|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic Sinaga- Class 3
- Aantal berichten : 89
Character Profile Alias: Padomay Age: 22 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 4:12 pm | |
| Meet Dominic. Calling him Dom, or Nick is acceptable. Calling him Nicky is unwise. Calling him Nicky when he's in a terrible mood is a bad decision. Calling him Nicky when he is in a terrible mood and also holding a strong, blunt object is a very, very poor lifechoice. Calling him Minnie is suicide. |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 4:18 pm | |
| - Dominic Sinaga schreef:
- Meet Dominic. Calling him Dom, or Nick is acceptable. Calling him Nicky is unwise. Calling him Nicky when he's in a terrible mood is a bad decision. Calling him Nicky when he is in a terrible mood and also holding a strong, blunt object is a very, very poor lifechoice.
Calling him Minnie is suicide. Noted, noted. So what about.. Dodo? Fijn weekend iedereen~ |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 4:19 pm | |
| Dodo krijgt waarschijnlijk eerst een waarschuwing. 1 maar.
Jij ook ^_^ |
|
| |
Judas Morlock- Class 3
- Aantal berichten : 212
Character Profile Alias: Fallen Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 4:55 pm | |
| Hoho een char van mij moet hem meeten, sowieso Judas en Dario |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 5:03 pm | |
| Haha sure xD
Al wil ik naast aanvaringen met andere angry types ook threads met hem waarin hij juist mensen ontmoet die NIET onder de indruk zijn van zijn anger management issues. Want alleen ruzie daagt hem niet uit, en ik wil hem zichzelf eigenlijk het liefst echt keihard tegen laten komen. |
|
| |
Allen Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 5:28 pm | |
| Ik ben erg benieuwd naar hem, als hij ook maar half lijkt op een Dominic personage dat ik ooit heb gehad... :'> & Milo zou echt niet onder de indruk zijn, lekker laconiek. Allen daarentegen zou alleen maar harder gaan lachen en irritant gaan doen, want boze mensen zijn duidelijk hilarisch Dus als je ooit interesse hebt |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 5:34 pm | |
| Oh? Do tell o3o
Milo zou dan zeker interessant zijn. Dominic is gevoelig voor de stemming van een ander, dus iemand met een sterke innerlijke rust heeft een interessant effect op hem. Allen zou denk ik wel in de problemen komen op die manier wss :') Uitgelachen worden is iets waar Dom niet zo best tegen kan.
Een topicje lijkt me iig zeker tof. Ik heb bijna zijn charsheet af, dus dat scheelt. |
|
| |
Allen Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 5:51 pm | |
| Haha, maar Allen verdient 't eigenlijk ook wel om problemen te krijgen, lol, de manier waarop hij soms met anderen omgaat is voor zichzelf/omstaanders grappig, maar voor het 'slachtoffer' soms niet helemaal. Iets wat hij ooit eens moet leren in te zien. Ooit.. Maar Milo zou ook leuk zijn yes c: & mijn Dominic was een van de eerste personages die ik ooit maakte haha, dus hij is over de tijden heen nogal veranderd. Kort gezegd: IJzig koude dude die iedereen zag als stukken in zijn spelletjes/toneelstukken. Oh en die zijn moeder en zusje heeft vermoordt (omdat hij geen koekje kreeg, how dáre they) en zijn vader ervoor op liet draaien, om vervolgens de zielige trauma kaart te gebruiken. Yeah, basically een sociopaat. Wat zou het over mij zeggen dat dat mijn 2e personage ooit was? |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:00 pm | |
| Well, daar zou Dom op zich de geschikte kandidaat voor zijn, al zou hij wss te ver gaan :') Milo it is then : D
Ahh cool : D Nee, deze Dominic is niet echt een chessmaster. Hij is er te roekeloos voor denk ik. Hij is meer het type om onnadenkend zich ergens vol in te storten. Verder is hij juist iemand die zijn emoties heel sterk ervaart, zelfs als hij voor ze wegloopt. And don't worry, my first characters were total edgelords. En stiekem heb ik nog steeds een zwak voor edgy characters, maar shhh |
|
| |
Allen Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:15 pm | |
| Yess, hij was zo edgy en sexy as fuck met zijn ijzig blauwe ogen en ravenzwarte haar, waar ik altijd honderd keer naar verwees in het begin - ijzige blik, zo koel, zo aantrekkelijk Hij houdt voor altijd een plekje in mijn hart, maar de iets meer gebalanceerde persoonlijkheden zijn ook heerlijk. Imperfecties, maar met mate. Dodo the keymaster klinkt leuk trouwens, intense emoties uiten in woede, ohyesss |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:34 pm | |
| Dom looks nice!! En Summoning, zo heb er ook eentje lopen, mss moeten ze ooit eens meeten. |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:43 pm | |
| @Emma; Haha, oh God dat herken ik zo. Echt disproportioneel aantal van mijn chars had ook altijd opmerkelijk lichte ogen :') Maar lichte ogen en zwart haar is altijd plus 1. En idd, het is ook wel leuk om een wat matigere char te hebben. Daarom ben ik ook blij dat ik met Dani en Dominic nu twee chars heb die lekker afwisselend zijn.
Dodo will not appreciate that. He will also not appreciate key related puns, btw. "Dodo, ik wil dat jij een sleutelrol gaat spelen in- DOMINIC LEG DIE STOK NEER."
@Jennifer; Thanks! Oeh ja dat zou tof zijn : D Al is er wel 1 probleempje als dat tot een gevecht komt. Wether Dominic's summons join the fight or just go on a murdering rampage for an hour wherever they like is a matter left in the hands of the baby Jesus. And in the words of Ben Croshaw; he's a baby, he can't hold shit. Maar hey; meer drama >: D |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:49 pm | |
| Holy, maar Rosalie zou nooit willen vechten of tenzij ze tot het uiterste gedreven word. Maar ze is veel te innocent om ook maar een bloempje kwaad te doen. Maar wie weet ... |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:52 pm | |
| Oeh, het zou ook cool zijn als er een situatie ontstaat waardoor die twee hun krachten moeten bundelen of zo. Teaching Dominic the powers of teamwork and the importance of not getting murdered by your own summons, and teaching Rosalie that sometimes, sometimes if violence doesn't work you're not using enough. |
|
| |
Allen Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk za okt 22, 2016 6:56 pm | |
| - Dominic Sinaga schreef:
- @Emma; Haha, oh God dat herken ik zo. Echt disproportioneel aantal van mijn chars had ook altijd opmerkelijk lichte ogen :') Maar lichte ogen en zwart haar is altijd plus 1.
En idd, het is ook wel leuk om een wat matigere char te hebben. Daarom ben ik ook blij dat ik met Dani en Dominic nu twee chars heb die lekker afwisselend zijn.
Dodo will not appreciate that. He will also not appreciate key related puns, btw. "Dodo, ik wil dat jij een sleutelrol gaat spelen in- DOMINIC LEG DIE STOK NEER." Het was een site met anime-faceclaims, dus op zich was het nog mild dat hij geen heterochromie met bv één gouden en rood oog en felgekleurd haar had Afbeeldingen gebruiken geeft wel veel meer opties voor funky uiterlijk keuzes tho, dus het was wel nice. En omg, overal key related puns. Ik zie het al zo erg voor me en het is geweldig. Dominic is soms net een gesloten deur, hij moet zich wat meer open stellenAls Allen over zijn trauma met Lydia heen is moet hij toch wel puns gaan maken tegen Dominic hoor |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|