest shame on me*

Vanavond weer een poging tot Garrett afmaken en wat bijlezen hier, mijn hoofd is telkens met 101 dingen tegelijk bezig waardoor ik het telkens vergeet/te moe ben ;(

Like, ik ben dit jaar begonnen met fysiotherapie in Rdam, maar er mist toch iets aan de studie en ik kan niet uitvinden wat, en tegelijkertijd vraag ik mezelf continu af of ik mijn Plan B osteopathie in Gent niet leuker had gevonden en of ik volgend jaar dan ga switchen of niet .__.
Vorig jaar vond ik het nog heel eng idee om all the way in Belgïe (we're neighbours tho x'D) te gaan studeren en nu lijkt het me juist een ontzettend leuke uitdaging, maar de volgende dag denk ik weer: nope, nope, nope. En ik ben bang dat de studie te zwaar is en ik het niet aan kan, maar anderzijds... uitdaging is goed, right? HAHA< IK WORD ZO GEK VAN MEZELF> BREIN HAK DE KNOOP DOOR PLZ
:aap:
Zou de switch in dit 'collegejaar' nog kunnen, in januari ofzo? Of zou het sowieso pas na de zomer kunnen?
Want anders zou je je eerst volledig op fysiotherapie kunnen richten voordat je besluit, het gewoon even los laten voor een paar maanden en aan je onderbewuste overlaten zegmaar voor je er weer over na gaat denken :3
En een afspraak met de studieadviseur kan misschien ook helpen (al zijn dat soms hele nutteloze mensen dus dan heb je er niets aan).

En ik ben erg benieuwd naar Garrett dus ik wacht in spanning af tot je tijd hebt hem af te maken :la:

@Inge: Hayy there ik weet niet of ik jou al ken (ben niet de Emma van Taylor enzo haha), maar anyway, hi :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2
Aantal berichten : 169

Character Profile
Alias: Zenithar
Age: 24
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 10:13 pm

@Emma; ik weet het ook niet, ben zeker een half jaar, zo niet langer weg geweest, dus waarschijnlijk is er in mijn absentie een hoop gebeurd hier, oops :') Anyhoo, aangenaam ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Garrett Godfrey
Garrett Godfrey
Class 2
Aantal berichten : 90

Character Profile
Alias: Aura
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyza okt 15, 2016 11:46 pm

Milo Kovač schreef:


Zou de switch in dit 'collegejaar' nog kunnen, in januari ofzo? Of zou het sowieso pas na de zomer kunnen?
Want anders zou je je eerst volledig op fysiotherapie kunnen richten voordat je besluit, het gewoon even los laten voor een paar maanden en aan je onderbewuste overlaten zegmaar voor je er weer over na gaat denken :3
En een afspraak met de studieadviseur kan misschien ook helpen (al zijn dat soms hele nutteloze mensen dus dan heb je er niets aan).

En ik ben erg benieuwd naar Garrett dus ik wacht in spanning af tot je tijd hebt hem af te maken :la:

@Inge: Hayy there ik weet niet of ik jou al ken (ben niet de Emma van Taylor enzo haha), maar anyway, hi :]

Ik weet niet of dat mogelijk zou zijn, maar ik was sowieso van plan om mijn propedeuse te halen van fysio... Dus op zich heb ik nog wel lang om na te denken^ Ik dacht dat ik mijn brein meer rust zou geven als ik meteen de knoop doorhak en voor mezelf duidelijkheid schep zegmaar zodat je weet waar je aan toe bent, maar misschien kan ik het inderdaad beter even laten rusten... Dus ik leid mezelf wel af door hier wat actiever te worden :ghost:
geschiedenis is zo goed als klaar inmiddels  :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyzo okt 16, 2016 1:58 pm

Heeee Inge, long time no see!
Fijn dat je terug bent :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Vick Moore
Vick Moore
Class 3
Aantal berichten : 152

Character Profile
Alias: Noctis
Age: 18 [481]
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyzo okt 16, 2016 3:58 pm

Good afternoon :D Vandaag ga ik diehard 8 topics inhalen! Zelfs nu het al 3 uur is...

Hoe is jullie weekend ^^?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyzo okt 16, 2016 8:25 pm

En de awards staan er eindelijk! Congrats iedereen! <3

Welkom terug trouwens Inge, hoe is het? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Mia Marte Araiza
Mia Marte Araiza
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Ometeotl
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Emptyzo okt 16, 2016 8:29 pm

Ja gefeliciteerd award winnaars! <3
En V, je hebt 1222 berichten, ziet er echt nice uit :aap3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: