|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dominic Sinaga- Class 3
- Aantal berichten : 89
Character Profile Alias: Padomay Age: 22 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:06 pm | |
| Klinkt als een goede dag! Goed bezig ^^ |
|
| |
Dalton Bunnell- Class 3
- Aantal berichten : 168
Character Profile Alias: Anubis Age: 14 Years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:09 pm | |
| - Dominic Sinaga schreef:
- I knew it : D
Ohh zo bedoelde je dat. Ik was al even in de war omdat je het eerder maar over twee chars had :') Maar bedoel meer zijn karakter in het algemeen, zeg maar, niet zozeer specifiek in reactie op Dom, want ik probeer een beetje op ideeën te komen voor interactie zeg maar.
EDIT: Welp, just killed my main character on another RP off for good ;____; Hij had geen plot development meer voor zich, but still. Am feel. Ik heb nog nooit een char van mij laten sterven o_o En wel Dario...je kan zijn asociale kant tegenkomen, slim, maar hij vind iedereen vervelend. Dan heb je degene die meer de badboy is en ook wel eens last van zijn woedeproblemen kan hebben En de laatste is gewoon een onschuldig schatje c: En super Jenn! :D |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| |
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:16 pm | |
| Ik doe het ook zelden, maar dit character... Hij was op, zeg maar. Ik had alles wat ik interessant vond voor hem al eens geschreven en het was klaar. But killing him off... Hoo boy, that still wasn't easy. And it was pretty messy, too. Three gunshot wounds to the gut. Oh, en zijn vriendin stond ernaast. En zijn pleegvader die hem altijd beschermd had tegen van alles arriveerde kort daarna, maar te laat om hem nog in leven mee te maken.
Hmm, ik vind ze alledrie cool. Maar als Dominic Judas eventueel ook gaat meeten is de laatste van Dario denk ik het leukst; lekker divers dan, zeg maar.
|
|
| |
William Ventura- Class 2
- Aantal berichten : 60
Character Profile Alias: Wisp Age: 18 jaar Occupation: Vrijwilliger Dierenasiel
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:27 pm | |
| |
|
| |
Dalton Bunnell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:28 pm | |
| Dat is voor mij goed :p Heb anders voor onschuldige chars ook nog Kellin en Wesley (en Dalton ook wat xD), maar sowieso klinkt een topicje tussen DominicxJudas echt heel interessant xD |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:31 pm | |
| Thanks allemaal. |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:38 pm | |
| @Lisa; To be fair; ik heb echt een fuckton aan inspi voor deze motherfucker dus van mij mag je echt zoveel chars erop af gooien als je wil :') Maar denk dat hij en Judas idd een interessante combi gaan worden |
|
| |
Dalton Bunnell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:46 pm | |
| Na hun topic krijgen ze vast een verbod om ooit nog in elkaars buurt te komen xD Maar we zullen met die twee beginnen, want anders wordt mij topiclijst veel te lang :p |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 8:47 pm | |
| Ja, dat zit er dik in :') En is goed xD |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 9:22 pm | |
| Oeeh dan moet hij ook een topicje met Charlie omg ghehehe Charlie is basically een koude steen ofzo Also we zijn druk bezig met het lezen/bespreken van je cs, dat je dat even weet haha Also also ik ben d o o d m o e echt weekenden bij me thuis zijn zo draining geworden |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 9:35 pm | |
| Sign me right the fuck up!
Oh damn, dat klinkt alsof ik me kan voorbereiden op een hoop edits xD
Dat klinkt niet tof, wat is er dan? |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 10:35 pm | |
| Oh nee daar niet van!! Het is gewoon dat V at the moment in la france zit en Janne is druk met school/werk dus het duurt gewoon ff wat langer dan anders haha :')
&gewoon de algemene vibe bij me thuis, m'n zus d'r karakter botst enorm met dat van m'n moeder en syeah, dan komen ze allebei naar mij om hun beklag te doen en ik zit er zo een beetje 'tussen' snap je, best een lastige positie |
|
| |
Dominic Sinaga- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo okt 23, 2016 10:42 pm | |
| Ahh okay xD En nice! Fuck me running, I know I could use some fucking France right now as well :')
Op zo'n fiets. Dat kan ik goed begrijpen, dat is inderdaad kut om tussen te zitten. Is het niet een optie om aan te geven dat je niet altijd hun klaagbak kan zijn, of wordt de irritatie dan op jou gericht? |
|
| |
Dalton Bunnell- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 26, 2016 9:14 pm | |
| Vanaf morgen ga ik weer eens wat proberen bij te posten, heb dan vakantie :) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|